Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z ciśnieniem oleju.


darkopolo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Panowie mam taki problem,a mianowicie podczas dłuższej jazdy zapala mi się na blacie kontrolka "olejarki" i komunikat o niskim ciśnieniu bądz stanie oleju.Oleju na bagnecie jest OK,sprawdzałem na zimnym silniku,na VAG-u brak błędów,w module "instruments" w jednym z bloków jest coś takiego"Oil Pres.<-min." po lekkim dodaniu gazu chwilowo pokazuje "Oil Pres. OK".Olej wymieniałem ok 4,5 miesiąca temu.Dodam,że dzieje się tak tylko podczas jazdy w trasie,po wyłączeniu zapłony i ponownym odpaleniu silnika jakiś czas jest OK.

Proszę o wszelkie sugestie co może być przyczyną.Pacjent to A6 C5-AWT 1.8T

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Panowie mam taki problem,a mianowicie podczas dłuższej jazdy zapala mi się na blacie kontrolka "olejarki" i komunikat o niskim ciśnieniu bądz stanie oleju.Oleju na bagnecie jest OK,sprawdzałem na zimnym silniku,na VAG-u brak błędów,w module "instruments" w jednym z bloków jest coś takiego"Oil Pres.<-min." po lekkim dodaniu gazu chwilowo pokazuje "Oil Pres. OK".Olej wymieniałem ok 4,5 miesiąca temu.Dodam,że dzieje się tak tylko podczas jazdy w trasie,po wyłączeniu zapłony i ponownym odpaleniu silnika jakiś czas jest OK.

Proszę o wszelkie sugestie co może być przyczyną.Pacjent to A6 C5-AWT 1.8T

PZDR

lepiej tak nie jeździj bo jak mi się pojawiła kontrolka ciśnienia oleju i próbowałem dojechać do domu to rozwaliłem silnik. jak chcesz mieć dobry silnik to lepiej nim nie jeździj i do mechaniora (chyba że sam masz smykałkę do takich rzeczy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Odświerze temat ponieważ zauważyłem jeszcze jedną rzecz,a mianowicie podczas jazdy gdy zapaliła się kontrolka "olejarki" zapaliła się też kontrolka "check engine" błąd 17536.Zastanawiam się czy przyczyną może być zapchana odma i ezektor(jak element układu podciśnienia).Dodam,że na VAG-u w grupie 032 były wartości dodatnie tzn. +3,7% i +25%.

Acha i jak odkręciłem korek oleju(silniik włączony to strasznie dmuchało z wlewu oleju i z rurki w której jesta bagnet).Acha i czasami jak odpalam auto zapala się kontrolka niesprawnego układu hamulcowego(takie kółko z wykrzyknikiem w srodku) ale po klku sekundach gaśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odma nie ma nic do kontrolki oleju

Dwa, nie masz układu podcisnieniowego ale cisnieniowy

Trzy, jaki masz olej

Domniem że jest to albo wina czujnika, albo zbyt gestego oleju, lub zapchanej lub mało już wydajnej pompy, zmierz ciśnienie i będzie wszystko jasne

Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odma nie ma nic do kontrolki oleju

Dwa, nie masz układu podcisnieniowego ale cisnieniowy

Trzy, jaki masz olej

Domniem że jest to albo wina czujnika, albo zbyt gestego oleju, lub zapchanej lub mało już wydajnej pompy, zmierz ciśnienie i będzie wszystko jasne

Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk

Nie ciśnieniową tylko podcisnieniową.Ezektor jest jednym z elementów tej instalacji więc myślałem,że jeżeli jest nie sprawny może być przyczyną błędu:17536.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli podejżewasz eżektor możesz go łatwo sprawdzić, odepinij ten czarny wąż który wychodzi z kolektora i wchodzi do eżektora i dmuchnij najlepiej sprężarką nie za mocno tak z 1 bar, sa w nim dwa zaworku kierunkowe które blokują przepływ powietrza w strone odmy i w strone wspomagania hamulców nie powinny przepuszczac powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...