Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów


sebco

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę o analizę logów. Zakupiony samochód w lipcu. Po raz pierwszy diesel. Zauważyłem brak elastyczności na 4 i 5 biegu od 90km/h

Na biegach od 1-3 w miarę OK. od 0km/h ale bez furory. Samochód ciągnie ale nie za żwawo powyżej 2,5tys obr.

Miałem poprzednio Audi 80 V6 2,6. odczuwam sporą różnicę na korzyść PB V6.

Ostatnio próbowałem się z Oplem kolegi 1,8 115km i robił ze mną co chciał

Statyczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

nie było danych w grupie 014

Basic Settings:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dynamiczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

za każdym razem gdy podpinam interfejs pokazuje mi błąd:

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

błąd powstaje prawdopodobnie na zimnym silniku na ciepłym po skasowaniu nie ma.

W temperaturach rannych 5-17st nie chce dojść do 90st (między 65-80st), w temperaturach 20-35st - 90st na blacie stoi jak drut

Poniżej zamieszam pracę sztangi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli tak to wymien czujnik temperatury,przeplywka trup auto odzyska moc.Potem wklej komplet logow,zobaczymy jak termostat i wstawanie turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli tak to wymien czujnik temperatury,przeplywka trup auto odzyska moc.Potem wklej komplet logow,zobaczymy jak termostat i wstawanie turbo

po czym stwierdziłeś że przepływka która grupa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka tnie w całym zakresie, turbo słabo ładuje z dołu ... Zastanawia mnie ten czujnik-auto nie pali za dużo? nie śmierdzi ropą? Termostat lub sam G62 do wymiany. Poza tym można zwiększyć dawkę na pompie, na ok. 3mg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po grupach 003, 008, 010 i 011 - ewidentnie przepływka blokuje dynamikę silnika.

czyli na 100% przepływomierz?

---------- Post dopisany at 17:01 ---------- Poprzedni post napisany at 16:57 ----------

Przepływka tnie w całym zakresie, turbo słabo ładuje z dołu ... Zastanawia mnie ten czujnik-auto nie pali za dużo? nie śmierdzi ropą? Termostat lub sam G62 do wymiany. Poza tym można zwiększyć dawkę na pompie, na ok. 3mg.

teraz będę miał 4 tankowanie. Pierwsze tankowanie wyszło 6,3l teraz było 3 tankowanie i wyszło 6l. 4osoby klima i miasto 80%.

Fakt czuję ropę chyba ale nie jestem pewien jaki powinien byc zapach bez filtra cząsteczek stałych bo z filtrem to znam.

Napisałeś że turbo słabo ładuje od dołu czy to może być wina przepływki czy innego elementu szukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczął od przepływki, spróbuj najpierw ja wyczyścić.

Tak właśnie zrobię.

Dziś rano 10st a na blacie czy trasa czy miasto 65-68st. czujnik i termostat do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj na zimnym... 007 statyczne i 003 z modułu "Instruments" , a pozniej nagrzej na amxa auto i ... znow zaloguj to samo.... i pokaz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi na zimnym

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

logi na rozgrzanym

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Moim zdaniem wynika że czujnik OK i w instruments i engine temperatura taka sama - różnica 1st, więc raczej coś nie tak z termostatem. Jednak cały czas dzień w dzień za każdym razem gdy podpinam interfejs pokazuje mi błąd:

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Więc wymienie i czujnik i termostat. Kupione już w ASO. Najpierw czujnik zobaczymy jaka różnica później termostat jak się nic nie zmieni.

PS. Tak przy okazji zauważyłem że jest pęknięty plastikowy wąż odmy między czarną puszką a białym "zbiorniczkiem". Czy da się to kupić lub na coś wymienić?

---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:41 ----------

Ja bym zaczął od przepływki, spróbuj najpierw ja wyczyścić.

Dziś wyczyściłem przepływkę benzyna + pędzelek i suszenie. Nie udało mi się zrobić logów, ale ogólnie z jazdy nie odczułem różnicy.

Dla przepływki jaki log zrobić który blok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi na zimnym

PS. Tak przy okazji zauważyłem że jest pęknięty plastikowy wąż odmy między czarną puszką a białym "zbiorniczkiem". Czy da się to kupić lub na coś wymienić?

Opisz to trochę lepiej ponieważ nie wiem o który wąż ci chodzi, jeżeli jest to odma to auto łapie lewe powietrze i dlatego przepływka zaniża wskazania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi na zimnym

PS. Tak przy okazji zauważyłem że jest pęknięty plastikowy wąż odmy między czarną puszką a białym "zbiorniczkiem". Czy da się to kupić lub na coś wymienić?

Opisz to trochę lepiej ponieważ nie wiem o który wąż ci chodzi, jeżeli jest to odma to auto łapie lewe powietrze i dlatego przepływka zaniża wskazania.

Tutaj jest zdjęcie pierwszy post Audi A6 Klub Polska :: [A6 C5 1.9TDI 110 AFN] Odma (elementy)

Juz wiem że nr 1 to zawór regulator, nr 2 odolejacz a moja pęknieta rurka jest między nimi.

Lękko pęknieta może mieć wpływ?

---------- Post dopisany 20-09-2012 at 17:32 ---------- Poprzedni post napisany 17-09-2012 at 08:43 ----------

przeplywka trup auto odzyska moc.Potem wklej komplet logow,zobaczymy jak termostat i wstawanie turbo

wymieniłem przepływomierz na to co w orginale BOSCH kupiony w intercarsie - wrażenia z jazdy - żadna różnica wymiana przepływki nic nie dała - logi później

---------- Post dopisany 18-10-2012 at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany 20-09-2012 at 17:32 ----------

w końcu udało mi się zrobić logi po wymianie przepływomierza (Bosch z Intercars jak w oryginale) czujnik temepratury (ASO) termostat (ASO)

To co zauważyłem nawet przed wymianią ww. elementów to że. Słysze świst - turbiny zmienia dźwięk coś jak: siiiiiiiiiii siuuuuuuu siiiiiiiiiiiiiii (śmiesznie brzmi) jakby była gdzieś dziura i tamtędy wylatywało powietrze

logi poniżej po wymianie:

statyczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Basic:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dynamiczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Czemu to turbo tak późno wstaje!!!

Nie ma żadnych błędów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz mieć gdzieś dziursko albo EGR puszcza. Sprawdź dolot za pomocą kompresora chyba, że nie masz do niego dostępu to któryś z druciarskich sposobów :). Weź jakąś butelkę do mycia szyb rozrób tam jakiś ludwik czy coś popsikaj po dolocie i przewieź się tak 1 następnie 2 by turbo coś zaczęło ładować zatrzymaj się i szukaj piany ew bąbelków lub na zapalonym silniku popsikaj w komorze plakiem albo go zassie i silnik zwiększy obroty albo go wydmucha w którymś miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz mieć gdzieś dziursko albo EGR puszcza. Sprawdź dolot za pomocą kompresora chyba, że nie masz do niego dostępu to któryś z druciarskich sposobów :). Weź jakąś butelkę do mycia szyb rozrób tam jakiś ludwik czy coś popsikaj po dolocie i przewieź się tak 1 następnie 2 by turbo coś zaczęło ładować zatrzymaj się i szukaj piany ew bąbelków lub na zapalonym silniku popsikaj w komorze plakiem albo go zassie i silnik zwiększy obroty albo go wydmucha w którymś miejscu.

Mógłbyś mi to tak bardziej wytłumaczyć kawę na ławę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sprawdzam to kompresorem zaślepiam wąż przy turbo, a od strony kolektora wkładam dorobioną końcówkę z szybko-złączką i pompuje do ok 2 bar słucham ew. polewam płynem do mycia naczyń - bąbelki=dziura. U ciebie powinno być słychać bez płynu. Jeżeli nie chcesz używać płynu do mycia naczyń jedź do sklepu z częściami LPG i kup spray do sprawdzania nieszczelności. Jak auto pracuje na wolnych obrotach można użyć plaka jak będzie gdzieś dziura lub przedmuch będzie widać jak się rozpylony plak przemieszcza :)

edit.

Masz katalizator ? jeżeli tak to popuść wydech przed katem (zrób nieszczelność) i zobacz czy jest lepiej.

Pozdrawiam Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaślepiam wąż od turbo którym turbu wydmuc**je powietrze do kolektora ssącego i od strony kolektora ssącego musze jakość podłączyć kompresor.

Wiem że 2bar ciśnienia daje turbo na obrotach, ale czy na wyłączonym silniku nie rozwali nigdzie węża.

Katalizatora nie mam (pusty)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 2 barach to chyba Ci sie ukreca wirnik w gt1749v

przecież 1900mbar (milibar) to 1,9bar czyli 1900mbarów a tyle powinna dawac turbina na maksymalnych jej mozliwościach

Chyba że w logach dynamicznych w 11 grupie kolumna mbar to nie ciśnienie jakie powinna dawać turbina. Uświadomcie mnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla sprawdzenia kompresorem można śmiało ustawić 2 bar ! U mojego taty rozszczelnił się IC i przy 1bar było ok lekko powyżej się rozchodził i puszczał :) twoje turbo pompuje ok 0,95 bar bynajmniej powinno w serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...