Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] [B5 AHU] Prośba o analizę Logów


Leman

Rekomendowane odpowiedzi

czy te lejące wtryski moga byc przyczyną dużego spalania ??

da sie jeszce na nich pojeździć czy sa do wywalenia????

Jeżeli teraz jeździsz to dalej będziesz na nich jeździł :naughty:

Wg moich doświadczeń korekcje na + powodują zwiększone zużycie paliwa.

A nie chcesz wsadzić końcówek od AFN? Mam jeszcze 6 nowych w pudełkach. :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy te lejące wtryski moga byc przyczyną dużego spalania ??

da sie jeszce na nich pojeździć czy sa do wywalenia????

Jeżeli teraz jeździsz to dalej będziesz na nich jeździł :naughty:

Wg moich doświadczeń korekcje na + powodują zwiększone zużycie paliwa.

ok ale czy lejące wtryski moga podnieść spalanie z 6 -7.5 (max. maxów ) po mieście do 8 -9,5 ??

aha w trasie 120-140 km/h spalanie wynosi 5.4-5.7 litra

co jest przyczyną takiego dużego spalania w cyklu miejskim ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spójrz na to z innej strony - w trasie trzymasz obroty powyżej 2500 a w mieście więcej używasz silnika w niskich obrotach, ciągle przyspieszasz i hamujesz. Lejące wtryski mogą być tego powodem, ale to twoje auto, a ja staram się pomóc. Z twoich logów wynika przede wszystkim, że masz słabe korekcje i tyle mogę powiedzieć.

Oczywiście na stopień korekcji w bloku 013 mają również wpływ: nagar w komorze spalania, zużycie cylindrów, a nawet luzy w popychaczach hydraulicznych, bo wtedy występują różne stopnie napełnienia cylindrów.

Patrząc jednak na podobne wartości kierujemy się, że w tym wypadku wymiana końcówek poprawi korekcje. Co za tym idzie korekcje na + leją więcej paliwa, jak to jest w twoim przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien ten termostat na oryginalny po przez 30 minut to sie rozgrzewa stara babe ... :naughty:

po zmianie zobaczymy czy bedzie jakas poprawa w spalaniu ... poza tym robi sie chlodniej to i spalania bedzie wzrastac ... :wink4:

co do kokrekcji to nie jest tragicznie ... choc one moga byc odpowiedzialne za zwiekszone spalanie ...

moze zatankowales jakies dziadowskie paliwo ... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem dlaczego nie widzicie że termostat jest nowy :mysli: nowy wahler 87-91 C (nagrzewa się ładnie, w 3-4 km mam 75C) - to co pisałem wcześniej odnosiło się do starych logów w postaci linków

nowe to obrazki :naughty:

możliwe że FIS pokazuje bzdury ??

ale swoją droga i tak zaobserwowałem że szybciej się fuel kończy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem dlaczego nie widzicie że termostat jest nowy :mysli: nowy wahler 87-91 C (nagrzewa się ładnie, w 3-4 km mam 75C) - to co pisałem wcześniej odnosiło się do starych logów w postaci linków

nowe to obrazki :naughty:

możliwe że FIS pokazuje bzdury ??

ale swoją droga i tak zaobserwowałem że szybciej się fuel kończy...

zrob normalny pomiar spalania .... [od tankowania do tankowania]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...