Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Audi A4 2,5TDi kontra Saab 93 2,2Tid


Hołk

Rekomendowane odpowiedzi

Dorzucę swoje 3 grosze. Tak jak koledzy pisali pewnie problemem jest skrzynia. Miałem parę aut,w manualu i automacie i wiem jedno, automat jest nie na wyścigi, chyba że DSG (nie miałem, ale wierząc opiniom jest OK). Poprzednio miałem VOLVO S60 170 PS w automacie i było to wozidełko, cociaż jak "obczaiłem" skrzynię nie było tak źle. Swoja sztuką (AKE Q) nie mam problemów z większościa aut, chyba że start z jedynki. Jej długość a w zasadzie krótkość :) dobija mnie, zanim wygrzebię się z fotela i zagłówka żeby wbić 2 "mijają wieki", ale jak przebrnę 1 i 2 to już sama przyjemność.

W twoim przypadku nie zaszkodziłoby sprawdzić auta, odczucia odczuciami, ale może troszkę niedomaga. Przy tej różnicy mocy to i tip powinien dać rade.

Ja z większością aut ze świateł nie mam problemów aby dymek wąchają jednak jak brat naprawdę ostro pogonił swojego saaba to audi zostało!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uciekł mi saabem jakieś 75m lub może więcej dopiero zacząłem dochodzić go przy 170km/h.

W drugą stone zmiana ról on z tyłu , i znowu audi przegrywało cały czas siedział mi na tyle a nawet nie wciskał do podłogi.

Czy to jest normalne, czy po prostu moje audi nie domaga.

Jego Saab 93 jest z silnikiem 2,2 Tid z 2004r 125KM a audi to B6 2,5tdi Quattro 2002r 180KM.

Dodam że mam tipa i jechałem cały czas na S noga w podłodze.

Myślę, że Twoje auto jest niestety niesprawne. Tydzień temu na autostradzie A2 sprawdzaliśmy jak moje autko zachowa się na "przejażdżce" z nowym Fiatem Croma (mojego brata) 1.9 diesel 120 KM manual o przebiegu 5.000 km, no i oprócz samego startu (moje A4 nie ma ASR, ESP ani 4x4), moje Audi A4 Avant 1.9 TDI AFN manual 135 PS (superdelikatny mod by Rogal) jest bezwzględnie lepsze... Dodam że próby były dwie, zaczynały się od 0 a kończyły na licznikowych 180 km/h.

Jakieś trzy miesiące temu sprawdzałem moją wyżej wymienioną A4 jak jedzie Zafira mojego szwagra (2003 rok, 2.2 DTI, 125PS, manual, przebieg - pierwsze 70.000 km), na autostradzie A4, no i różnica była jeszcze sporo większa na korzyść A4. A z tego co wiem, Zafira ma ten sam silnik, co ten SAAB.

No a przy tym wydaje mi się, że Twoje auto przy moim to powinna być rakieta... Także coś masz nie tak - niestety - w Twoim aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę swoje 3 grosze. Tak jak koledzy pisali pewnie problemem jest skrzynia. Miałem parę aut,w manualu i automacie i wiem jedno, automat jest nie na wyścigi, chyba że DSG (nie miałem, ale wierząc opiniom jest OK). Poprzednio miałem VOLVO S60 170 PS w automacie i było to wozidełko, cociaż jak "obczaiłem" skrzynię nie było tak źle. Swoja sztuką (AKE Q) nie mam problemów z większościa aut, chyba że start z jedynki. Jej długość a w zasadzie krótkość :) dobija mnie, zanim wygrzebię się z fotela i zagłówka żeby wbić 2 "mijają wieki", ale jak przebrnę 1 i 2 to już sama przyjemność.

W twoim przypadku nie zaszkodziłoby sprawdzić auta, odczucia odczuciami, ale może troszkę niedomaga. Przy tej różnicy mocy to i tip powinien dać rade.

Ja z większością aut ze świateł nie mam problemów aby dymek wąchają jednak jak brat naprawdę ostro pogonił swojego saaba to audi zostało!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Może ten Saab jest jakis magiczny :) chociaż wątpie, to chyba silnik Opla a te jakieś genialne nie były, teraz biorą motorki od Fiata 1.9, pchane również do Saaba. Chyba stwierdzili że nie zrobią dobrego diesla. Kumpel ma Saaba 9-3 ale w benzynce więc nie sprawdze. Z ostanio testowanych Mondziak 2.0 TDCi 150 PS (osiedlowy wiraszka) bez problemów, Avensis D-4D 180 dopóki nie wbiłem 4 równo, później go doszedłem - wystartował przedemną, Jaguar XK cabrio :evil: dopadł mnie przed przewężeniem remontowym, wyszedłem pierwszy więc miałem bonusa, doszedł mnie przed światłami (jakieś 700-800m), jak staliśmy na czerwonym to na trzecim pasie dotargała moja Pani AFNa swego :) i pogroziła palcem przez szybę :no: (jechaliśmy na 2 furki) no i po zabawie, ale może to i lepiej bo porażka była nieunikniona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak uwazacie lepiej startować zmieniając samemu biegi na tipie czy pozcycja d lub s

bo doszedlem ze roznie bywa czasmi d jest lepsze niz to "s"

ale do jakzy tip jest rewelacyjny ale do ścigania chyba odpada

moze dział taki założymy i będziemy sie wymieniać wnioskami i sytuacjami na drogach bo widze ze watek cieszy sie zainteresowaniem.

ja brałem sie z mojego brata g4 150ps zrobione na 196ps jeszcze ma 18" i dopiero go wyprzedzilem przy 200km/h hmm napomkne ze mam 150kw :quattro::ON: i nie bylo rewelacji i jechałem na 16

testowal ktos jak lepiej startowac "d" "s" "wajcha" s jest rewelacyjne po miescie :oklaski:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to oczywiste ...ale sprawdziles przepływomierz powietrza?? ja mam a4 2,5tdi 150KM myslalem ze śmigam.. przyjechał kolega a6 z tym silnikiem.. i powiedzial ze moj cos słabawoooo zamula..

wymienilem.. i oparcie wyrywaa jak przyspieszam:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestesmy ustawieni z Hołkiem na srode, to zdam relacje jak to auto faktycznie jezdzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem jeszcze dodać że jak jej naprawdę mocno cisnę(tym bardziej w normalnej jeździe) nie wyda z siebie nawet najmniejszego dymku a z tego co mi się wydaje diesel powinien nawet najnowszy i najlepszy trochę zakopcić na czarno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem jeszcze dodać że jak jej naprawdę mocno cisnę(tym bardziej w normalnej jeździe) nie wyda z siebie nawet najmniejszego dymku a z tego co mi się wydaje diesel powinien nawet najnowszy i najlepszy trochę zakopcić na czarno.

To akurat nie jest dziwne.

Zdrowe 2.5 nie dymi takim stefanem jakiego masz pewnie na mysli - przy pelnym bucie jest tylko delikatna mgielka za rurami niewidoczna na 1 rzut oka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem że powinien przydymić bo miałem zawsze 1.9,a te kopcą i bez chipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bonusy w silnikach TDI grupy VW to normalka,ale 1,9 i 2,0 ,a nie 2,5

Jeśli wszystko dobrze pójdzie, lipiec-sierpień na hamownię trafi moje A4 - m.in. zobaczymy co ma w serii :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie blisko serii na plus lub minus. Zadnych giftow sie nie spodziewaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bonusy w silnikach TDI grupy VW to normalka,ale 1,9 i 2,0 ,a nie 2,5

Jeśli wszystko dobrze pójdzie, lipiec-sierpień na hamownię trafi moje A4 - m.in. zobaczymy co ma w serii :evil:

ja mam hamownie pod nosem,ale nie jade,co by sie nie wqrwic :wallbash:

czasami lepiej nie wiedziec :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...