Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy na zimnym silniku


MAYESTIC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moim silnikiem od pewnego czasu jakieś 6 miesięcy silnik po odpaleniu rano i zaczęciu jazdy do obrotów 2100 bardzo muli po przekroczeniu tych obrotów auto strzela do przodu jak strzała dziwna jest to sprawa bo to się dzieje tylko po długim postoju i po pierwszym ruszeniu potem jest wszystko w porządku, ale dzisiaj to wystraszyłem się bo wyjechałem na ulice i oczywiście był ten objaw ale zaczął palić na 3 gary wystraszyłem się tego i szybko zjechałem na pobocze i zgasiłem go po odpaleniu było wszystko w porządku panowie czy może to być objaw uszkodzonego pompowtrysku czy kończy się jakiś sprawdzałem na vagu pokazuje ze pompki są ok wszystkie są bliskie 0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś zrobić komplet logów statycznych, dynamicznych, oraz basic settings i wrzucić d działu diagnostyka wtedy być może uda się ustalić co jest przyczyną tego objawu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozliwe ze egr.Badz uklad rozrzadu

EGR wymieniałem rok temu a rozrząd był wymieniany jakieś 20 tys km temu

Be względu na to zrób logi (wszystko opisane w dziale diagnostyka)- jeśli nie masz kabla spróbuj się z kimś umówić żeby Ci pomógł, a jeżeli nie masz takiej możliwości: kup kabelek od viakena (Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji, czarny za 54zł). Na allegro wystawia. W razie wątpliwości:

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-vag-com-kupic-2749/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...