mcgawroni 0 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Witam, Przeglądałem forum i nie znalazłem podobnych objawów do moich, tudzież: Zaczęła kopcić na czarno jak Huta Katowice przy przyspieszaniu, przy okazji wizyty u mechanika powiedział, że to przepływomierz. Na autostradzie na początku puściła konkretnego dymka, a później kopciła jak zwykle. W domu przeczyściłem przepływomierz spirytusem i wacikami - tu pierwsze pytanie: były tam dwa uchwyciki które powinny coś trzymać, a były puste. Między nimi narysowany jest rezystor. Kontynuując, ruszyłem w trasę - przestała dymić a dynamika jazdy pozostała bez zmian, czyli było ok, ale bez szału. Na 2-gim biegu mocniej wcisnąłem pedał gazu, zamuliło strasznie, lekko szarpnęło i od tamtej pory przyspieszenie jest ale mało dynamiczne - zauważyłem też lekki spadek mocy, spalanie tez się nie zmieniło. Oleju dolewałem jakieś 3-3,5l na odcinku 20 tys. km. Przed czyszczeniem przepływki podpinałem pod kompa i bez błędów. Jest ktoś w Krakowie, kto pomógł by mi zrobić dokładnie logi i przyglądnąć się mojemu maleństwu? 1,9 TDi 110KM 99' Pozdrawiam i czekam na pomoc, bo jazda przestała dawać tyle przyjemności co na początku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 sprawdź dolot czy szczelny, typowe objawy dziury w dolocie:whistling: jak turbo padnie to puszcza olej, wiec miałbys szaroniebieski dym za sobą, nawet na postoju:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 zwykle spada jakas rura z opaski, posprawdzaj glownie te grubsze rury przy icku i przepustnicy, a takze z lewej strony u dolu pod turbo, najlepiej z kanalu lub stan na wyzszym krawezniku i wymacaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Oleju dolewałem jakieś 3-3,5l na odcinku 20 tys. km. to olej jaki wlewasz long long long life? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgawroni 0 Opublikowano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Magnatec do diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin26110 0 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 a sprawdzałeś czy sie nie wypiął gdzies czujnik ciśnienia doładowania? nie wyskakuje ci błąd że słabe ciśnienie w kolektorze dolotowym? może masz syf w intercoolerze? płukałeś go kiedyś? może ci turbo leje w IC przepuszcza olej stąd te ubytki a olej zapycha intercooler? za tydzien jestem w KRK na weekend.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Wstaw logi i będzie wszystko jasne:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgawroni 0 Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Nigdy nie czyściłem ic, błędów nie było - jedyne jakie występowały to błąd immobilaizera i odłączenie przepływomierza (kiedy go odpinałem). martin, gdybyś był w stanie pomóc byłbym wdzięczny - to moje pierwsze auto i jeszcze nie jestem wdrożony w temat Z logami mam ten problem, że mam jakieś stare oprogramowanie, które nie działa pod win7, a laptop który ma XP, działa max 10 na baterii tak, że sami widzicie - całe życie pod górkę... Jest jakieś oprogramowanie dla Win7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 xpmode i powinny wszystkie działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgawroni 0 Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 niestety próbowałem i nie dało się go oszukać - szczwana bestia... A gdzie znajdę jakieś artykuły o czyszczeniu ic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 A sprawdziłeś dolot?? tylko konkretnie czy go sprawdziłes? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgawroni 0 Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Nie, nie sprawdzałem - prawdę mówiąc, nawet nie wiem jak... Na pewno mam dziurkę w wydechu - za turbiną na plecionce - ale to chyba nie przez to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 to sprawdź pierw dolot na dotyk i wzrokowo:wink: bo na 90% masz tam dziure, a nie jakies czyszczenie IC:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Są dwie możliwości albo nieszczelność posprawdzaj czy gdzieś sie nie poci albo EGR puszcza a jak nie to zostaje tylko logi zrobić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgawroni 0 Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 EGR "klika" ładnie - chyba tak jak powinien. Jego nieszczelności nie da się sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 spr gume ktora dochodzi do koletroa ssacego tam czesto sie robia dziurki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgawroni 0 Opublikowano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Z takich nowości, to dokonałem wstępnych oględzin odgórnych i: przewód dochodzący z silnika do przewodu łączącego filtr powietrza z turbiną, na łączeniu jest trochę mokry od oleju. Za to przewód IC (taki gruby biegnący pod chłodnicę, odchodzący od turbiny) jest całkiem mokry od oleju i powoli ale stopniowo coś zeń kapie - pewnie gdzieś pod turbinką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 tam są nieszczelnosci:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgawroni 0 Opublikowano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Olej w tym miejscu jest normalnym zjawiskiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deex 0 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 zawsze bedzie troche oleju w rurach dolotowych , tam gdzie sie pojawia olej , na złaczkach czy na wezu masz nieszczelnosc , usun usterke i powinno byc ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się