Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów


bartasg1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o analizę logów

narzazie tylko statyczne

silnik AWX po chipie

problem: silnik nie łapie temperatury, na zegarach wskazówka przed 90 a na VAG-u pokazuje ok 78

pytanie: walnięty czujnik czy termostat?

gdy auto zimne czujnik od zegarów wskazuje 14*C

od silnika 18,9*C fuel 16.2*C air 17.1*C

gdy auto ciepłe czujnik od zegarów wskazuje 76*C

od silnika 78.3*C fuel 56.7*C air 27*C

logi:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007,007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM zimny/ciepły

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

grupa BS

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 15:54 ---------- Poprzedni post napisany at 15:47 ----------

trochę się to pomieszało :kwasny: mam nadzieję ze się odnajdziecie, następnym razem będzie lepiej :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Namieszane faktycznie...

Zobacz tutaj

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/temp-silnika-50-60-70-c-245738/

jakie logi są potrzebne zeby to stwierdzic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mi z tego wychodzi że to chyba termostat bo nie może złapać 90 a czujniki zespolone pokazują podobne temperatury, jak myślicie?

proszę tez o interpretacje logów :wink: szczególnie 013 coś chyba nie gra z tym 3 PD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie z temperaturą w swoim aucie i winny był termostat ;) Co do wartości 3. PD to nie jest ona powodem do paniki, ale mógłbyś spróbować ustawić kąt synchronizacji rozrządu bardziej na minus (teraz masz 1.7, 1.1). Ustawiając go staraj się robić to dokładnie żeby wartość malała o 0.6 stopnia - powinny wtedy zmienić się korekcje w 013 i BIPy 023, oraz spalanie w 015. Auto będzie albo dynamiczniejsze po zmianie albo reakcja na gaz będzie wolniejsza.

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-pd-fotostory-60993/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...