Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężkie odpalanie b5 ADR + LPG


djszaman

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

przepatrzyłem wszystko chyba co możliwe w aucie, robiłem tak jak pisze na forum i nic dalej :/ filtr paliwa zmieniony, pompa paliwa zmieniona na nową, wtryski wszystkie robią mgiełkę, czujnik temp sprawny (bo po odpięciu i tak nie pali) kostka stacyjki zmieniona bo też tak coś wyczytałem na forum, co jeszcze mam sprawdzić bo już ręce mi opadają, a zimno się zaczyna robić i nie będę siedział w aucie i kręcił 10 min. HEEELP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka masz instalacje gazowa sekwencję? sprawdz czy reduktor lub wtryski nie puszczaja gazu do kolektora, reduktor przeważnie puszcza podciśnieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby się upewnic że to instalacja jest problemem przed postojem np. na noc zakręc kurek na butli i wypal gaz do końca i wtedy sprawdz rano jak odpali, jeśli odpali od razu to wiadomo gdzie jest problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zapomiałem napisać, że problemem jest odpalenie na benzynie, na gazie chodzi ładnie, dopiero jak się zagrzeje silnik to ładnie chodzi i na benzynie i na gazie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak kolego ale problem moze byc w tym ze to wina lpg kiedy auto zimne chodzi na benzynie moze piszczac dodatkowo gaz wiec proponuje zakrecic korek od gazu w butli i wypalic gaz rano odpalic na benzynie i zobaczyc czy jest poprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij też wężyk od podciśnienia na noc, będziesz wiedział czy to reduktor. Reduktor jak jest zepsuty puszcza gaz podciśnieniem do kolektora. Jeśli nadal będzie problem - to mogą być wtryskiwacze gazowe/ u mnie tak było, wyczyściłem i problem ustąpił/. Sprawdziłem najpierw podciśnienie tak jak Ci napisałem, gdy się nic nie zmieniło-zakręciłem zawór tak jak koledzy pisali i wyszło że to wtryskiwacz lpg puszczał gaz do kolektora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok gaz zakrecony i wypalony bo gaśnie na gazie :) podcisnienie odpięte tuz przy kolektorze :) zobaczymy jutro

---------- Post dopisany 13-09-2012 at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany 12-09-2012 at 12:53 ----------

no więc poszedłem rano odpalić i nic :kwasny: dalej to samo, już sam nie wiem co mam robić pozostaje chyba tylko zawiezienie do mechanika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim zacząłeś wymieniać fanty trzeba było podpiąć Vaga, byłoby łatwiej znaleźć przyczyne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak rozrzad wymieniony ostatnio, a wcześniej był przeskoczony o jeden ząbek teraz jest ustawione tak jak być powinno :) przewody i świece nie zmienione bo są dobre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak kręcisz z rana, to tak jakby próbował zaskoczyć ale nie mógł? Bo może przewód paliwowy jest uszkodzony i po dłuższym postoju zaciąga lewe powietrze?:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, jak kręcę z rana to kreci, kreci, kreci, za chwile jakby chciał zaskoczyć ale dalej kreci i potem odpali, chodzi chwilkę na 1200, zgaśnie, a jak znowu odpale (różnie czasem od razu, a czasem pokręce chwilę) to chodzi też na 1200(ale to ssanie) a jak przygazuje to go muli w zakresie 1500-2000, ale przewód jakby był uszkodzony to chyba by ciekło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki, ale nie miałem dostępu przez parę dni:kwasny:

Wykminiłeś coś??

I co z tym VAG-iem??

Niekoniecznie od razu cieknie. Może być bardzo mała szczelinka, która nie przepuszcza cieczy tylko powietrze.

Sprawdź jeszcze czujnik temp. zasysanego powietrza. Podobno jak on bzikuje, to ciężko odpalić i nierówno pracuje po odpaleniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czujnik temp silnika sprawdzałeś ? przed odpaleniem po nocy odepnij kostkę i odpal .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam dalej vaga, goście z allegro wala w ciula :facepalm: ta kostka to taka niebieska? jeśli nie odpali tzn że jest dobra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulator paliwa jest ok bo, wyciągłem listwę wtryskową w celu sprawdzenia czy paliwo tryska, no i robi ładnie mgiełkę więc regulator jest ok, paliwo jest zawsze obecnie akurat mam trochę ponad 1/4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...