Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepływomierz umarł, czy turbo "time to say goodbye"?


mcgawroni

Rekomendowane odpowiedzi

Najwazniejsze sa przewody;

Od turbo do wzmocniena czolowego (ktore to tez.pelni funcje przewodu), potem dalej od wzmocnienia do ic, sam ic tez moze byc nieszczelny, potem rura od icka do przepustnicy, sprawdz tez uszczelke kolektora ssacego, i przewody ciensze wychodzace z kolektora ssacego ktore to maja zaworki przepuszczajace powietrze tylko w jedna strone, dmuchajac w nie od strony kolektora nie powinny przepuszczac powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinienem mieć jakiś obawy przy rozbieraniu układu dolotowego? Jak i czym to wyczyścić ewentualnie?

Zabiorę się za to dopiero w wekend, bo nie mam dostępu do kanału, więc im więcej informacji do mnie dotrze - tym lepiej:)

Dziś zauważyłem, że na 4-tym biegu, na zimnym silniki nie zbiera się prawie wcale, lekkie przyspieszenie czuć tylko w momencie puszczania gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyściłem dolot w zeszły weekend i użyłem do tego pistoletu olejowego i sprężarki. Dodatkowo zamontowałem sobie OCT. Wszystkie przewody zdemontowałem, od przepływki do kolektora dolotowego. Kolektor dolotowy czyściłem wcześniej i zaślepiłem EGR. Do pistoletu nalałem benzyny ekstrakcyjnej i wszystkie przewody przepłukałem. Jak masz jakąś większą miskę to możesz zbierać ta benzynę. Najwięcej oleju miałem w IC i tej dolnej rurze stalowej. Ja to zrobiłem z lewarka na zewnątrz żeby nie sprzątać kanału po tym :) Możesz zrobić OCT albo puścić odmę luźno zaślepiając przy turbinie wąż i obserwować czy turbina nie puszcza oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oil Catch Tank - Łapacz oleju żeby wyeliminować dostawanie się oleju z odmy do dolotu. Jeżeli po tym olej będzie się cały czas dostawał do dolotu to turbina puszcza. Zaślepiłem EGR żeby silnik nie dostawał spalin w kolektor dolotowy i nie brudził się tam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob logi i tyle w temacie tez sie bawilem ... wezyki sryki itp a tubo sie zapiekalo :) autostrada do gdanska i z powtrotem odetkala z deczka ale i tak potem problem wrocil wiec rob logi i tyle ... potem mozna sie glowic to nie polonez ze na nosa trzeba ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tu jest ewidentna dziura skoro właściciel wymacał na zewnatrz węzy olej to nie ma co tu juz drązyc tematu:whistling: oznaki takie jak to typowe niedoładowanie, turbo wali w powietrze:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

No i niespodzianka - albo raczej brak niespodzianki. Sprawdzilem caly dolot i chcialbym byc tak zdrowy jak te przewody. Brak dziur, troche oleju. Troche syfu przed egr. Przeczyscilem co sie dalo, dociagnalem opaski no i bez rezultatu. Zamula dalej. Z takich obserwacji to turbina na laczeniu jest mokra i to chyba z niej ten olej na przewodach...

Co dalej?

---------- Post dopisany 28-09-2012 at 13:22 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2012 at 14:39 ----------

Witam,

Będę podpinał vag jutro. Na co mam zwrócić uwagę? Które bloki mam zapisać i pokazać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/

zrób tak jak tu jest napisane i w dział diagnostyki nowy wątek z logami, bo tu nikt tego nie znajdzie:wink:

jak sprawdziłeś węże to brałeś pod uwage wężyki podcisnieniowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...