Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reklamacja butów


majkel20

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, zakupiłem buty garniturowe na imprezę. Dosłownie po 1 dniu użytkowania, całe się pomarszczyły, i skóra się pozaginała, tak, że śmiechu warte, że po 1 dniu tak wyglądają. Dodam że tanie nie były. Poszedłem do sklepu z reklamacją, dzisiaj dzwonię, reklamacja oddalona. Moje wcześniejsze buty po 5 latach "eksploatacji" i z ceną połowę niższą, wyglądają lepiej niż te teraz. Czy można coś z tym zrobić? Jakaś jeszcze reklamacja, pismo czy coś, a może preparat do "prostowania" skóry (choć wątpię że takie coś istnieje).... Wkurza mnie to powoli wszystko, bo rzeczy w sklepach już dawno są robione na odpier**l, a spierdzieli się coś potem to i tak sklep ma Cie gdzieś....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie składaj jako reklamacja (na gwarancję) tylko na niezgodność towaru z umową według ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korzystając z wątku podepnę się pod temat reklamacji :cheesy:

przeczytałam kolegi problem i powiem że mam gorszy :kwasny:

pod koniec kwietnia kupiłam odkurzacz z Neonet firmy zelmer bez workowy i od maja jest ciągle w reklamacji , pierwszy raz oddałam go do reklamacji po dwóch tygodniach bo obroty w trakcie odkurzania same spadały otrzymałam go po trzech tygodniach zepsuty

bo stwierdzili że mogła być zapchana rura :doh:i nic z nim nie robili po dwóch dniach oddałam go ponownie do reklamacji no i teraz już będzie czwarty raz jak go oddaje ponieważ ciągle pali się czerwone światełko które informuje o tym że jest coś nie tak ,po między czasie byłam w biurze praw konsumenta i z panem napisaliśmy ciekawy list do nich z prośbą o wymianę na nowy towar bez wad (dostałam od nich jeszcze ciekawszą odpowiedź: że są w stanie to naprawić i nie należy mi się nowy odkurzacz ) cholera co z nimi zrobić bo to już nie jest dla mnie śmieszne :paker:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ryba22 jeżeli są w stanie Ci to naprawić to nic nie zrobisz, jeżeli Ci tego nie naprawią (lub po naprawie znowu się zepsuje) tak samo oddajesz na niezgodność towaru z umową według ww. ustawy i powołujesz się na to, że oddałaś towar do naprawy po raz pierwszy w czasie krótszym niż 6 miesięcy od daty zakupu więc można domniemać wadę ukrytą towaru :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki powód odmowy reklamacji ?

Przez tel. powodu nie podali, tylko że dojdzie do mnie jeszcze pismo w tej sprawie....

---------- Post dopisany at 16:09 ---------- Poprzedni post napisany at 12:46 ----------

Dostałem przed chwilą odpowiedź:

77a6ae4c3d37bf51.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzecznik praw konsumenta, nic innego

i do skutku, nic nie bedzie Cie to kosztować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie bedzie Cie to kosztować

Polemizowałbym... Miałem problem z butami, też nie chcieli uznać reklamacji, poszedłem w końcu do RPK. Tam musiałem skorzystać z usług rzeczoznawcy, bodajże 30, czy 50zł. Ten stwierdził, że mam rację, sąd konsumencki wydał orzeczenie, że mam rację, należy mi się naprawa. Z tym orzeczeniem poszedłem z powrotem z reklamacją, ale teraz uwaga - na dole jest adnotacja, że firma może się dostosować do tego orzeczenia jak będzie miała ochotę, a jak nie to nie musi. No to jasne, że nie mieli ochoty i się nie dostosowali. Dalej mogłem iść już tylko do normalnego sądu, ale najpierw powinienem drugi raz wystąpić o ekspertyzę do rzeczoznawcy, drugi raz zapłacić, a potem poświęcić czas na rozprawę, czas też kosztuje.

Za dużo z tym zachodu i pieniędzy, zrezygnowałem, bo jeszcze kilka "50zł" i wydał bym więcej, niż były warte te buty :)

Mój wniosek - RPK to tylko rozdmuchana kampania, że coś może załatwić i to niby nic nie kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RPK jest w stanie pomóc, (kablówkę załatwili na cacy w moim przypadku).

Ale jak trafisz na sprzedawcę jak kolega wyżej, to oczywiście może nie być szans.

Według mnie warto spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korzystając z wątku podepnę się pod temat reklamacji :cheesy:

przeczytałam kolegi problem i powiem że mam gorszy :kwasny:

pod koniec kwietnia kupiłam odkurzacz z Neonet firmy zelmer bez workowy i od maja jest ciągle w reklamacji , pierwszy raz oddałam go do reklamacji po dwóch tygodniach bo obroty w trakcie odkurzania same spadały otrzymałam go po trzech tygodniach zepsuty

bo stwierdzili że mogła być zapchana rura :doh:i nic z nim nie robili po dwóch dniach oddałam go ponownie do reklamacji no i teraz już będzie czwarty raz jak go oddaje ponieważ ciągle pali się czerwone światełko które informuje o tym że jest coś nie tak ,po między czasie byłam w biurze praw konsumenta i z panem napisaliśmy ciekawy list do nich z prośbą o wymianę na nowy towar bez wad (dostałam od nich jeszcze ciekawszą odpowiedź: że są w stanie to naprawić i nie należy mi się nowy odkurzacz ) cholera co z nimi zrobić bo to już nie jest dla mnie śmieszne :paker:

Powiedz że nie jest to Zelmer Galaxy 2 ... :D ? Bo jeśli to Galaxy to po prostu daj sobie spokój bo nie warto.. (oczywiście dla zasady walcz o swoje jednak nawet gdy Ci go wymienią na taką samą sztukę to wcześniej czy później i tak go wyrzucisz tracąc do niego cierpliwość..). Na przyszłość poczytaj pierwsze lepsze komentarze, opinie na temat sprzętu który masz zamiar kupić - piszę to dlatego gdyż pracowałem w branży AGD/RTV.

Ogółem Zelmer robi naprawdę dobry sprzęt (cena/jakość) jednak wszystkie odkurzacze bezworkowe modelowo poniżej Solarisa 5000 mają spore mankamenty... A dwu systemowy Solaris to już inna półka cenowa :)

Dziwi mnie też fakt że Zelmer jako firma w ten sposób podszedł do tematu - nigdy nie było problemu z serwisem i przeważnie orzeczenia były na korzyść klienta..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten odkurzacz to był zupełnie spontaniczny zakup , stary mi się zepsuł to weszłam do sklepu i kupiłam :doh:

ale będę walczyć cholera teraz napiszę że chcę aby mi kasę zwrócili ciekawe co odpiszą :decayed:

jpg.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...