Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Siłownik V68 klapy regulacji temperatury, umiejscowienie.


trepek

Rekomendowane odpowiedzi

Gdzie umiejscowiony jest siłownik V68 klapy regulacji temperatury?

8b28c34b13a15e04m.jpg

Biały czy niebieski?

Oraz pytanie mam:

b2f1992b1f8e076dm.jpg

Widać tutaj coś takiego jak zawór N75, jeden krociec jest wolny. Znajduje się on pod schowkiem pasażera obok obudowy wentylatora. Takie podłączenie jest odpowiednie?

Pacjent to b5 1Z z 1995r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej ten biały. W moim Zetorku też nawala ... Jestem ciekaw czy można go wyjąć bez demontażu kokpitu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, łatwo nie było ale się udało go wyjąć i przeczyścić... Jednak nie pomogło :facepalm:

A tak wygląda w środku to ustrojstwo

IMG_3338.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biały czy niebieski wyjąłeś?

A jaki miałeś objaw? U mnie wyskakuje cały czas "błąd siłownika klapy regulacji temperatury" i są problemy z temperaturą. Czasem leci zimne a czasem ciepłe powietrze:dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłem biały. Na klimatr wyskakują mi błędy:

-08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej)

*08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie

-15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale klapa po wyjęciu silniczka chodzi swobodnie...

Gdy zmieniam temp. silniczek dochodzi do max ale dalej chce jeszcze przekręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie, bo nie mam VAGa a kodami z klimatronika to chyba nie bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasowałoby to zrobić:

8. Kiedy mamy już wszystko zrobione dobrze jest Vag'iem zrobic (wręcz należałoby) tzw. nastawy podstawowe.

Czyli w Vag'u wybieramy (będąc juz w sterowniku klimy) Basic seting 04, następnie wybrac kanał 01- poczekac az wszystkie wartosci w okienkach zejdą do zera, --- wrócic do strony klimy--- skasowac błędy,jeśli są--- wejśc do adaptacji 10 --- wybrac kanał 000 i zatwierdzic (safe).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno przy najbliższej okazji to uczynię.

Z tym, że u mnie wyświetlacz pokazuje tzw "cuda wianki" :facepalm:

IMG_1695.jpg I mogę tak do 0. W drugą stronę też przewyższa temp. HI i leci chyba do 50'C

U mnie może być coś nie teges w stykach bo jak ruszę kablami to się zmienia temp. i rusza silniczek. Ale po rozebraniu go nic niepokojącego nie widać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie i nie wiem co się dzieje. Może cały panel jest do sprawdzenia/przeprogramowania?

---------- Post dopisany at 19:10 ---------- Poprzedni post napisany at 19:09 ----------

Ja mam podobnie i nie wiem co się dzieje. Może cały panel jest do sprawdzenia/przeprogramowania?

Czasami po 19*C pisze mi LO, czasami mogę dojść do 16*C. Czasami ustawię na 19*C i bucha ciepłe powietrze:facepalm: Grunt, że przynajmniej działa klima, jak nacisnę śnieżynkę to kompresor wstaje i momentalnie chłód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie ten sam błąd.... Już dosyć długo mi się tak działo. Później ustało i odnowiło się dopiero podczas upałów (o ile to ma jakiś związek)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I chyba nikogo więcej bo mój temat umarł

---------- Post dopisany 22-09-2012 at 19:02 ---------- Poprzedni post napisany 21-09-2012 at 19:41 ----------

http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/all-b5-problem-klimatronika-zalacza-klimy-blad-8-1-blad-792-a-187691/#msg2455828

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Może koledzy doradziliby odnośnie błędów:

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

: objawy: totalny brak ogrzewania.

Jak wygląda ten v70 i g112 , gdzie ich szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:banan::banan::banan::banan:

Udało się to w końcu ogarnąć...... Odkręciłem ten silniczek jeszcze raz, przeczyściłem potencjometr, znajomy elektryk mi go mierniczkiem sprawdził i chyba się przestraszył bo zaczął poprawnie działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...