Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cewka HUCO


Roberto90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie o zamiennik cewki HUCO. Czy to dobry sprawdzony sprzet? Poszukuje sprawnej używki ale nie moge znalezc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co się dzieje, że chcesz wymienić cewkę? Tak pytam co byś nie wydał kasy na darmo ( wiesz jak było z autorem

http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/szarpanie-gasniecie-silnika-smrod-srodku-auta-vag-bledy-241499/

Po za tym lepiej zapomnieć o tym HUCO to chyba made in china i poszukać spokojnie używki.

Jest na pewno jeszcze zamiennik z innego producenta ale w tej chwili nie pamiętam co to było - jak coś wyszukam to dam Ci znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na cewce HUCO pisze niby made in germany. Na zimnym silniku od rana strasznie mi szarpie samochodem przy dodawaniu gazu, poza tym dławi sie. Jak sie rozgrzeje jest wszystko w porządku poza delikatnym falowaniem. Przy jezdzie 160km/h na autostradzie tez odczówałem czasami delikatne przerywanie ale tylko co jakis czas. Wyczysciłem przepustke, wymieniłem swiece i przewody, wszystkie filtry i paski. Przepływka sprawna (odłączyłem przewód od niej silnik inaczej sie zachowywał). Nie mam juz pojecia. Nie mam za bardzo jak zrobić podmianke na cewki zeby sprawdzic czy to rzeczywiscie cewka :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poproś koelge nicku nie pamientam który zasotoswał nowe cewki od cc 700 troche zeźby koszta jak przy używanej a sobie koelga chwali będę chyba też pisał do niego o foto story i może sam coś wymodzę też wszystko w dziale warsztat zrób to sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś VAG -iem czy są jakieś błędy ?

Po za tym jak masz LPG to wystarczy że mapy wtrysku coś nie tak i w tym będzie tkwił problem a nie w cewce.

Próbowałeś może wyłączyć LPG i zrobić reset ECU i pojeżdzić na samej PB?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG nie pokazuje zadnych błędów. Co to takiego reset ECU? Podejrzenie na cewke mam stad ze jest popekana od spodu, posiada liczne rysy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko poniżej robimy po zdezaktywowaniu LPG aby wykluczyć/potwierdzić jego wpływ na pracę silnika:

1.Reset ECU to wykasowanie wcześniej wyuczonych wartości zapisanych w sterowniku silnika.

Najprościej można to zrobić przez odłączenie klemy "-" od akumulatora na minimum 15 minut (1h dla pewności będzie optymalnie).

VAGiem też można .

2.Potem obowiązkowo adaptacja przepustnicy.http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/adaptacja-przepustnicy-2300/

(VAG-iem tylko w wypadku jeśli przepustnica jest idealnie czysta)

3.Następnie jeździmy dynamicznie przez minimum 100-200km, żeby ECU zapisał nowe wartości wyuczone .

Po za tym zasadnicze pytanie czy opisane objawy masz takie same na Pb i na LPG ?

Wpływu cewki nie można wykluczyć bez badania oscyloskopem albo podmiany na sprawny oryginał (ze względu na pęknięcia) ale u mnie

przyczyną podobnych objawów nie była cewka (też liczne rysy) ale nieszczelności w dolocie:

1.nieszczelna odma olejowa 2.nieszczelności w dolocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy są i na Pb i LPG. Dolot sprawdzony podczas czyszczenia przepustki. Musze sprawdzic tą odme olejowa. Gdzie ona sie znajduje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia odmy najlepszy dostęp po zdemontowaniu kolektora i przy okazji:

1.masz możliwość wymiany jego uszczelki (tam też możebyć jakaś nieszczelność - zwłaszcza jak nigdy nie był ruszany)

2.masz możliwość sprawdzenia (zwłaszcza od spodu ) gumowych łączników kolektora sztuk 4

Jak chcesz sprawdzić samą odmę, bez ruszania kolektora, to w miarę dobry dostęp jest po zdemontowaniu alternatora (szybki i prosty zabieg)

Tak czy tak, żeby dokładnie sprawdzić odmę trzeba ją zdemontować (razem z wężykiem dochodzącym do przepustnicy).

Jeśli z odmą nie było nic do tej pory robione to biorąc pod uwagę trudność jej demontażu ja bym od razu przygotował sobie na podmianę

nową odmę i wąż łączący ją z przepustnicą.

A jak sprawdzałeś dolot podczas czyszczenia przepustnicy to sprawdzałeś=wymieniłeś na nową uszczelkę pod samą przepustnicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...