Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analize logów


alex181266

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Przymierzam się do podniesienia mocy silnika w mojej niuni.Myśle o zmianie programu.

Na początek chcę sprawdzić jak zdrowy jest silnik i ewentualnie co trzeba poprawić.

Przebieg to 180 tys i do tej pory tylko wymieniłem termostat.

Proszę o analize logów

000

Saturday 10 May 2008 12:20:40

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '000

TIME

MARKER STAMP

0,33 74 86 255 164 153 201 82 134 152 243

0,68 77 87 255 180 185 201 81 134 152 255

1,03 82 89 255 184 217 201 82 134 152 255

1,39 87 89 255 187 245 201 82 134 152 255

1,74 93 88 255 189 255 201 82 134 152 255

2,09 98 87 255 189 244 201 82 134 152 255

2,44 104 85 255 189 241 201 82 134 152 255

2,79 109 83 255 189 243 201 82 134 152 255

3,14 115 81 255 189 243 201 82 134 152 255

3,5 120 79 255 189 240 201 82 134 152 255

3,85 125 77 255 189 232 201 82 134 152 255

4,2 130 74 255 189 228 201 82 133 152 255

4,55 136 71 255 188 227 201 82 133 152 255

4,9 141 68 255 187 227 201 82 133 152 255

5,26 146 66 255 186 226 201 82 132 152 255

5,61 151 63 255 184 225 201 82 132 152 255

5,94 155 61 255 182 221 201 82 131 152 255

6,3 159 59 255 181 217 201 82 131 152 255

6,63 164 56 255 180 219 201 82 130 152 255

6,98 168 54 255 179 221 201 82 130 152 255

7,32 171 54 255 177 222 201 82 129 152 255

7,67 175 53 255 176 223 201 82 129 152 255

8,01 179 52 255 174 224 201 82 128 152 255

8,36 182 51 255 173 227 201 82 128 152 255

8,7 186 50 255 172 230 201 82 127 152 255

9,05 190 49 255 171 231 201 81 127 152 255

9,38 192 49 255 170 231 201 82 126 152 255

9,74 196 48 255 167 229 201 82 126 152 255

10,07 199 48 255 164 227 201 81 126 152 255

10,42 202 48 255 161 225 201 81 125 152 255

013

Saturday 10 May 2008 12:23:57

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '013

Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4

TIME -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H

MARKER STAMP mg/R mg/R mg/R mg/R

0 0,12 0,38 -0,47 -0,07

0,38 0,12 0,38 -0,47 -0,07

0,76 0,12 0,38 -0,47 -0,07

1,16 0,12 0,38 -0,47 -0,07

1,56 0,12 0,38 -0,47 -0,07

1,96 0,12 0,38 -0,47 -0,07

2,36 0,12 0,38 -0,47 -0,07

2,74 0,12 0,38 -0,47 -0,07

3,14 0,12 0,38 -0,47 -0,07

3,54 0,12 0,38 -0,47 -0,07

3,94 0,12 0,38 -0,47 -0,07

4,34 0,12 0,38 -0,47 -0,07

4,74 0,12 0,38 -0,47 -0,07

5,14 0,12 0,38 -0,47 -0,07

5,53 0,12 0,38 -0,47 -0,07

5,93 0,12 0,38 -0,47 -0,07

6,33 0,12 0,38 -0,47 -0,07

6,73 0,12 0,38 -0,47 -0,07

7,13 0,12 0,38 -0,47 -0,07

7,51 0,12 0,38 -0,47 -0,07

7,91 0,12 0,38 -0,47 -0,07

8,31 0,12 0,38 -0,47 -0,07

8,71 0,12 0,38 -0,47 -0,07

9,11 0,12 0,38 -0,47 -0,07

9,49 0,12 0,38 -0,47 -0,07

9,89 0,12 0,38 -0,47 -0,07

10,29 0,12 0,38 -0,47 -0,07

011 BS

Friday 25 April 2008 17:06:42

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

MARKER STAMP /min %

0,01 1113 ON 1076,4 0

0,4 1134 ON 1076,4 0

0,8 1155 ON 1088,1 0

1,2 1176 ON 1088,1 0

1,6 1197 ON 1099,8 0

1,98 1218 ON 1099,8 0

2,38 1239 ON 1111,5 0

2,78 1260 ON 1123,2 0

3,18 1281 ON 1123,2 0

3,58 1302 ON 1134,9 0

3,97 1302 ON 1146,6 0

4,37 1323 ON 1146,6 0

4,77 1344 ON 1158,3 0

5,17 1365 ON 1170 0

5,57 1386 OFF 1170 0

5,97 1407 OFF 1123,2 99,6

6,37 1407 OFF 1053 99,6

6,75 1407 OFF 1029,6 99,6

7,15 1407 OFF 1006,2 99,6

7,55 1407 OFF 1006,2 99,6

7,95 1407 OFF 994,5 99,6

8,35 1407 OFF 994,5 99,6

8,73 1407 OFF 994,5 99,6

9,13 1407 OFF 994,5 99,6

9,53 1407 OFF 994,5 99,6

9,93 1386 OFF 994,5 99,6

10,33 1407 OFF 994,5 99,6

10,72 1407 OFF 994,5 99,6

11,12 1407 OFF 994,5 99,6

11,5 1407 OFF 994,5 99,6

11,9 1407 OFF 994,5 99,6

12,3 1407 OFF 982,8 99,6

12,7 1407 OFF 982,8 99,6

13,1 1407 OFF 982,8 99,6

13,49 1407 OFF 982,8 99,6

13,89 1407 OFF 982,8 99,6

14,29 1407 OFF 982,8 99,6

14,69 1407 OFF 982,8 99,6

15,08 1407 OFF 982,8 99,6

15,47 1407 OFF 982,8 99,6

15,87 1386 ON 982,8 99,6

16,27 1386 ON 1006,2 0

16,67 1386 ON 1064,7 0

17,07 1407 ON 1099,8 0

17,45 1386 ON 1123,2 0

17,85 1407 ON 1146,6 0

18,24 1407 ON 1170 0

18,64 1407 ON 1170 0

19,04 1407 ON 1181,7 0

19,44 1407 ON 1181,7 0

19,84 1407 ON 1181,7 0

20,22 1407 ON 1193,4 0

20,62 1407 ON 1193,4 0

21,02 1407 ON 1193,4 0

21,42 1407 ON 1193,4 0

21,82 1407 ON 1193,4 0

22,2 1407 ON 1193,4 0

22,6 1407 ON 1193,4 0

23 1386 ON 1193,4 0

23,4 1407 ON 1193,4 0

23,8 1407 ON 1193,4 0

24,19 1407 ON 1193,4 0

24,59 1407 ON 1193,4 0

24,97 1407 ON 1193,4 0

25,37 1407 ON 1193,4 0

25,77 1407 ON 1193,4 0

26,17 1407 OFF 1193,4 0

001 dynamiczny

Saturday 24 May 2008 16:04:27

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '001

Engine speed Injected quantity Spec, Inj, duration Coolant temp

TIME 790-870 3,0-9,0 3-8 °Ck, 80-110°C

MARKER STAMP /min mg/R CF °C

0 1554 31,6 13,3 93,6

0,39 1638 49,4 18,4 93,6

0,79 1764 50,8 19,4 93,6

1,19 1911 51,9 19,9 93,6

1,58 2037 51,9 20,4 93,6

1,98 2163 51,9 20,4 93,6

2,38 2310 51,9 20,9 93,6

2,78 2415 51,9 21,4 93,6

3,18 2541 51,9 21,4 93,6

3,56 2688 51,9 21,9 93,6

3,96 2793 51,9 22,4 93,6

4,36 2919 51,6 22,9 93,6

4,76 3024 51,3 23,5 93,6

5,16 3150 50,5 23,5 93,6

5,56 3255 50 24 93,6

5,96 3360 49,4 24,5 93,6

6,34 3465 49,1 24,5 93,6

6,74 3570 48,9 25 93,6

7,14 3633 48,6 25 93,6

7,54 3738 48 24,5 93,6

7,94 3801 47,8 25 93,6

8,33 3906 47,2 25 93,6

8,73 3990 46,9 25,5 93,6

9,13 4053 46,4 25 92,7

9,53 4137 45,6 25 92,7

9,93 4200 44,7 25 92,7

10,31 4263 43,9 25 92,7

10,71 4326 42,8 24 92,7

11,11 4368 41,7 24 92,7

11,51 4242 0 -0,5 92,7

003 dynamiczny

Saturday 24 May 2008 16:05:17

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 790-870 230-310 210-350 40-75%

MARKER STAMP /min mg/R mg/R %

0 1491 530 617,4 39,4

0,38 1512 645 548,8 4,8

0,78 1596 850 842,8 4,8

1,18 1680 850 1141,7 4,8

1,58 1827 850 1249,5 4,8

1,98 1953 850 1249,5 4,8

2,37 2058 850 1185,8 4,8

2,77 2184 850 1220,1 4,8

3,15 2331 850 1215,2 4,8

3,55 2457 850 1190,7 4,8

3,95 2583 850 1161,3 4,8

4,35 2709 850 1131,9 4,8

4,75 2814 850 1092,7 4,8

5,13 2940 850 1092,7 4,8

5,53 3045 850 1078 4,8

5,93 3150 850 1058,4 4,8

6,33 3255 850 1048,6 4,8

6,73 3339 850 1063,3 4,8

7,12 3444 850 1033,9 4,8

7,52 3549 850 1038,8 4,8

7,92 3612 850 1043,7 4,8

8,32 3696 850 1043,7 4,8

8,72 3780 850 999,6 4,8

9,12 3843 850 1019,2 4,8

9,52 3927 850 1014,3 4,8

9,9 4011 850 1009,4 4,8

10,3 4074 850 1009,4 4,8

10,7 4137 850 1019,2 4,8

11,1 4242 850 994,7 4,8

11,5 4263 850 984,9 4,8

11,88 4326 850 980 4,8

004 dynamiczny

Saturday 24 May 2008 16:05:49

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '004

Engine speed Spec start of inj, Spec inj, duration Synchro, angle

TIME 790-870 4BTDC-2ATDC 3-8 °Ck, -3,,+3°Ck,

MARKER STAMP /min °ATDC CF CF

0 1680 12,1 18,4 0

0,4 1785 11,8 19,4 0,6

0,8 1932 11,8 19,9 1,1

1,2 2037 12,4 20,4 1,1

1,58 2184 13 20,9 1,1

1,98 2289 13,6 20,9 0,6

2,38 2436 14,3 21,4 1,1

2,78 2562 15,2 21,4 1,1

3,18 2688 16,1 21,9 1,1

3,57 2793 16,7 22,4 1,7

3,97 2898 17,7 22,9 0,6

4,37 3024 18,6 23,5 0,6

4,77 3129 19,5 23,5 1,1

5,17 3234 20,5 24 0,6

5,55 3360 21,1 24 0,6

5,95 3444 22 25 0,6

6,35 3570 22,6 25 0

6,75 3633 22,9 25 0

7,15 3738 23,3 25 0

7,53 3822 23,6 25 0

7,93 3906 23,9 25,5 0,6

8,32 3969 24,2 26 0,6

8,72 4074 24,5 25,5 0,6

9,12 4137 24,5 25 1,7

008 dynamiczny

Saturday 24 May 2008 16:06:34

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '008

Engine speed IQ driver's req IQ via rpm(Torq) IQ via MAF

TIME 2850-3150 65-70 47-51 47-60

MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R

0 1470 23,1 46,9 31,6

0,38 1512 38,4 48 29,9

0,78 1596 69,7 48,9 52,2

1,17 1722 69,7 50,2 55,5

1,57 1827 69,7 51,3 56,3

1,97 1974 69,7 51,9 56,3

2,37 2100 69,7 51,9 56,3

2,77 2226 69,7 51,9 56,3

3,15 2352 69,7 51,9 56,3

3,55 2478 69,7 51,9 56

3,95 2625 69,5 51,9 55,7

4,35 2730 68,9 51,9 55,7

4,75 2877 68,4 51,6 53,8

5,13 2982 67,8 51,3 55,2

5,53 3087 67,5 50,8 55,2

5,93 3213 67 50,2 54,6

6,33 3318 66,7 49,7 53,5

6,73 3423 66,2 49,4 53,8

7,13 3528 65,9 49,1 54,4

7,53 3612 65,6 48,6 54,4

7,93 3717 65,3 48 53,8

8,33 3801 65,1 47,8 53,3

8,73 3885 64,8 47,5 53,3

9,13 3948 64,5 47,2 53,5

9,53 4053 64 46,4 51,9

9,92 4095 64 46,1 51,3

10,32 4179 63,4 44,7 50,5

10,72 4263 63,1 43,9 50,2

010 dynamiczny

Saturday 24 May 2008 16:06:34

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '008

Engine speed IQ driver's req IQ via rpm(Torq) IQ via MAF

TIME 2850-3150 65-70 47-51 47-60

MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R

0 1470 23,1 46,9 31,6

0,38 1512 38,4 48 29,9

0,78 1596 69,7 48,9 52,2

1,17 1722 69,7 50,2 55,5

1,57 1827 69,7 51,3 56,3

1,97 1974 69,7 51,9 56,3

2,37 2100 69,7 51,9 56,3

2,77 2226 69,7 51,9 56,3

3,15 2352 69,7 51,9 56,3

3,55 2478 69,7 51,9 56

3,95 2625 69,5 51,9 55,7

4,35 2730 68,9 51,9 55,7

4,75 2877 68,4 51,6 53,8

5,13 2982 67,8 51,3 55,2

5,53 3087 67,5 50,8 55,2

5,93 3213 67 50,2 54,6

6,33 3318 66,7 49,7 53,5

6,73 3423 66,2 49,4 53,8

7,13 3528 65,9 49,1 54,4

7,53 3612 65,6 48,6 54,4

7,93 3717 65,3 48 53,8

8,33 3801 65,1 47,8 53,3

8,73 3885 64,8 47,5 53,3

9,13 3948 64,5 47,2 53,5

9,53 4053 64 46,4 51,9

9,92 4095 64 46,1 51,3

10,32 4179 63,4 44,7 50,5

10,72 4263 63,1 43,9 50,2

011 dynamiczny

Saturday 24 May 2008 16:07:39

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

MARKER STAMP /min mbar %

0,01 1617 1968,6 2082,6 49

0,37 1743 2152,2 2340 39,8

0,77 1848 2213,4 2620,8 69,7

1,17 1974 2264,4 2702,7 73,7

1,57 2121 2295 2550,6 70,5

1,95 2247 2315,4 2527,2 72,5

2,36 2373 2325,6 2562,3 78,1

2,75 2499 2346 2492,1 76,5

3,16 2604 2346 2340 72,9

3,56 2730 2346 2246,4 71,3

3,94 2856 2346 2187,9 69,3

4,34 2961 2346 2234,7 71,7

4,74 3087 2346 2269,8 71,7

5,14 3192 2346 2269,8 70,9

5,54 3276 2346 2281,5 69,3

5,92 3402 2346 2293,2 69,7

6,32 3486 2346 2328,3 70,1

6,72 3591 2346 2340 70,5

7,12 3675 2346 2328,3 70,1

7,52 3759 2346 2340 70,1

7,91 3843 2335,8 2351,7 70,5

8,31 3906 2325,6 2351,7 71,3

8,69 3990 2315,4 2351,7 72,5

9,09 4074 2295 2328,3 72,5

9,49 4137 2284,8 2304,9 73,7

9,89 4221 2264,4 2281,5 72,9

003 BS

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 790-870 230-310 210-350 40-75%

MARKER STAMP /min mg/R %

0,35 1407 EGR Off 539 19,9

0,73 1407 EGR Off 553,7 19,9

1,13 1407 EGR Off 539 19,9

1,53 1386 EGR Off 548,8 19,9

1,93 1407 EGR Off 543,9 19,9

2,33 1407 EGR Off 534,1 19,9

2,71 1407 EGR Off 548,8 19,9

3,11 1407 EGR Off 539 19,9

3,51 1407 EGR Off 539 19,9

3,91 1407 EGR Off 558,6 19,9

4,31 1407 EGR Off 548,8 19,9

4,7 1407 EGR Off 548,8 19,9

5,1 1407 EGR On 548,8 19,9

5,48 1407 EGR On 230,3 64,5

5,88 1407 EGR On 142,1 64,5

6,28 1407 EGR On 137,2 64,5

6,68 1407 EGR On 127,4 64,5

7,08 1386 EGR On 122,5 64,5

7,47 1386 EGR On 127,4 64,5

7,86 1386 EGR On 127,4 64,5

8,26 1407 EGR On 117,6 64,5

8,66 1491 EGR On 58,8 64,5

9,06 1470 EGR On 176,4 64,5

9,45 1428 EGR On 186,2 64,5

9,85 1470 EGR On 196 43,4

10,25 1407 EGR On 181,3 64,5

10,65 1386 EGR On 191,1 45,8

11,05 1365 EGR On 132,3 64,5

11,45 1470 EGR On 58,8 64,5

11,85 1491 EGR On 63,7 64,5

12,25 1470 EGR On 210,7 35,1

12,65 1386 EGR On 127,4 64,5

13,05 1386 EGR On 122,5 64,5

13,45 1365 EGR On 142,1 64,5

13,85 1365 EGR On 102,9 64,5

14,23 1470 EGR On 63,7 64,5

14,63 1491 EGR On 132,3 64,5

15,03 1470 EGR On 142,1 64,5

15,43 1470 EGR Off 151,9 43,8

15,83 1428 EGR Off 441 19,9

16,22 1407 EGR Off 465,5 19,9

16,62 1407 EGR Off 494,9 19,9

17,02 1407 EGR Off 514,5 19,9

17,42 1407 EGR Off 524,3 19,9

17,82 1407 EGR Off 514,5 19,9

18,2 1407 EGR Off 539 19,9

18,6 1407 EGR Off 524,3 19,9

19 1407 EGR Off 539 19,9

19,4 1407 EGR Off 548,8 19,9

19,8 1407 EGR Off 524,3 19,9

20,2 1407 EGR Off 543,9 19,9

20,6 1407 EGR Off 548,8 19,9

20,98 1407 EGR Off 548,8 19,9

21,38 1407 EGR Off 543,9 19,9

21,78 1386 EGR Off 539 19,9

22,18 1407 EGR Off 529,2 19,9

22,58 1407 EGR Off 539 19,9

22,97 1407 EGR Off 539 19,9

23,37 1407 EGR Off 539 19,9

23,77 1407 EGR Off 553,7 19,9

24,17 1407 EGR Off 539 19,9

24,57 1407 EGR Off 539 19,9

24,95 1407 EGR Off 534,1 19,9

25,35 1407 EGR Off 539 19,9

25,75 1407 EGR On 539 19,9

26,15 1407 EGR On 220,5 64,5

26,55 1407 EGR On 142,1 64,5

26,95 1407 EGR On 147 64,5

27,35 1386 EGR On 117,6 64,5

27,73 1386 EGR On 127,4 64,5

28,13 1407 EGR On 122,5 64,5

28,53 1386 EGR On 102,9 64,5

28,93 1407 EGR On 78,4 64,5

29,33 1449 EGR On 156,8 64,5

29,72 1365 EGR On 200,9 64,5

30,12 1323 EGR On 156,8 64,5

30,52 1323 EGR On 176,4 44,6

30,92 1428 EGR On 68,6 64,5

31,32 1428 EGR On 151,9 64,5

31,7 1344 EGR On 171,5 64,5

32,1 1323 EGR On 122,5 64,5

003

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 790-870 230-310 210-350 40-75%

MARKER STAMP /min mg/R mg/R %

0,36 882 250 245 51,8

0,76 882 250 235,2 51,8

1,16 882 250 235,2 51,8

1,56 882 250 249,9 51,8

1,94 882 250 245 51,8

2,34 882 250 254,8 51,8

2,74 882 250 249,9 51,8

3,14 882 250 249,9 52,2

3,54 882 250 249,9 52,2

3,94 882 250 235,2 52,2

4,34 882 250 249,9 52,2

4,72 882 250 235,2 52,2

5,12 882 250 240,1 52,2

5,52 882 250 240,1 51,8

5,92 882 250 235,2 51,8

6,32 882 250 235,2 51,8

6,71 882 250 245 51,8

7,11 882 250 240,1 51,8

7,51 882 250 240,1 51,8

7,91 882 250 245 51,8

8,31 882 250 245 52,2

8,69 882 250 235,2 51,8

9,09 882 250 249,9 51,4

9,49 882 250 240,1 51,4

9,89 882 250 245 51,8

10,29 882 250 235,2 51,8

10,69 882 250 245 52,2

11,09 882 250 240,1 51,8

11,47 882 250 249,9 52,2

11,87 882 250 249,9 52,2

12,27 882 250 235,2 52,2

12,67 882 250 240,1 51,8

13,07 882 250 245 51,8

13,46 882 250 225,4 52,2

13,86 882 250 245 52,6

14,26 882 250 235,2 52,2

14,66 882 250 245 51,8

15,06 882 250 240,1 51,8

15,44 882 250 249,9 51,8

15,84 882 250 245 52,2

16,24 882 250 235,2 52,2

16,64 882 250 235,2 52,2

17,04 882 250 249,9 52,2

17,44 882 250 240,1 51,8

17,84 882 250 235,2 51,8

18,22 882 250 235,2 52,2

18,62 882 250 235,2 51,8

19,02 882 250 249,9 51,4

19,42 882 250 245 51,8

19,82 882 250 249,9 52,2

20,21 882 250 240,1 52,2

20,61 882 250 235,2 51,8

21,01 882 250 245 51,8

21,41 882 250 235,2 51,8

21,81 882 565 240,1 51,8

22,21 1764 810 450,8 4,8

22,61 2058 250 362,6 65,3

23,01 1575 250 200,9 59,8

23,41 1113 250 235,2 58,6

23,81 903 250 200,9 51

24,21 903 250 225,4 53,8

24,61 882 250 215,6 53

24,99 882 250 220,5 52,6

25,39 882 250 240,1 52,2

25,79 882 250 240,1 51,8

26,19 882 250 240,1 51,8

26,59 882 250 240,1 51,8

26,98 882 250 254,8 51,8

27,38 882 250 249,9 51,8

27,78 882 250 249,9 51,8

28,18 882 250 245 51,4

28,57 882 250 235,2 51,4

28,96 882 250 235,2 51,8

29,36 882 250 245 51,8

29,76 882 250 230,3 51,8

30,16 882 250 225,4 51,8

30,56 882 250 245 51,4

30,94 882 250 235,2 51,8

31,34 882 250 245 51,8

31,74 882 250 240,1 51,4

32,14 882 250 240,1 51,4

32,54 882 250 249,9 51,4

32,93 882 250 245 51,4

33,33 882 250 235,2 51,8

33,71 882 250 245 51,8

34,11 882 250 245 51,4

34,51 882 250 245 51,8

34,91 882 250 249,9 51,4

35,31 882 250 245 51,8

35,69 882 250 249,9 51,8

36,09 882 250 249,9 51,8

36,49 882 250 249,9 51,8

36,89 882 250 235,2 51,8

010 BS

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '010

MAF Atmos, pressure Intake air press, Throttle

TIME 900-1250 sensor -f96- 2100-2600 100%

MARKER STAMP mg/R mbar %

0,01 1097,6 999,6 2187,9 100

0,4 1249,5 999,6 2538,9 100

0,8 1200,5 999,6 2691 100

1,2 1082,9 999,6 2480,4 100

1,6 1131,9 999,6 2398,5 100

2 1127 999,6 2398,5 100

2,4 1136,8 999,6 2398,5 100

2,8 1112,3 999,6 2398,5 100

3,2 1053,5 999,6 2328,3 100

3,6 1009,4 999,6 2176,2 100

3,98 1033,9 999,6 2223 100

4,38 1029 999,6 2258,1 100

4,78 1029 999,6 2258,1 100

5,18 1014,3 999,6 2258,1 100

5,58 1029 999,6 2304,9 100

5,98 1029 999,6 2328,3 100

6,38 1033,9 999,6 2340 100

6,78 1024,1 999,6 2328,3 100

7,18 1014,3 999,6 2316,6 100

7,58 994,7 999,6 2328,3 100

7,97 1014,3 999,6 2340 100

8,37 1014,3 999,6 2351,7 100

8,77 989,8 999,6 2328,3 100

9,17 994,7 999,6 2316,6 100

9,56 960,4 999,6 2281,5 100

9,95 960,4 999,6 2269,8 100

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-problemy z doladowaniem .... podchodzi pod 2.7 bar'a ... chyba czyszczenie Cie nie ominie ... [najpierw rozruszaj recznie i psiknij WD40 ]

-skontroluj napinacz rozrzadu ....[kiedy byl wymieniany rozrzad ?]

zrob 004 statyczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrząd był wymieniany przy 110 tys.

W sobote zajme się rozruszaniem kierownic i zrobie statyczne 004.

Jak skontrolować napinacz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrząd był wymieniany przy 110 tys.

Przebieg to 180 tys

no to na co jeszcze czekasz ... rozrzad do wymiany !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

planuje wymienić po wakacjach.Wszystkie mody będą robione po wakacjach.Teraz robie wprowadzenie do tematu,chcę wiedzieć jak najwięcej o stanie silnika.Czy logi wskazują na przebieg 180 tys.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega widze lubi ryzyko .... 70 tysi na rozrzadzie... :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś mi się wydaje że ISO to 90 tys. Nie powinno być obaw,zmierzyłem szerokość paska zębatego------------------------28,8 mm.Poprawcie mnie :bicz: jeśli się myle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd według ASO wymienia się co 90tyś km a na zachodzie europy z tego co wiem wymieniają nawet co 120tyś więc nie wiem kto powiedział że trzeba wymieniać co 60tyś. Może w silnikach na pompie tak jest ale w PD wymienia się po 90tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem 004 statyczne

Saturday 7 June 2008 10:30:33

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '004

Engine speed Spec start of inj, Spec inj, duration Synchro, angle

TIME 790-870 4BTDC-2ATDC 3-8 °Ck, -3,,+3°Ck,

MARKER STAMP /min °ATDC CF CF

0 882 0 7,1 0,6

0,4 882 0 7,1 1,1

0,8 882 0 7,1 1,1

1,2 882 0 7,1 1,1

1,6 882 0 7,1 1,1

1,98 882 0 7,1 0,6

2,38 882 0 7,1 0,6

2,78 882 0 7,1 0

3,18 882 0 7,1 0

3,58 882 0 7,1 0

3,98 882 0 7,1 0

4,38 882 0 7,1 0,6

4,78 882 0 7,1 0,6

5,18 882 0 7,1 0,6

5,58 882 0 7,1 0,6

5,98 882 0 7,1 1,1

6,38 882 0 7,1 1,1

6,78 882 0 7,1 1,1

7,18 882 0 7,1 0,6

7,58 882 0 7,1 0,6

7,98 882 0 7,1 0,6

8,38 882 0 7,1 0,6

8,76 882 0 7,1 0

9,16 882 0 7,1 0

9,56 882 0 7,1 0,6

9,96 882 0 7,1 0,6

10,36 882 0 7,1 0,6

10,75 882 0 7,1 1,1

11,15 882 0 7,1 1,1

11,55 882 0 7,1 0,6

11,95 882 0 7,1 1,1

12,35 882 0 7,1 0,6

12,73 882 0 7,1 0,6

13,13 882 0 7,1 0

13,53 882 0 7,1 0

13,93 882 0 7,1 0

14,33 882 0 7,1 0,6

14,72 882 0 7,1 0,6

15,12 882 0 7,1 1,1

15,5 882 0 7,1 1,1

15,9 882 0 7,1 0,6

16,3 882 0 7,1 0,6

16,7 882 0 7,1 0,6

17,1 882 0 7,1 0

17,48 882 0 7,1 0

17,88 882 0 7,1 0,6

18,28 882 0 7,1 0,6

18,68 882 0 7,1 0,6

19,08 882 0 7,1 0,6

19,48 882 0 7,1 1,1

19,88 882 0 7,1 1,1

20,28 882 0 7,1 1,1

20,68 882 0 7,1 1,1

21,08 882 0 7,1 0,6

21,48 882 0 7,1 0,6

21,88 882 0 7,1 0,6

i jeszcze 011 dynaiczne po próbach rozruszania kierownic WD40

Saturday 7 June 2008 10:33:58

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

MARKER STAMP /min mbar %

0 1533 1285,2 1427,4 45,4

0,4 1554 1285,2 1439,1 46,6

0,8 1617 2050,2 1556,1 24,3

1,18 1722 2131,8 2024,1 49,4

1,58 1827 2203,2 2445,3 65,7

1,98 1974 2254,2 2620,8 69,7

2,38 2100 2284,8 2503,8 69,3

2,78 2226 2315,4 2492,1 70,9

3,17 2352 2325,6 2515,5 74,5

3,57 2478 2335,8 2492,1 75,7

3,97 2604 2346 2468,7 76,9

4,37 2730 2346 2375,1 74,9

4,77 2856 2346 2304,9 74,9

5,15 2961 2346 2269,8 73,7

5,55 3066 2346 2199,6 70,9

5,95 3171 2346 2187,9 70,1

6,35 3297 2346 2199,6 70,1

6,75 3381 2346 2234,7 70,5

7,13 3486 2346 2258,1 70,5

7,53 3570 2346 2281,5 69,3

7,92 3654 2346 2293,2 68,5

8,32 3738 2346 2281,5 66,9

8,72 3822 2335,8 2316,6 67,3

9,12 3906 2325,6 2351,7 69,7

9,52 3990 2315,4 2363,4 69,7

9,9 4053 2305,2 2375,1 72,5

10,3 4158 2284,8 2351,7 74,5

10,7 4221 2264,4 2340 75,7

dalej nie jest dobrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-rozrzad nie jest zly [ustawienia] ale mysl juz nad wymiana ...

-doladowanie delikatnie sie poprawilo .... kup jeszcze WD40 i bardziej rozruszaj kierownice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana rozrządu będzie powiązana z wymianą zderzaka na taki ze spryskami, gdyż wymieniłem soczewki na biksenon, ale to po wakacjach(zobaczymy ile zostanie drobnych).

w sobotę dalsze próby z rozruszaniem kierownic, z której strony najlepiej podejść?

zrobię, co się da, a przy wymianie rozrządu kompleksowe czyszczenie EGR oraz interkulera.

[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2008, 18:54 _________________________________________________dalsze próby rozruszania kierownic:

Saturday 14 June 2008 14:44:07

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

MARKER STAMP /min %

0,01 1176 OFF 1053 99,6

0,4 1197 OFF 1017,9 99,6

0,8 1218 OFF 994,5 99,6

1,2 1239 OFF 994,5 99,6

1,58 1260 OFF 982,8 99,6

1,98 1281 OFF 982,8 99,6

2,38 1302 OFF 982,8 99,6

2,78 1323 OFF 971,1 99,6

3,18 1344 OFF 971,1 99,6

3,57 1365 OFF 971,1 99,6

3,97 1365 OFF 971,1 99,6

4,37 1407 OFF 971,1 99,6

4,76 1386 OFF 971,1 99,6

5,17 1386 OFF 971,1 99,6

5,55 1407 OFF 971,1 99,6

5,95 1386 OFF 971,1 99,6

6,35 1407 OFF 971,1 99,6

6,75 1407 OFF 971,1 99,6

7,15 1386 OFF 971,1 99,6

7,53 1407 OFF 971,1 99,6

7,93 1407 OFF 971,1 99,6

8,32 1407 OFF 971,1 99,6

8,72 1407 OFF 971,1 99,6

9,12 1407 OFF 971,1 99,6

9,52 1407 OFF 971,1 99,6

9,92 1407 ON 971,1 99,6

10,3 1407 ON 994,5 0

10,7 1407 ON 1053 0

11,1 1407 ON 1099,8 0

11,5 1407 ON 1123,2 0

11,9 1407 ON 1146,6 0

12,28 1407 ON 1158,3 0

12,68 1407 ON 1170 0

13,08 1407 ON 1181,7 0

13,48 1407 ON 1181,7 0

13,88 1407 ON 1181,7 0

14,28 1407 ON 1181,7 0

14,68 1407 ON 1193,4 0

15,07 1407 ON 1181,7 0

15,47 1407 ON 1193,4 0

15,87 1407 ON 1193,4 0

16,27 1407 ON 1193,4 0

16,67 1386 ON 1193,4 0

17,05 1407 ON 1193,4 0

17,45 1407 ON 1193,4 0

17,85 1407 ON 1193,4 0

18,25 1407 ON 1193,4 0

18,65 1407 ON 1193,4 0

19,03 1407 ON 1193,4 0

19,43 1407 ON 1193,4 0

19,83 1407 ON 1193,4 0

20,23 1407 OFF 1193,4 0

oczywiście WD 40 i powinno być dobrze ale!!!

Saturday 14 June 2008 19:22:08

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

MARKER STAMP /min mbar %

0,54 1638 2060,4 1766,7 35,1

0,94 1743 2142 2234,7 55

1,33 1848 2213,4 2574 70,5

1,73 1974 2254,2 2691 71,7

2,13 2100 2284,8 2503,8 67,7

2,53 2205 2305,2 2480,4 70,5

2,93 2331 2325,6 2492,1 73,7

3,31 2436 2335,8 2503,8 75,7

3,71 2562 2346 2550,6 80,5

4,11 2667 2346 2492,1 78,5

4,51 2793 2346 2316,6 74,5

4,91 2898 2346 2141,1 68,5

5,31 2982 2346 2164,5 70,5

5,71 3087 2346 2199,6 70,5

6,09 3192 2346 2223 70,5

6,49 3276 2346 2223 70,9

6,89 3360 2346 2223 69,7

7,29 3465 2346 2246,4 69,7

7,69 3549 2346 2258,1 69,3

8,09 3633 2346 2269,8 67,3

8,49 3717 2346 2269,8 65,3

8,89 3780 2346 2281,5 64,5

9,29 3864 2335,8 2351,7 66,9

9,69 3948 2325,6 2375,1 68,9

10,09 4011 2315,4 2386,8 70,1

10,49 4074 2295 2375,1 72,9

10,89 4137 2284,8 2363,4 73,7

i dalej nie jest dobrze?a może tak ma być?

co robić? rozbierać i porządnie wyczyścić? czy jeżdźić?doradźcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W/g jest tak samo.... chyba bez moczenia suszary w ropie sie nie obejdzie... :confused4:

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak to jest z tym kątem synchronicacji, bo już głupieje. Wymieniłem rozrząd 20 tys temu i rozchodzo mi się bardziej w dynamicznych niż w powyższym przypadku alexa, w statycznych jest tak samo. Byłem u mechanika sprawdził napinacz i powiedział że jest ok. Czy coś z tym dalej robić czy jeździć i sprawdzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dalej nie jest dobrze?a może tak ma być?

co robić? rozbierać i porządnie wyczyścić? czy jeżdźić?doradźcie.

nie jest rewelacujnie ... pojezdzij troszke masujac mocniej pedal gazu ... moze sie rozjedzi .... jak nie to przydalo by sie wywalic turbulum wywalic na stol i przynajmniej pomoczyc w ropce .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i mam za sobą następną sobote spędzoną nad rozruszaniem kierownic w turbo.

na początek BS

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

MARKER STAMP /min %

0,01 1239 OFF 1006,2 99,6

0,38 1260 OFF 994,5 99,6

0,78 1260 OFF 994,5 99,6

1,18 1302 OFF 994,5 99,6

1,58 1323 OFF 994,5 99,6

1,98 1323 OFF 994,5 99,6

2,36 1344 OFF 994,5 99,6

2,76 1365 OFF 994,5 99,6

3,16 1386 OFF 994,5 99,6

3,56 1407 OFF 994,5 99,6

3,96 1407 OFF 994,5 99,6

4,36 1407 OFF 994,5 99,6

4,76 1407 OFF 994,5 99,6

5,16 1407 OFF 994,5 99,6

5,56 1407 OFF 994,5 99,6

5,96 1407 OFF 994,5 99,6

6,36 1407 OFF 994,5 99,6

6,76 1407 OFF 994,5 99,6

7,16 1407 OFF 994,5 99,6

7,56 1407 OFF 994,5 99,6

7,96 1407 OFF 994,5 99,6

8,36 1407 OFF 994,5 99,6

8,76 1407 ON 994,5 99,6

9,15 1386 ON 1006,2 0

9,55 1407 ON 1064,7 0

9,95 1407 ON 1111,5 0

10,35 1407 ON 1134,9 0

10,75 1407 ON 1146,6 0

11,13 1407 ON 1158,3 0

11,53 1407 ON 1170 0

11,93 1407 ON 1170 0

12,33 1407 ON 1181,7 0

12,73 1407 ON 1181,7 0

13,11 1407 ON 1181,7 0

13,51 1407 ON 1181,7 0

13,9 1407 ON 1181,7 0

14,3 1407 ON 1181,7 0

14,7 1407 ON 1181,7 0

15,1 1407 ON 1181,7 0

15,5 1386 ON 1181,7 0

15,88 1407 ON 1181,7 0

16,28 1407 ON 1181,7 0

16,68 1407 ON 1181,7 0

17,08 1407 ON 1181,7 0

17,48 1407 ON 1181,7 0

17,87 1407 ON 1181,7 0

18,27 1407 ON 1181,7 0

18,67 1386 ON 1181,7 0

19,07 1407 OFF 1181,7 0

19,46 1407 OFF 1134,9 99,6

19,86 1407 OFF 1064,7 99,6

20,26 1407 OFF 1041,3 99,6

20,66 1407 OFF 1017,9 99,6

21,06 1407 OFF 1006,2 99,6

21,46 1407 OFF 1006,2 99,6

21,86 1407 OFF 1006,2 99,6

22,26 1407 OFF 1006,2 99,6

22,65 1407 OFF 994,5 99,6

23,05 1407 OFF 994,5 99,6

23,45 1407 OFF 994,5 99,6

23,85 1407 OFF 994,5 99,6

24,25 1407 OFF 994,5 99,6

24,63 1407 OFF 994,5 99,6

25,03 1407 OFF 994,5 99,6

25,43 1407 OFF 994,5 99,6

25,83 1407 OFF 994,5 99,6

26,23 1407 OFF 994,5 99,6

26,62 1407 OFF 994,5 99,6

27,02 1407 OFF 994,5 99,6

27,42 1407 OFF 994,5 99,6

27,82 1386 OFF 994,5 99,6

28,22 1407 OFF 994,5 99,6

28,6 1386 OFF 994,5 99,6

29 1407 OFF 994,5 99,6

29,38 1407 ON 994,5 99,6

29,78 1407 ON 1006,2 0

30,18 1386 ON 1064,7 0

30,58 1386 ON 1111,5 0

30,98 1407 ON 1134,9 0

31,37 1386 ON 1146,6 0

31,77 1407 ON 1158,3 0

32,17 1407 ON 1170 0

32,57 1407 ON 1170 0

32,97 1407 ON 1181,7 0

33,37 1407 ON 1181,7 0

33,77 1407 ON 1181,7 0

34,17 1407 ON 1181,7 0

34,57 1407 ON 1181,7 0

34,97 1407 ON 1181,7 0

35,35 1407 ON 1181,7 0

35,75 1407 ON 1181,7 0

36,13 1407 ON 1181,7 0

36,53 1407 ON 1181,7 0

36,93 1407 ON 1181,7 0

37,33 1407 ON 1181,7 0

37,73 1407 ON 1181,7 0

38,12 1407 ON 1181,7 0

38,52 1386 ON 1181,7 0

38,92 1407 ON 1181,7 0

39,32 1407 ON 1181,7 0

39,72 1407 OFF 1181,7 0

40,1 1407 OFF 1146,6 99,6

40,5 1407 OFF 1064,7 99,6

40,9 1407 OFF 1041,3 99,6

41,3 1407 OFF 1017,9 99,6

41,7 1407 OFF 1006,2 99,6

42,09 1407 OFF 1006,2 99,6

42,49 1386 OFF 1006,2 99,6

42,87 1407 OFF 1006,2 99,6

43,27 1407 OFF 994,5 99,6

43,67 1407 OFF 994,5 99,6

44,07 1407 OFF 994,5 99,6

44,47 1407 OFF 994,5 99,6

44,85 1407 OFF 994,5 99,6

45,25 1407 OFF 994,5 99,6

45,67 1407 OFF 994,5 99,6

46,07 1407 OFF 994,5 99,6

46,47 1407 OFF 994,5 99,6

46,85 1407 OFF 994,5 99,6

47,25 1407 OFF 994,5 99,6

47,65 1407 OFF 994,5 99,6

48,05 1407 OFF 994,5 99,6

48,45 1407 OFF 994,5 99,6

48,85 1407 OFF 994,5 99,6

49,25 1386 OFF 994,5 99,6

49,65 1386 OFF 994,5 99,6

50,05 1407 ON 994,5 99,6

50,45 1386 ON 1017,9 0

50,85 1407 ON 1064,7 0

51,25 1386 ON 1111,5 0

51,64 1407 ON 1134,9 0

52,04 1407 ON 1146,6 0

52,44 1407 ON 1158,3 0

52,84 1386 ON 1170 0

53,24 1407 ON 1170 0

53,62 1407 ON 1170 0

54,02 1407 ON 1170 0

54,42 1407 ON 1181,7 0

54,82 1407 ON 1181,7 0

55,22 1407 ON 1181,7 0

55,6 1407 ON 1181,7 0

56 1407 ON 1181,7 0

56,4 1407 ON 1181,7 0

56,8 1407 ON 1181,7 0

57,2 1386 ON 1181,7 0

57,6 1407 ON 1181,7 0

58 1407 ON 1181,7 0

58,39 1407 ON 1181,7 0

58,79 1407 ON 1181,7 0

59,19 1407 ON 1181,7 0

59,59 1407 ON 1181,7 0

59,99 1407 ON 1181,7 0

60,37 1407 OFF 1181,7 0

tu jest OK

teraz dynamiczne

Saturday 21 June 2008 10:00:43

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

MARKER STAMP /min mbar %

0,39 1554 1356,6 1544,4 51,4

0,79 1617 2050,2 1626,3 24,7

1,17 1722 2121,6 2059,2 51

1,57 1848 2213,4 2480,4 67,3

1,97 1974 2264,4 2784,6 78,1

2,37 2100 2284,8 2983,5 89,6

2,77 2226 2315,4 2901,6 85,7

3,16 2331 2325,6 2808 89,6

3,56 2457 2335,8 2749,5 91,6

3,94 2604 2346 2796,3 94,4

4,34 2730 2346 2866,5 94,4

4,74 2835 2346 2983,5 94,4

5,14 2961 2346 2983,5 94

5,54 3066 2346 2983,5 93,6

5,92 3171 2346 2983,5 94,4

6,33 3276 2346 2983,5 94,4

6,72 3381 2346 2983,5 94,4

7,13 3465 2346 2983,5 94,4

7,52 3549 2346 2983,5 93,6

7,91 3633 2346 2960,1 93,2

8,31 3717 2346 2925 92,4

8,71 3759 2346 2819,7 92,4

Saturday 21 June 2008 10:01:35

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

MARKER STAMP /min mbar %

0,01 1512 1213,8 1322,1 42,2

0,4 1533 1968,6 1310,4 20,3

0,8 1596 2029,8 1521 23,9

1,2 1701 2121,6 1930,5 43,8

1,6 1806 2193 2386,8 64,5

2 1932 2254,2 2737,8 78,5

2,4 2079 2284,8 2597,4 69,3

2,8 2205 2305,2 2538,9 74,1

3,2 2331 2325,6 2597,4 80,1

3,6 2457 2335,8 2679,3 86,9

4 2583 2346 2772,9 94

4,4 2730 2346 2854,8 94,4

4,8 2835 2346 2901,6 94,4

5,2 2961 2346 2925 94,4

5,6 3087 2346 2948,4 94,4

6 3192 2346 2936,7 94,4

6,4 3318 2346 2936,7 94,4

6,8 3423 2346 2925 94,4

7,18 3507 2346 2901,6 94,4

7,58 3612 2346 2889,9 94,4

7,98 3717 2346 2843,1 93,6

8,38 3801 2346 2819,7 94,4

8,78 3885 2335,8 2796,3 93,6

9,17 3969 2325,6 2772,9 94,4

9,57 4032 2305,2 2772,9 92,4

9,97 4074 2305,2 2644,2 92,4

Saturday 21 June 2008 10:04:51

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

MARKER STAMP /min mbar %

0,01 1512 1346,4 1497,6 47,8

0,4 1575 1938 1532,7 41,8

0,8 1638 2070,6 1696,5 30,3

1,18 1722 2142 2129,4 55,4

1,58 1848 2213,4 2503,8 69,3

1,97 1974 2254,2 2761,2 77,7

2,37 2100 2284,8 2609,1 72,9

2,77 2226 2315,4 2527,2 73,7

3,17 2373 2325,6 2562,3 77,3

3,57 2478 2346 2644,2 84,1

3,95 2604 2346 2702,7 89,3

4,35 2730 2346 2726,1 92,8

4,75 2856 2346 2737,8 94,4

5,15 2961 2346 2749,5 94,4

5,55 3087 2346 2772,9 94,4

5,93 3192 2346 2784,6 94,4

6,33 3276 2346 2784,6 94,4

6,73 3381 2346 2796,3 94,4

7,13 3486 2346 2796,3 93,6

7,53 3591 2346 2784,6 94,4

7,92 3675 2346 2761,2 94,4

8,32 3738 2346 2737,8 94,4

8,7 3801 2335,8 2737,8 94,4

9,1 3906 2325,6 2737,8 94,4

9,5 3969 2315,4 2726,1 94,4

9,9 4032 2305,2 2691 92,4

10,3 4032 2305,2 2445,3 92,4

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

MARKER STAMP /min mbar %

0 1575 1397,4 1626,3 52,2

0,4 1659 2080,8 1649,7 24,3

0,8 1743 2152,2 2117,7 55

1,18 1869 2233,8 2574 72,1

1,58 2016 2264,4 2784,6 77,7

1,98 2142 2295 2445,3 64,9

2,38 2268 2315,4 2375,1 68,5

2,78 2394 2335,8 2421,9 72,5

3,17 2520 2346 2515,5 78,5

3,57 2667 2346 2597,4 84,9

3,97 2772 2346 2503,8 82,5

4,37 2919 2346 2281,5 76,9

4,77 3024 2346 2106 71,3

5,15 3129 2346 2117,7 70,9

5,55 3234 2346 2152,8 70,9

5,95 3339 2346 2176,2 70,1

6,35 3444 2346 2199,6 70,1

6,75 3549 2346 2234,7 70,5

7,13 3633 2346 2234,7 70,1

7,53 3717 2346 2246,4 69,3

7,92 3801 2335,8 2269,8 68,9

8,32 3885 2325,6 2293,2 68,9

8,72 3969 2315,4 2328,3 69,7

9,12 4053 2305,2 2340 71,3

9,52 4137 2284,8 2328,3 72,5

9,9 4200 2274,6 2340 74,9

10,3 4284 2254,2 2363,4 77,7

10,7 4347 2223,6 2340 79,7

11,1 4410 2193 2316,6 80,9

11,5 4452 2101,2 2316,6 82,5

11,89 4200 1111,8 2000,7 53,8

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

MARKER STAMP /min mbar %

0,01 1533 1285,2 1450,8 48,6

0,4 1596 2029,8 1474,2 21,5

0,8 1680 2101,2 1848,6 43

1,18 1785 2182,8 2328,3 59

1,58 1911 2244 2679,3 73,3

1,98 2058 2274,6 2585,7 68,5

2,38 2184 2305,2 2386,8 66,9

2,78 2310 2325,6 2386,8 69,7

3,17 2415 2335,8 2445,3 74,1

3,57 2541 2346 2550,6 80,5

3,97 2688 2346 2609,1 85,3

4,37 2793 2346 2515,5 84,5

4,77 2919 2346 2281,5 78,9

5,17 3024 2346 2094,3 72,1

5,57 3150 2346 2117,7 71,7

5,97 3255 2346 2141,1 71,7

6,37 3339 2346 2164,5 71,3

6,77 3444 2346 2199,6 71,3

7,17 3528 2346 2223 71,7

7,57 3633 2346 2234,7 70,5

7,97 3717 2346 2246,4 69,7

8,37 3801 2346 2269,8 69,3

8,77 3885 2335,8 2304,9 70,1

9,17 3969 2315,4 2316,6 70,5

9,57 4053 2305,2 2340 71,3

9,95 4137 2284,8 2316,6 72,9

10,35 4221 2264,4 2281,5 72,5

10,75 4263 2254,2 2258,1 72,9

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

MARKER STAMP /min mbar %

0 1554 1366,8 1591,2 52,2

0,4 1617 2040 1591,2 45,4

0,8 1701 2121,6 1907,1 41,8

1,2 1827 2203,2 2386,8 63

1,6 1953 2254,2 2702,7 75,7

2 2079 2284,8 2538,9 66,5

2,4 2205 2305,2 2386,8 66,5

2,8 2331 2325,6 2410,2 70,9

3,2 2457 2335,8 2480,4 75,3

3,6 2583 2346 2585,7 83,3

3,98 2688 2346 2585,7 84,1

4,38 2835 2346 2433,6 82,9

4,78 2940 2346 2176,2 74,9

5,18 3045 2346 2094,3 71,7

5,58 3150 2346 2152,8 72,5

5,98 3276 2346 2152,8 71,3

6,38 3381 2346 2176,2 70,5

6,78 3465 2346 2211,3 71,3

7,18 3549 2346 2246,4 71,7

7,58 3654 2346 2246,4 70,1

7,97 3717 2346 2258,1 68,9

8,37 3801 2346 2293,2 69,3

8,76 3885 2325,6 2316,6 69,7

9,16 3969 2325,6 2340 70,5

9,56 4032 2305,2 2351,7 71,7

9,95 4116 2295 2328,3 72,9

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

MARKER STAMP /min mbar %

0,37 1680 2029,8 1673,1 49,4

0,77 1764 2162,4 1965,6 45,8

1,17 1869 2223,6 2480,4 68,5

1,56 1995 2264,4 2691 75,7

1,96 2121 2295 2445,3 65,7

2,34 2247 2315,4 2410,2 70,1

2,74 2373 2335,8 2480,4 74,9

3,14 2499 2346 2503,8 78,1

3,54 2646 2346 2492,1 80,1

3,94 2772 2346 2445,3 79,7

4,33 2877 2346 2351,7 78,9

4,73 3003 2346 2258,1 76,5

5,13 3108 2346 2117,7 71,3

5,53 3234 2346 2164,5 72,1

5,93 3339 2346 2187,9 70,9

6,31 3423 2346 2199,6 71,3

6,71 3507 2346 2234,7 71,7

7,11 3612 2346 2246,4 70,9

7,51 3696 2346 2246,4 70,5

7,91 3780 2346 2281,5 69,3

8,31 3885 2335,8 2316,6 70,9

8,71 3969 2315,4 2340 71,7

9,11 4053 2305,2 2328,3 71,7

9,51 4137 2284,8 2304,9 72,5

038 906 019 CG 1,9l R4 EDC G000SG 1366

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

MARKER STAMP /min mbar %

0,01 1659 2091 1521 21,9

0,4 1722 2142 1953,9 44,2

0,8 1848 2213,4 2468,7 67,3

1,2 1995 2264,4 2761,2 78,5

1,6 2121 2295 2492,1 65,3

2 2268 2315,4 2386,8 66,9

2,38 2394 2335,8 2433,6 71,7

2,78 2520 2346 2492,1 76,1

3,17 2646 2346 2538,9 79,7

3,57 2772 2346 2480,4 80,1

3,97 2898 2346 2363,4 78,5

4,37 3024 2346 2258,1 76,5

4,77 3129 2346 2129,4 70,9

5,15 3234 2346 2176,2 72,1

5,55 3339 2346 2187,9 70,9

5,95 3444 2346 2211,3 71,7

6,35 3549 2346 2246,4 71,3

6,75 3633 2346 2246,4 70,9

7,13 3738 2346 2258,1 69,7

7,53 3822 2335,8 2293,2 70,1

7,93 3906 2325,6 2316,6 70,5

8,33 3990 2315,4 2351,7 73,3

8,73 4074 2295 2433,6 76,5

9,12 4158 2284,8 2386,8 76,9

˙˙

wszystkie logi robiłem na rozgrzanym silniku,lecz im bardziej dostawał w pedał tym robiło się lepiej.

Ale tak nie może być,proszę o ostateczną ocenę.Wybieram się na długą wakacyjną wycieczkę,na jaką dynamike mogę sobie pozwolić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lecz im bardziej dostawał w pedał tym robiło się lepiej

widać :) Ależ super wygląda to właśnie na tych logach jak go przegoniłeś.

Wciąż jest przeładowanie, jednak jest duużo lepiej.

Trochę wolno zbija to przeładowanie jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wniosek jest jeden-te silniki stworzone są do dynamicznej jazdy i już !!!!!!!!!!!!! :th:

problemy z kierownicami w turbo są po mulącej jeździe po mieście spowodowanej oszczędzaniem paliwa. :thumbdown:

dlatego po wakacjach chiptuning i :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...