Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Wolne opadanie obrotów na luzie


SylverStone

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pytanie skierowane do posiadaczy 1.8T 150ps

Na postoju gdy przegazuje autko do 5-6tys. obroty bardzo wolno schodza,tak jakby cos je podtrzymywało by wolniej schodziły.Zejście trwa z ok 3sek.

Nie wiem czy dobrze mysle ale tak do 3 tys. to obroty schodza ok ale może potem jakos turbo je utrzymuje ?Nie jest to w żaden sposób odczuwalne w czasie jazdy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie objawy mam przy niewystrojonym aucie gdy wyskoczy mi błąd 00561 i auto przechodzi w tryb awaryjny ale po skasowaniu błędów jest ok, więc sprawdź na vag-u błędy bo może masz problemy ze składem mieszanki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

u mnie podobne objawy. Po przeczyszczeniu przepustnicy i zaadoptowaniu "przez kluczyk" autko bardzo ładnie chodzi, obroty nie falują, ale powoli schodzi z obrotów. Na 1000 - 1050 rpm utrzymuje się jakieś 10s i dopiero schodzi do 850rpm. Czym może być to spowodowane ? Błędny proces adaptacji przepustnicy ? A tak przy okazji gdzie znajduje się zawór gazowy od strony butli ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wolno schodzi z obrotow to albo przepustnica klęka albo jest gdzieś dziura i lewe powietrze się dostaje, ale wtedy falowały by obroty na jałowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u kolegów ale jesli chodzi o te falowanie obrotów to powiem że idealnie nie stoją w miejscu widac delikatnie jak wskazówka drga +/- 20

Puki co borykam sie jeszcze z problemami że ssanie mi sie nie włącza na całkowicie zimnym silniku a gdy postoi troche to ssanie sie włącza.Czujnik temp kupiłem zamiennik i teraz żałuje bo musze kupić oryginał by upewnić sie czy to on.Czy przepustnica może mieć wpływ na ssanie??Wczesniej jak spadał z obrotów to przy 1000 sie zatrzymywał na chwile i spadał na 800 teraz leci od razu.

Jak sprawdzic przepustnice??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze schodza tak jak u mnie tylko faktycznie u mnie cos kolo 1000 sie przytrzymujee ale to trwa moze sekunde i dalej ladnie spada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super to nie będe szukał problemu gdzie go nie ma:)

A czy za te schodzenie obrotów a nie przytrzymywanie może być także winny czujnik temp? Nie chce ładowac sie w mechaników bo trafiałem na samych popapraców (jeden kazał wymienić pompe powietrza wtórnego bo była strzelona ale ssania ciągle brak)drugi stwierdził ze to normalne że widać tyle wystarczy i pomimo ze kiedys przy +30 sie włączało na chwile a teraz przy -5 nie to on uważa że to komputer steruje i nie ma sie co przejmować skoro pali i jeździ.Czujnik stary a zamiennik zachowuje sie tak samo,może macie inne sugestie?Może jakieś ustawienia w komputerze są pomieszane.Czujnik sprawdzało sie jakoś na pinach (mam zielony 4 pinowy) ale nie wiem jak odczytać te wartości:(

Dzieki wszystkim za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci że u mnie ostatnio przy sporym mrozie też bardzo szybko po odpaleniu obr. spadły na 900 i jakby troche nie miał siły ruszyć, ale to było pierwszy raz i narazie to olewam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w naszych samochodach czujnik temp odpowiada za wiele spraw niestety moze masz cos z kablami gdzies dotyka do masy albo cos. a na vag nie masz zadnych bledow? temperatury w blokach sa rzeczywiste dobrze ci pokazuja? na vag i climku to samo jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz13 tylko ze mi autko odpala na 800 :) a wczesniej na 1200 i spadało po ok 1-2min a gdy odstoi to elegancko 1200.

Magicbattle na Vagu nie ma żadnych błędów co do tych bloków pomiarowych do końca nie wiem gdzie patrzeć (na mrozie szukałem czy nie ma gdzieś plusowej temp wtedy wnioskowałbym że komputer dostaje pomimo mrozu temperature plusową i nie włacza ssania ale wszystko wydaje sie byc poprawne)Co do kabla cieżko go sprawdzić bo zaraz za czujnikiem wchodzi w peszel i gdzies znika w drodze do Ecu.Bym musiał rozciąć i zobaczyć co mi sie nie uśmiecha.Fakt faktem w kostce mam jeden pin mocno zgnieciony (nie potrafie go wyjąc i zrobic bo nie wiem jak kostka jest rozbieralna czy piny wyciągane.Ale wnioskuje że jakby styku nie było to błąd by wyskoczył.Jak sprawdzić na climatroniku temp?Czy pokaże temperature cieczy?

Czy ten przewód od czujnika do Ecu to jedna wiązka i można ja wypiąc czy rozgałęzia sie jakoś? Mam dziś czas może bym wypioł od Ecu i psiknął czyms na styki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...