vauxhall95 1 Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 normalny.Widze ze nie wymieniales nigdy turba jak olej pusci.Wsadzasz drugie turbo odpalasz a w warsztacie/garazu nie widac nawet jakie to auto jest.Mimo ze silnik nie ma nawet 20stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skater69 1 Opublikowano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 sprawdzalem rure turbo - IC jest troche oleju ale w normie wiec turbo jest ok:) Wymiana uszczelniaczy trzonkow zaworow a co dokladniej potrzebuje do tego ? co musze zamowic? Tak pozatym wczoraj zrobilem trase okolo 1000 Km i cisnalem Audiczke zdrowo do 215 km / h i dzisiaj efekt Bov ( zawor Blow off ) ustal. ale problem z opdalaniem nieminal. Zauwazylem tez ze bardzo ciezko doprowadzic silnik do 90 stopni na wyswietlaczu, dopiero jak jade pod gorke dochodzi do 90. Czy to jest normalne? Czy czujnik temperatury moze miec wplyw na nierowna prace silnika z rana? dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deex 0 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Powiem ci kolego ze tez mi dymił na niebiesko 2.0 tdi sprawdzałem turbo nie było zadnych luzow , w wydechu nie było znac oleju ,przeszukałem wszystko i nic , zaryzykowałem i zmieniłem w koncu turbo i jak reka odja a naprawde stara 0 jakis nadzyczajnych luzow ,strona goraca sucha , wypalona ...hmmm dziwne ale prawdziwe ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skater69 1 Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 dobra czyli uszczelniacze do wymianki oby to bylo to . Sprawdzilem olej po trasie 1000 km przy ostrym butowaniu zero ubytku dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 zacznij od zrobienia korekty czipa by turbo zaczęło w normalnych warunkach pracować, potem pojeździj jakiś czas i nie zdziw się jak będzie po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skater69 1 Opublikowano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 czyli jak niewzielo oleju po przejechaniu 1000 kilometrow tzn ze uszczelniacze ok? Czy dlatego ze mam 2 bary na turbo silnik pracuje nierowno z rana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Spr. kompresje na zimnym silniku , ciekawe co pokaże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skater69 1 Opublikowano 19 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 kolego waskivw rozumiem ze kompresja zwiazana jest z glowica ? dzwonilem do firmy ktora robila mi program, kolo powiedzial ze w zadnym wypadku nieustawil by 2 barow na turbo i ze w jakis sposob moglo to cisnienie wzrosnac cos mi sie niechce wierzyc. teraz juz wiem dlaczego poszlo mi turbo i rura turbo - IC. W sobote jade do niego ma cos zadzialac oczywiscie mam nadzieje ze za free to zrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Kompresja to nie tylko głowica, to jeszcze tłoki i pierścienie. Wystarczy że na jednym cylindrze będzie duża rurznica kompresji i na zimnym będzie kulał, dostanie temp. i będzie chodzić ruwno, a olej będzie pobierał i puszczał niebieskie dymki, w czasie normalnej eksploatacji praktycznie nie zauważalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skater69 1 Opublikowano 20 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 W sobote cisne do firmy ktora robila mi program, ciekawe co mi powiedza, ale cos mi tu smierdzi bo wlasnie po programie padlo mi pierwsze turbo. Czy przeladowanie ma zwiazek tylko ze zlym programem czy moze byc cos jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 pojezdzisz jeszcze chwilke to od razu mozesz im powiedziec ze 2 turbiny wymieniles:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skater69 1 Opublikowano 22 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 I tak im powiedzialem haha lecz portfel niestety sie nie cieszy ---------- Post dopisany 22-09-2012 at 15:06 ---------- Poprzedni post napisany 20-09-2012 at 20:02 ---------- Mam tego dosyc pojechalem do nich stwierdzili ze program jest ok i ze to wina turbo gdyz probowali wgrac slabszego softa i turbo caly czas pompowalo 2 bary. Cos tam sie zapieklo albo sie nie domyka niewiem juz sam co jest grane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidan 0 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 To partacze i naciągacze,że zrobili program do niesprawnego turbo,porządny tuner najpierw sprawdza stan motorowni,turba itd a potem robi softa. Musisz wyjąć turbo i zawieźć do sprawdzenia do zakładu co naprawiają turbosprężarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skater69 1 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Ogolnie to jestem wku... czy przez przeladowanie turba dostawal w dupe silnik? wtopilem juz tyle siana w turbo itd. Niewiem czy mam nerwy dalej sie w to bawic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Jak najbardziej, niewłaściwy afr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skater69 1 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 kolego waskivw ja nieponimaju, co oznacza afr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Stosunek powietrze /paliwo. Główna przyczyna rozpadania się silników doladowanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skater69 1 Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Pytanko panowie : Czy jesli jezdzilem przeladowanym autkiem przez ponad rok czasu motorownia mocno dostala w dupe? chodzi mi o to ze zastanawiam sie nad sprzedaza auta ---------- Post dopisany 07-10-2012 at 09:27 ---------- Poprzedni post napisany 24-09-2012 at 14:08 ---------- Wyszlo ze to nie wina programu tylko cos nie tak ze sterowaniem turbo gdyz wgrali mi slabszy program i caly czas dmuchalo ponad dwa bary. Teraz pytanko:) z logow wynika ze turbo dmucha ponad dwa bary w zakresie 2,5 tys - 4 tys obrotow czyli jezdzac spokojnie do 2,5 tys obrotow silnik nie dostaje w dupe ? Naprawde mam dylemat troche kasy wlozylem w Audiczke i niewiem czy trzymac dalej po tej usterce chodzi mi o to ze czy silnik moze byc ostro wyzylowany.... Z drugiej strony korci mnie zeby zalozyc ta turbinke:) Turbo BRD STAGE I AUDI A4 B7 170KM KUTE KOŁO 230KM (2683472768) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się