spanky 7 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 zgadza się , ale trzeba uwzględniać to , że części silnika , pompy też się zuzywają , a korekcja mapy pomaga no to przeciez napisalem za silnik sie juz nie kreci jak powinien .... a za krecenie silnikiem odpowiadaja rozne rzeczy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damcio151 0 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 no to przeciez napisalem za silnik sie juz nie kreci jak powinien .... a za krecenie silnikiem odpowiadaja rozne rzeczy ... rozumiem ja wyraziłem swoje zdanie ... podałem link gdzie jest to w miare wyjasnione i teraz tylko czekam na rozwiązanie problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 no to przeciez napisalem za silnik sie juz nie kreci jak powinien .... a za krecenie silnikiem odpowiadaja rozne rzeczy ... rozumiem ja wyraziłem swoje zdanie ... podałem link gdzie jest to w miare wyjasnione i teraz tylko czekam na rozwiązanie problemu i git .. rozjasni sie w glowach innym .... :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 panowie utarlo sie ze mapa startowa jest zla ... ale to goowno prawda ... mapa jest dobra to motor jest juz zmeczony i nie kreci sie jak powinien .... Mapa jest dobra jak motor jest nowy tu sie zgodze,ale jak motorownia sklania sie ku 500tys km korekta mapy do konczocej sie pompy podobno pomaga. w wiekszosci przypadkow to nie o pompe chodzi .... poza tym helmuty piszac mape zakladali ze u nich auta wedruja na szrot po 300 kkm , ale nie wzieli pod uwage ze w Polsce po takim przebiegu te auta zaczynaja druga mlodosc .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 poza tym helmuty piszac mape zakladali ze u nich auta wedruja na szrot po 300 kkm , ale nie wzieli pod uwage ze w Polsce po takim przebiegu te auta zaczynaja druga mlodosc .... Ot cala prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 w wiekszosci przypadkow to nie o pompe chodzi .... :wink4 To napisz ile aut udalo ci sie naprawic z podobnym problemem a nie chodzili o pompe,chetnie poczytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 To napisz ile aut udalo ci sie naprawic z podobnym problemem a nie chodzili o pompe,chetnie poczytam. widze ze nie do konca pojmujesz problem .... [ale po to jest forum ] dawka nie znika ani mapa sama sie nie zmienia ... zuzycie pompy wtryskowej wystepuje w autach po przebiegu 300-500 kkm [ i to tez nie zawsze] .... wczesniej padaja inne elmenty odpowiadajace za rozruch silnika [nawet przy 100kkm] i to one powoduja ze motor przy odpaleniu nie osiaga odpowiednich obrotow a co za tym idzie według mapy nie dostaje paliwa [poszukaj/dowiedz sie jakie trzy parametry sa w mapie startowej [dwa juz Ci podalem ] ,ktore odpowiadaja za odpalanie - bo jak narazie to rozmawiam ze slepym o kolorach ] korekte mapy robi sie po to zeby nie martwic sie o elementy ktore o wiele wczesniej traca swoja sprawnosc niz VP ... p.s a co by odpowiedziec na Twoje pytanie ... zadnego... nie jestem mechanikiem .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadi 0 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Akumulator mam dopiero rok i jest w bardzo dobrym stanie. Zimą auto obpalało bardzo dobrze, nawet przy bardzo niskich temperaturach. Z rozrusznikiem też nie było żadnych problemów. Auto najlepiej odpala rano, albo w nocy gdy jest najchłodniej. Gdy jedt rodgrzane jezdzi i przyspiesza normalni, a obroty nie falują (są w normie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 nie jestem mechanikiem .... To akurat widac. Moge ci jedynie powiedziec ze teroia z forum nie zawsze pokrywa sie z praktyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 w wiekszosci przypadkow to nie o pompe chodzi .... :wink4 To napisz ile aut udalo ci sie naprawic z podobnym problemem a nie chodzili o pompe,chetnie poczytam. Ta ja chętnie odpowiem. Mój AFN`ek jest klasycznym przykładem , że stara i styrana pompa ma niewiele do rzeczy. Mapę miałem ok, akumulator słaby, rozrusznik ok. Sprawdzilismy wszystko (mape, filtry,podmienialiśmy aq - nic) Pomogła zmiana wtryskiwaczy. Teraz sa prawie nówki (AHF o przebiegu 40 kkm) i strach dotykac kluczyka. Nieważne czy zimny czy ciepły. Kat wtrysku mam do korekty (000 BS wynosi 40 jednostek). Dlatego nie cierpię wrózbiarstwa. Wolę sprawdzac w praktyce. Mimo, że nie jestem mechanikiem, bo w dzisiejszych czasach jest ich tylu dobrych ilu uczciwych polityków ... niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 tylko twoje wtryski byly juz naprawde bidne widzialem twoje logi 013 a jak sa wtryski dobre a tak zazwyczaj jest wiec trza dalej kombinowac... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Uwierz mi , że wcale nie były bidne, widywałem gorsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Kopcił ci na tych wtryskach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 nie jestem mechanikiem .... To akurat widac. Moge ci jedynie powiedziec ze teroia z forum nie zawsze pokrywa sie z praktyka. widze ze znowu sa problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego ... ja nie napisalem ze zawsze .... p.s szkoda ze tylko tyle mozesz mi powiedziec ... oczekiwalem jakis konkretów ... no ale coz widac Ty jestes mechanikiem ... :laghing2: p.s 2. zanim cos napiszesz to sie zastanow bo znowu bedziesz kasowal swoje posty swiadczace o "znajomosci" tematu : jak np.tutaj : http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b6_awx_wielka_prosba_o_analize_logow-t34466.0.html;msg401118#new [moge wstawic screena ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Kopcił ci na tych wtryskach? Tak sobie, bez rewelacji ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 p.s 2. zanim cos napiszesz to sie zastanow bo znowu bedziesz kasowal swoje posty swiadczace o "znajomosci" tematu Skasowałem bo jak zobaczyłem jak ty sie znasz na temacie to sie załamałem,a nie mam zamiaru sie kłócić z VIPAMI Poczekałem na rozwój wydarzeń i wyszło na moje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Skasowałem bo jak zobaczyłem jak ty sie znasz na temacie to sie załamałem,a nie mam zamiaru sie kłócić z VIPAMI Poczekałem na rozwój wydarzeń i wyszło na moje. daj spokój, ok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Ok Tu jest lepiej opisane i wyjasnione jak i za ile da sie to naprawic: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3455 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadi 0 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 To są moje logi http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a5e42dd47f04a78.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d47eead31166cfad.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7ecd47118167457d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6428a510a1ee01b8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b39e27bff1563db8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d56a0639dae027b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/694480a92a386352.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2fef5a8f8ad76bb9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/476f3a60cb92637c.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mefistoksk 0 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 tak czytam i czytam i się zastanawiam czy któraś rada jest dla mnie dobra : Mianowicie mam nasz kochany silnik 2.5 i auto odpalało w miarę normalnie bez znaczenia czy zimny czy ciepły. robiłem teraz to co czeka każdego kto ma 2.5 i chce nim jeździć czyli rozrząd i cały zestaw wałków ... po odebraniu auta auto ciężko zapala na ciepłym ale tylko jak postoi chwile. bo jak jest ciepły i postoi z godzinę to już pali normalnie ... w warsztacie powiedzieli że zapowietrzył im się układ paliwowy no bo wszystko było porozpinane , było paliwa ok 1/4 baku i też mieli problem z odpaleniem .... co jest przyczyną?? mogę jakoś odpowietrzyć układ paliwowy ?? czy zatankowanie do pełna coś pomoże ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się