Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy przy mocniejszym docisnięciu gazu.


TyBucu

Rekomendowane odpowiedzi

Czesć, szukałem tematu ale nic podobnego nie znalazłem.

Więc autko sprawiłem sobie 4 dni temu i mam małą zagwózdke. Normalnie jezdzi, wszystko ok, tylko jak mocniej go "przycisne" on zaczyna sie dusic i dlawic, jakby go zalewało. "Dusi" go tylko mniejwiecej od 2100 do 3500 a potem juz pedzi jak rakieta, błędów brak a problem jest. Jak odpuszcze gaz i stopniowo przyspieszam to jest ok. Turbinka normalnie gwizdze, nie dymi wydeje sie okej, dolot tez na "oko" sprawdzilem i nie wydaje sie byc nieszczelny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procedura standardowa w AEB - zapinasz VAGa i robisz logi, do tego sprawdzenie DV i n75. Dobrze by było założyc zegar doładowania i sprawdzic ile turbo dmucha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz jeszcze świece, filtry paliwa i powietrza, i oczywiście przewody (jak je masz) nie wiem jak u ciebie jest czy są moduły czy przewody :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej, wlasnie czekam az mi vag przyjdzie poczta, w sumie z autkiem nie chce robic nic zanim zjade do polandii, bo koszta mnie tu przykryją i zjedzą. W miedzy czasie sprawdze filtr , swiece i dobrze mu sie przyjze ogolem, bo teraz pracuje dzien i noc i nie mam czasu go porozkrecac zabardzo :confused4: .

---------- Post dopisany at 13:28 ---------- Poprzedni post napisany at 09:04 ----------

no wiec odświeżę tu trochę. Wymieniłem świece, sprawdziłem szczelność dolotu, ustawiłem przepustnice, vag błędów brak. I teraz im bardziej temperatura schodzi na minus tym bardziej on ma problemy z wkręcaniem się na obroty, na wolnych obrotach pochodzi i co jakieś 15sek. zafalują. Tak jakby na chwile jeden cyl. nie odpalił mieszanki, a z wydechu słychać charakterystyczne "pooof". zamierzam wymienić filtr paliwa, może to on jest przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Może być cewka, u mnie były podobne objawy na pb: słabo, czasem poszarpywał i zafalowały obroty a na lpg to już masakra szarpało w zakresie do 3500 obrotów. Czy jak silnik zimny też tak masz czy dopiero jak dobrze nagrzeje? Zaloguj wypadające zapłony chyba 16 blok ale się upewnij.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec wrzucam blok 16, wraz z 17 i 18. Nie wiem po co ale z vagiem mam dopiero pierwsze kroki, wczesniej mialem na mechanicznym pocisku i latalem z miernikiem wiec prosze o wyrozumienie :notworthy:

Log (2 - 016,017,018)

Aha dodam jeszcze ze przy wymianie swiec, stare mialy szary nalot... Co sugerowalo by uboga mieszanke?

---------- Post dopisany 21-12-2012 at 10:08 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2012 at 22:00 ----------

Więc jak? Da się coś z tych logów odczytać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Miałem bardzo podobny problem. U mnie winna była cewka. Zrób logi dla 13.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to pomoże: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/brak-mocy-dusi-sie-mocnym-obciazeniu-255607/

ja właśnie czekam na swój zaworek n75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...