Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zle odpala gdy silnik jest ciepły


gadi

Rekomendowane odpowiedzi

zgadza się , ale trzeba uwzględniać to , że części silnika , pompy też się zuzywają , a korekcja mapy pomaga

no to przeciez napisalem za silnik sie juz nie kreci jak powinien ....

a za krecenie silnikiem odpowiadaja rozne rzeczy ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to przeciez napisalem za silnik sie juz nie kreci jak powinien ....

a za krecenie silnikiem odpowiadaja rozne rzeczy ...

rozumiem ;)

ja wyraziłem swoje zdanie ... podałem link gdzie jest to w miare wyjasnione i teraz tylko czekam na rozwiązanie problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to przeciez napisalem za silnik sie juz nie kreci jak powinien ....

a za krecenie silnikiem odpowiadaja rozne rzeczy ...

rozumiem ;)

ja wyraziłem swoje zdanie ... podałem link gdzie jest to w miare wyjasnione i teraz tylko czekam na rozwiązanie problemu

i git .. rozjasni sie w glowach innym .... :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie utarlo sie ze mapa startowa jest zla ... ale to goowno prawda ... mapa jest dobra to motor jest juz zmeczony i nie kreci sie jak powinien ....

Mapa jest dobra jak motor jest nowy tu sie zgodze,ale jak motorownia sklania sie ku 500tys km korekta mapy do konczocej sie pompy podobno pomaga.

w wiekszosci przypadkow to nie o pompe chodzi .... :wink4:

poza tym helmuty piszac mape zakladali ze u nich auta wedruja na szrot po 300 kkm , ale nie wzieli pod uwage ze w Polsce po takim przebiegu te auta zaczynaja druga mlodosc .... :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym helmuty piszac mape zakladali ze u nich auta wedruja na szrot po 300 kkm , ale nie wzieli pod uwage ze w Polsce po takim przebiegu te auta zaczynaja druga mlodosc ....

Ot cala prawda :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w wiekszosci przypadkow to nie o pompe chodzi .... :wink4

To napisz ile aut udalo ci sie naprawic z podobnym problemem a nie chodzili o pompe,chetnie poczytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To napisz ile aut udalo ci sie naprawic z podobnym problemem a nie chodzili o pompe,chetnie poczytam.

widze ze nie do konca pojmujesz problem .... [ale po to jest forum :wink4:]

dawka nie znika ani mapa sama sie nie zmienia ... zuzycie pompy wtryskowej wystepuje w autach po przebiegu 300-500 kkm [ i to tez nie zawsze] .... wczesniej padaja inne elmenty odpowiadajace za rozruch silnika [nawet przy 100kkm] i to one powoduja ze motor przy odpaleniu nie osiaga odpowiednich obrotow a co za tym idzie według mapy nie dostaje paliwa

[poszukaj/dowiedz sie jakie trzy parametry sa w mapie startowej [dwa juz Ci podalem :wink4:] ,ktore odpowiadaja za odpalanie - bo jak narazie to rozmawiam ze slepym o kolorach :naughty:]

korekte mapy robi sie po to zeby nie martwic sie o elementy ktore o wiele wczesniej traca swoja sprawnosc niz VP ... :wink4:

p.s a co by odpowiedziec na Twoje pytanie ... zadnego... nie jestem mechanikiem .... :polew::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator mam dopiero rok i jest w bardzo dobrym stanie. Zimą auto obpalało bardzo dobrze, nawet przy bardzo niskich temperaturach. Z rozrusznikiem też nie było żadnych problemów. Auto najlepiej odpala rano, albo w nocy gdy jest najchłodniej. Gdy jedt rodgrzane jezdzi i przyspiesza normalni, a obroty nie falują (są w normie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem mechanikiem .... :polew::naughty:

To akurat widac. :thumbdown: Moge ci jedynie powiedziec ze teroia z forum nie zawsze pokrywa sie z praktyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w wiekszosci przypadkow to nie o pompe chodzi .... :wink4

To napisz ile aut udalo ci sie naprawic z podobnym problemem a nie chodzili o pompe,chetnie poczytam.

Ta ja chętnie odpowiem. :)

Mój AFN`ek jest klasycznym przykładem , że stara i styrana pompa ma niewiele do rzeczy.

Mapę miałem ok, akumulator słaby, rozrusznik ok.

Sprawdzilismy wszystko (mape, filtry,podmienialiśmy aq - nic)

Pomogła zmiana wtryskiwaczy.

Teraz sa prawie nówki (AHF o przebiegu 40 kkm) i strach dotykac kluczyka. Nieważne czy zimny czy ciepły. Kat wtrysku mam do korekty (000 BS wynosi 40 jednostek).

Dlatego nie cierpię wrózbiarstwa. Wolę sprawdzac w praktyce.

Mimo, że nie jestem mechanikiem, bo w dzisiejszych czasach jest ich tylu dobrych ilu uczciwych polityków ... niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko twoje wtryski byly juz naprawde bidne widzialem twoje logi 013 a jak sa wtryski dobre a tak zazwyczaj jest wiec trza dalej kombinowac... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem mechanikiem .... :polew::naughty:

To akurat widac. :thumbdown: Moge ci jedynie powiedziec ze teroia z forum nie zawsze pokrywa sie z praktyka.

widze ze znowu sa problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego :confused4: ... ja nie napisalem ze zawsze .... :wink4:

p.s szkoda ze tylko tyle mozesz mi powiedziec ... oczekiwalem jakis konkretów ... no ale coz widac Ty jestes mechanikiem ... :laghing2:

p.s 2. zanim cos napiszesz to sie zastanow bo znowu bedziesz kasowal swoje posty swiadczace o "znajomosci" tematu :polew: :

jak np.tutaj : http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b6_awx_wielka_prosba_o_analize_logow-t34466.0.html;msg401118#new

[moge wstawic screena :wink4:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s 2. zanim cos napiszesz to sie zastanow bo znowu bedziesz kasowal swoje posty swiadczace o "znajomosci" tematu

Skasowałem bo jak zobaczyłem jak ty sie znasz na temacie to sie załamałem,a nie mam zamiaru sie kłócić z VIPAMI :blink:

Poczekałem na rozwój wydarzeń i wyszło na moje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skasowałem bo jak zobaczyłem jak ty sie znasz na temacie to sie załamałem,a nie mam zamiaru sie kłócić z VIPAMI :blink:

Poczekałem na rozwój wydarzeń i wyszło na moje.

daj spokój, ok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czytam i czytam i się zastanawiam czy któraś rada jest dla mnie dobra :

Mianowicie mam nasz kochany silnik 2.5 i auto odpalało w miarę normalnie bez znaczenia czy zimny czy ciepły. robiłem teraz to co czeka każdego kto ma 2.5 i chce nim jeździć czyli rozrząd i cały zestaw wałków ... po odebraniu auta auto ciężko zapala na ciepłym ale tylko jak postoi chwile. bo jak jest ciepły i postoi z godzinę to już pali normalnie ... w warsztacie powiedzieli że zapowietrzył im się układ paliwowy no bo wszystko było porozpinane , było paliwa ok 1/4 baku i też mieli problem z odpaleniem .... co jest przyczyną?? mogę jakoś odpowietrzyć układ paliwowy ?? czy zatankowanie do pełna coś pomoże ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...