Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Zły kąt wtrysku pompy i jego konsekwencje


odzim

Rekomendowane odpowiedzi

witam, chcialbym sie poradzic jakie moze miec konsekwencje złe ustawiony kat wtrysku w silniku 1z , w logach Basic Settings: 000 na pozycji 2 mam 000 , i doczytalem ze to oznacza jeden ząb przestawiony na pompie przy rozrzadzie i jak bym nie sprawdził vagiem w zyciu bym sie nie domyslił ze tak mam , pali normalnie chodzi tak samo jak przed robieniem rozrzadu rano pali prawie na dotyk na obrót a tak na pół obrotu,za to w logach grupy normalnie: 000 jest jak najbardziej prawidlowo 49, 50,51 ,czyli moga byc jakies nastepstwa takiego odczytu , bo nie chciało by mi sie przodu rozbierac byle tylko w basic settings była norma jak , innych oznak nie zauważyłem zle ustawionego kata nawet powiem ze mój 1z bardziej mieko pracuje niz mojego brata afn co ma dobrze ustawiony kat.

dodam że nie brałem sie jeszcze za regulacje , bo gdzies czytalem ze jak jest 000 w bs to nie da sie tego podregulowac , jakie sa wasze sugestie , bo moze jednak warto sprubowac wyregulowac ten kat sama pompą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba coś zle sprawdzasz. Ja jak miałem kąt na coś ok 30 to zima palił ciężko jak sie zrobiło cieplej to też nie było to idealnie. teraz mam 51 - 56 i pali od strzału.

Z tego co mi powiedziano to niski kąt wtrysku duże spalanie, duży kat to zaś małe. Ile Tobie pali tak w przybliżeniu SZCZERZE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kłopoty pojawią się zimą.

Do regulacji kata nie trzeba ściągac przodu, a 000 w 000BS wcale nie oznacza przestawionego rozrządu - po prostu pompa jest źle ustawiona - ot typowa niedokładność naszych mechaników - rozrząd wymieniono i nie dopełniono procedury.

Statyczny kąt nie ma wpływu na spalanie - jednostka i tak samodzielnie wylicza dynamiczny kąt wtrysku :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chciałem zmienić kąt wtrysku odkręciłem wszystkie śróby opisane w " warsztacie" trzy z przodu i jedna z tyłu a pompa ani drgnie. Czy to jest możliwe wszystkie śróby kręcą się palcami a pompa ani drgnie. mam trochę za niski kąt i rano słabo pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedzi, wiec spróbuje sama pompe przestawic,spalanie mam takie jak z boku widac srednie spalanie prowadze sobie http://www.spritmonitor.de/en/my_account.html-Mileage Calculator and Vehicle's Costs Analyser, od poczatku kupienia a4 ,wydaje mi sie ze w normie,a rozrzad sam z ojcem robiłem nie pierwszy raz zreszta i był zrobiony ze wszystkimi prawami mechaniki tylko wtedy vaga nie mialem i nawet nie miałem wiedzy na temat kąta statycznego ze taki sie sprawdza w tdi bo to mój pierwszy diesel ,bo napewno odrazu bym sprawdził, dzieki za info, odpisze po próbie nastawienia kąta pompą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję poluzować przewody, bo śróbe odkręciłem raczej właścią. Tylko dziwię się że pompa ani drgnie. Czy przewody są takie sztywne i mogą ją tak trzymać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...