Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stabilizatory z RS4 B7 do zwykłej A4 B6 B7


Wąski

Rekomendowane odpowiedzi

Pany pytanie czy wymianie je sam na kanale, czy to grubsza robota? Jak patrzyłem to nie jest to skomplikowane, ale zastanawiam się czy wyjdzie lekko czy będzie coś prężyło, napinało. Pytam żebym nie rozebrał a później du... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dwa kola sa na kanale to wyjdzie bez problemu. Sprezynuje wtedy jak dzwigniesz ktoras strone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli dobrze kumam że jak będzie stał na kołach to tylko odkręcam stary przykręcam nowy i jest bez problemu? Przód tak samo? Sorki za głupie pytania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, grubcio1980 napisał:

Jeszcze jedno. Na podnośniku będzie łatwiej czy lepiej jak jest na glebie? 

A co trepek napisał? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem się tylko czy podnośnik nie ułatwi (duży jestem i w kanale mi c**jo...), ale dziękuję i rozumiem zawias musi być dociążony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, robota zrobiona (trzeba przyznać banał). Mod za 200 zł, ale zrobił robotę ?. Mam bv i Q. TAK POWINNO WYCHODZIĆ Z FABRYKI!!! Zakręty to po prostu przyjemność. Dla mnie bomba ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś też dokonałem wymiany stabilizatora z tyłu. Zawieszenie ori be i był stabi 18 mm. Udało mi się dorwać używkę od S-ki z grubością 20 mm. Chciałem od RSa 22 mm, ale nie znalazłem :p 

Swoją drogą nieźle trzeba się naszukac za tą częścią. Mi się udało na facebookowych giełdach. 

W każdym razie różnica  między stabilizatorami wydawałoby się nieduża jednak na drodze jest bardzo odczuwalna. Podpisuje się pod opiniami wyżej. Auto w zakrętach lepiej się trzyma i ogólnie jest sztywniejsze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMIC.PL

Zestaw stabilizatorów Anti-Roll-Kit AUDI A4 (8E/B6/B7/8H) ►FMIC.PL◄ Twój tuningowy sklep internetowy!

Czy ktoś ma/miał z tym doświadczenie.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie sprawa jest następująca - Mam stabi od S4 B6 (chyba, w każdym razie 20mm). Gumy jakie były na nim założone mają numery 8E0511327A. Etka pokazuje, że guma o takich numerach pasuje do zawiasu o oznaczeniach 1BV, 1BE, 1BD. Na necie jednak podają, że średnica wewnętrzna gumy o takich numerach to 17-17,5mm.

To ma być tak ciasno czy to gumy od czegoś innego ?

Pytam bo w sumie nie wiem co mam kupić, czy sugerować się numerami ze starych gum, które były na stabilizatorze czy szukać czegoś pod większą średnicę (a coś takiego też jest 8E0511327B).

Druga sprawa to łączniki, które przy okazji też chcę wymienić. Te, które dostałem razem ze stabilizatorem mają numery 8E0505465T. Mam wrzucić takie same czy to bez znaczenia ?

Dodam na koniec, że całość wrzucam do B7 z zawiasem 1BA (jeszcze).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, KiziorDZN napisał:

Ludzie sprawa jest następująca - Mam stabi od S4 B6 (chyba, w każdym razie 20mm). Gumy jakie były na nim założone mają numery 8E0511327A. Etka pokazuje, że guma o takich numerach pasuje do zawiasu o oznaczeniach 1BV, 1BE, 1BD. Na necie jednak podają, że średnica wewnętrzna gumy o takich numerach to 17-17,5mm.

To ma być tak ciasno czy to gumy od czegoś innego ?

Pytam bo w sumie nie wiem co mam kupić, czy sugerować się numerami ze starych gum, które były na stabilizatorze czy szukać czegoś pod większą średnicę (a coś takiego też jest 8E0511327B).

Druga sprawa to łączniki, które przy okazji też chcę wymienić. Te, które dostałem razem ze stabilizatorem mają numery 8E0505465T. Mam wrzucić takie same czy to bez znaczenia ?

Dodam na koniec, że całość wrzucam do B7 z zawiasem 1BA (jeszcze).

 

Gumy załóż takie jakie były czyli te z końcówka A. Ja mam takie u siebie też na 1ba ze stabem  s4 i wszystko jest cacy. Łączniki stare  jak dobre to możesz zostawić. Niby pod s4 były chyba krótsze 90mm czy jakos tak. 

Edytowane przez Mr.Joker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Mr.Joker napisał:

Gumy załóż takie jakie były czyli te z końcówka A. Ja mam takie u siebie też na 1ba ze stabem  s4 i wszystko jest cacy. Łączniki stare  jak dobre to możesz zostawić. Niby pod s4 były chyba krótsze 90mm czy jakos tak. 

A orientujesz się czy mocowania/uchwyty są takie same w 1BD (S4) i w 1BA ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, KiziorDZN napisał:

A orientujesz się czy mocowania/uchwyty są takie same w 1BD (S4) i w 1BA ?

Reszta jest taka sama. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym poście masz wagę z gumami i obejmami 4,9

Gumy i obejmy to pewnie góra paręnaście deko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no przecież to jak piszesz 2 kawałki gumy i 2 blaszki, nie waży 1.3kg :D jak ma z 200g to pewnie będzie dużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż w mojej B6 Avant podczas naprawy tylnego zawieszenia (amorki sachs, 4 tuleje sanek, 4 tuleje górnych wahaczy, łączniki stab. i jego gumy)  okazało się ze na stabilizatorze pod gumami były takie plastikowe nakładki które rozsypały mi się , jakoś je złożyłem z gumami nowymi ale sztywne to nie jest . Czuje ze mi lekko tył pływa przy robieniu manewrów kierownica, podobno zakłada się od S4 B7 bądź RS4 B7 . 
 

Ma ktos coś takiego u siebie i jest różnica ? Jeśli tak to chętnie dobije z kimś targu . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.07.2021 o 21:01, szydlos007 napisał:

Otóż w mojej B6 Avant podczas naprawy tylnego zawieszenia (amorki sachs, 4 tuleje sanek, 4 tuleje górnych wahaczy, łączniki stab. i jego gumy)  okazało się ze na stabilizatorze pod gumami były takie plastikowe nakładki które rozsypały mi się , jakoś je złożyłem z gumami nowymi ale sztywne to nie jest . Czuje ze mi lekko tył pływa przy robieniu manewrów kierownica, podobno zakłada się od S4 B7 bądź RS4 B7 . 
 

Ma ktos coś takiego u siebie i jest różnica ? Jeśli tak to chętnie dobije z kimś targu . 

Jest różnica i to wyrazna. Zależy jeszcze  jakie masz zawieszenie się tak czy siak czuć zmianę. Z s4 chyba łatwiejszy do dostania i  napewno tańszy,tam już nie ma tych plastikowych tulejek, zmienia się tylko gumy w obejmach. Rs4 sa ale rzadziej w uzywce i jak już brać to 22mm bo były taki 22 oraz 20mm czyli taki sam jak s4. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...