markus85 1 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Ja tam przy zmianie z 1BA na 1BE większej różnicy nie zauważyłem w komforcie,tj straty. Jeżdzę tak już z rok i jest ok, aktualnie mam z tyłu seryjne amorki bo dedykowany do 1BE się wylał. U mnie odpada niższe niż -20mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidgti85 0 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 jak by miał ktoś 1be to jestem chetny:decayed: obecnie mam -40 i seryjne amory i buja niemiłosiernie:thumbdown: Jak by co to mam do sprzedania springi z mojego 1 BE jaka cena? za 150 zł cały kpl.do oddania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Założyłem 1BE u siebie ale cały komplet amortyzatory+sprężyny ( auto dawca B5 sedan diesel w automacie czyli kat wagowe zachowane ) - po miesiącu jazdy stwierdzam że jest troszkę twardziej , komfort i tak jest zachowany a autko zdecydowanie lepiej prowadzi się na zakrętach i nierównościach ( porównanie mam kiepskie bo seryjne amortyzatory miały po 30-40% sprawności ) Wysokości obniżenia nie jestem w stanie sprawdzić bo zapomniałem pomiary zrobić przed wymianą ale wizualnie jest zdecydowanie niżej , zwłaszcza tył który u mnie stał bardzo wysoko - także ogólnie polecam 1BE aha przez miesiąc tylko raz obtarłem osłonę silnika w głębokiej koleinie na zakręcie przy zbyt dużej prędkości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_tl 1 Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 jak by miał ktoś 1be to jestem chetny:decayed: obecnie mam -40 i seryjne amory i buja niemiłosiernie:thumbdown: Jak by co to mam do sprzedania springi z mojego 1 BE jaka cena? za 150 zł cały kpl.do oddania poszlo pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bob232 0 Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 udało mi się dostać weiteci -30/30 mm in zabieram się za montaż. Ma takie pytanie czy po wymianie sprężyn luzujecie wahacze, w końcu zmienia się wysokość pracy zawiesznia. W poprzednim aucie tak robiłem (audi 80 B4) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 a jak inaczej chcesz wyciągnąc amora ze spręzyną ???? :decayed::decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 chyba chodziło mu o luzowanie wahaczy nie na sworzniach tylko na tulejach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bob232 0 Opublikowano 30 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Dokładnie jak pisze kolega Bendzji nie chodzi mi o góre ale o dół, a tego się raczej nie odkręca podczas wyciągania springów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 0 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Witam masz jeszcze te spreżyny 1be bo jestem zainteresowany Prosze o kontakt pod nr 510 399 098 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się