darkopolo 1 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Witam! Panowie mam taki problem,a mianowicie podczas dłuższej jazdy zapala mi się na blacie kontrolka "olejarki" i komunikat o niskim ciśnieniu bądz stanie oleju.Oleju na bagnecie jest OK,sprawdzałem na zimnym silniku,na VAG-u brak błędów,w module "instruments" w jednym z bloków jest coś takiego"Oil Pres.<-min." po lekkim dodaniu gazu chwilowo pokazuje "Oil Pres. OK".Olej wymieniałem ok 4,5 miesiąca temu.Dodam,że dzieje się tak tylko podczas jazdy w trasie,po wyłączeniu zapłony i ponownym odpaleniu silnika jakiś czas jest OK. Proszę o wszelkie sugestie co może być przyczyną.Pacjent to A6 C5-AWT 1.8T PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
admin20 0 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Witam!Panowie mam taki problem,a mianowicie podczas dłuższej jazdy zapala mi się na blacie kontrolka "olejarki" i komunikat o niskim ciśnieniu bądz stanie oleju.Oleju na bagnecie jest OK,sprawdzałem na zimnym silniku,na VAG-u brak błędów,w module "instruments" w jednym z bloków jest coś takiego"Oil Pres.<-min." po lekkim dodaniu gazu chwilowo pokazuje "Oil Pres. OK".Olej wymieniałem ok 4,5 miesiąca temu.Dodam,że dzieje się tak tylko podczas jazdy w trasie,po wyłączeniu zapłony i ponownym odpaleniu silnika jakiś czas jest OK. Proszę o wszelkie sugestie co może być przyczyną.Pacjent to A6 C5-AWT 1.8T PZDR lepiej tak nie jeździj bo jak mi się pojawiła kontrolka ciśnienia oleju i próbowałem dojechać do domu to rozwaliłem silnik. jak chcesz mieć dobry silnik to lepiej nim nie jeździj i do mechaniora (chyba że sam masz smykałkę do takich rzeczy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Zmierz ciśnienie oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkopolo 1 Opublikowano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Witam! Odświerze temat ponieważ zauważyłem jeszcze jedną rzecz,a mianowicie podczas jazdy gdy zapaliła się kontrolka "olejarki" zapaliła się też kontrolka "check engine" błąd 17536.Zastanawiam się czy przyczyną może być zapchana odma i ezektor(jak element układu podciśnienia).Dodam,że na VAG-u w grupie 032 były wartości dodatnie tzn. +3,7% i +25%. Acha i jak odkręciłem korek oleju(silniik włączony to strasznie dmuchało z wlewu oleju i z rurki w której jesta bagnet).Acha i czasami jak odpalam auto zapala się kontrolka niesprawnego układu hamulcowego(takie kółko z wykrzyknikiem w srodku) ale po klku sekundach gaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Masz HIDy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkopolo 1 Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Nie mam,a co to ma do rzeczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Odma nie ma nic do kontrolki oleju Dwa, nie masz układu podcisnieniowego ale cisnieniowy Trzy, jaki masz olej Domniem że jest to albo wina czujnika, albo zbyt gestego oleju, lub zapchanej lub mało już wydajnej pompy, zmierz ciśnienie i będzie wszystko jasne Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Nie mam,a co to ma do rzeczy? Często gęsto jak ma się HIDy to lubi wywalić błąd ABS i ESP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkopolo 1 Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Odma nie ma nic do kontrolki olejuDwa, nie masz układu podcisnieniowego ale cisnieniowy Trzy, jaki masz olej Domniem że jest to albo wina czujnika, albo zbyt gestego oleju, lub zapchanej lub mało już wydajnej pompy, zmierz ciśnienie i będzie wszystko jasne Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk Nie ciśnieniową tylko podcisnieniową.Ezektor jest jednym z elementów tej instalacji więc myślałem,że jeżeli jest nie sprawny może być przyczyną błędu:17536. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Jeśli podejżewasz eżektor możesz go łatwo sprawdzić, odepinij ten czarny wąż który wychodzi z kolektora i wchodzi do eżektora i dmuchnij najlepiej sprężarką nie za mocno tak z 1 bar, sa w nim dwa zaworku kierunkowe które blokują przepływ powietrza w strone odmy i w strone wspomagania hamulców nie powinny przepuszczac powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się