Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Napełnienie klimy , po 2 tygodniach znow lipa ??


wojtas-audi

Rekomendowane odpowiedzi

Napełnilem klime pod koniec kwietnia, jakies 2 tyg bylo super, lodówka .... klima przeszla wszystko, jest szczelna, napelnili, cos tam odgrzybili itd itd , ogolnie byla rewelacja, minelo jakies 2 tyg i jest znow to samo , nie chlodzi .... Co to moze byc ?? Cos zle zrobili ?? Pod vagiem nic nie wychodzi , zero bledów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napełnilem klime pod koniec kwietnia, jakies 2 tyg bylo super, lodówka .... klima przeszla wszystko, jest szczelna, napelnili, cos tam odgrzybili itd itd , ogolnie byla rewelacja, minelo jakies 2 tyg i jest znow to samo , nie chlodzi .... Co to moze byc ?? Cos zle zrobili ?? Pod vagiem nic nie wychodzi , zero bledów .

dziurka... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelność w układzie ,dziurka w przewodach lub chłodnicy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli bylaby dziura, to na VAG'u pojawil by sie blad zwiazany z czujnikiem wysokiego ciśnienia(low pressure). Przynajmniej u mnie tak było, jak pojawiały się nieszczelności. A mamy prawie takie same auta(AWX vs AVF)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiem czy mogli zle napelnic ?? Roku temu napelniali mojej mamie w citroenie klime i juz nie chlodzi :hi: Niewiem czy jechac gdzies do serwisu, cos jeszcze posprawdzac vagiem czy walic do nich ( mam fakturke )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nieszczelność może być bardzo mała i powoli uchodzić :gwizdanie:

jedz do nich od razu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zero błędów ? A włącza się wogóle klima? Czy ciągle jest na ECON ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nieszczelność może być bardzo mała i powoli uchodzić :gwizdanie:

jedz do nich od razu

Tylko niewiem , oni powiedza ze to nie ich wina, co moga zrobic, napelnic jeszcze raz ? to znow ucieknie ( jesli nieszczelnosc ) a sprawdzali i bylo szczelne wszystko :kwasny:

Zero błędów .... Klima sie wlacza normalnie, tylko daje na full i tak chlodzi ze porazka .... econ sie nie wlaczal .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz ipowiedz jak jest.no bez jaj że po dwóch tygodniach cos pada :)

pojedziesz do innego i co znów zapłacisz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też łopatologicznie:

Po lewej stronie pod maską ida tam 2 przewody klimatyzacjii: metalowy i gumowy. Sprawdz gumowy wąż jesli da sie scisnac palcami, to brak cisnienia w ukladzie. Jesli natomiast jest tak twardy jak ten metalowy, to cisnienie jest i trzeba szukac innej przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile Ci dobili tego czynnika? Przed napełnieniem chłodziło cos czy nie? Bo moze nie sprawdzili szczelności układu tylko nabili i wszystko poszło sie.... Ciekawe czy dodali barwnik jak nabijali,teraz mozna by było sprawdzic połączenia pod ultrafioletem.

Tak czy inaczej wracaj do nich niech szukaja przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd czujnika ciśnienia pojawi się owszem, ale jak w układzie będzie już prawie pusto ...

A pomimo, że w układzie jest trochę czynnika i nie wywala błędu czujnika, to i tak już nie chłodzi.

Ewidentnie dziura Wojtas...

Jak sprawdzili szczelność układu ? Całkiem możliwe, że w tym momencie powinni napełnić układ z kontrastem i szukać wycieku z lampą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób loga grupy 001 bloku 08 AUTO HVAC i wrzuć tutaj.

Zrób go przy włączonej i wyłączonej klimie na pracującym silniku.

Zanotuj jaka była temperatura zewnętrzna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro porobie te logi , podlaczali jakas maszynke do tych zaworków, najpierw wyciagnelo chyba to co bylo , pozniej cos tam chyba naoliwilo , sprawdzilo szczelnosc, i nabilo o ile dobrze pamietam to cos 500 tego czynnika, mowil ze musialo dawno byc nabijane, bo bylo bardzo malo czynnika ( klima wogole mi nie chlodzila przed tym ) no i nabil, odgrzybil i jak ta lala chulalo , i po jakims czasie znow d*pa ....

Jutro podlacze jeszcze raz vaga a po poludniu tam podjade do nich :bicz::JC_fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na nieszczelnosć w układzie, takie sprawdzanie na manometrach jest mało wiarygodne,nieszczelnosć niewielka i dlatego przez jakiś czas chłodziło.wracaj do macherów, lampa w łapę i szukać wycieku .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok a wiec tak , jak pisaliscie .... wszystko zrobilem :>

Sciskac chcialem waz jest twardy jak ..... :kox:

I logi grupy 001 bloku 08 - przy wlaczonej klimie !!

grupa 001 pole 1 - było 0,652A

grupa 001 pole 2 - było 67,9 %

grupa 001 pole 3 - było 42 %

grupa 001 pole 4 - było 13 bar przy temp zewnetrznej 29-30 stopni .

przy wylaczonej klimie :

grupa 001 pole 1 - 0.000A

grupa 001 pole 2 - 0 %

grupa 001 pole 3 - 23 %

grupa 001 pole 4 - 6 barów przy temp zewnetrznej 29-30 stopni .

I cos moze wiadomo z tych magicznych liczb ?? :mysli:

Aha jeszcze przed logami wyszedl blad na klimie - :

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap : Left (V158)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co mówią te logi, ale błąd sugerowałby, że klapa od temperatury nie działa. Być może zablokowała się w pozycji "wiania ciepłem" :wink4: W zasadzie jest to błąd sporadyczny, więc nie mam pewności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też łopatologicznie:

Po lewej stronie pod maską ida tam 2 przewody klimatyzacjii: metalowy i gumowy. Sprawdz gumowy wąż jesli da sie scisnac palcami, to brak cisnienia w ukladzie. Jesli natomiast jest tak twardy jak ten metalowy, to cisnienie jest i trzeba szukac innej przyczyny.

5 lat w zawodzie ale takiej teorii nie slyszalem :>

błąd czujnika ciśnienia pojawi się owszem, ale jak w układzie będzie już prawie pusto ...

Zgadzam sie z tym.

Tez stawiam na nieszczelnosc, moze gdzies na wezach a moze sprezarka juz sie rozszczelnila.

Najpewniej jest jak szczelnosc jest sprawdzona azotem przy cisnieniu 8-10bar, gdyz automaty sprawdzaja szczelnosc na malym podcisnieniu, a to nie daje 100% gwarancji ze jest ok. Wszelkie wydruki mozna sobie wsadzic w...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...