Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie mam tarcze w 1.8T 163KM?


tomaszw

Rekomendowane odpowiedzi

Czy mam na przodzie 312mm, czy 320mm?

Chce zmienić na coś nawiercanego, nacinanego, itp.

Gdzie dobrze kupic Zimmenrman, brembo, ATE, choć cenowo najlepje wyjdzie chyba zimmerman

09102012626.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj nacinanych bo zjada ci momentalnie klocki, wcale sie są lepsze niż dobre markowe gładkie, zapewne masz 312mm jeśli w kodach masz symbol 1lt, słabo widzę na komórce, jak chcesz coś większego to montuj 320mm np. z 3.0tdi, zaciskow jest sporo na allegro

Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 1LT, wiec 312mm.

Co do wymany to chętnie bym to zrobił, ale co ja potem zrobie ze swoimi 312, kolejny grat w piwnicy. Zresztą czy duża róznica miedzy 312, a 320, no i czy do 16" felg sie zmieszczą?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj nacinanych bo zjada ci momentalnie klocki, wcale sie są lepsze niż dobre markowe gładkie, zapewne masz 312mm jeśli w kodach masz symbol 1lt, słabo widzę na komórce, jak chcesz coś większego to montuj 320mm np. z 3.0tdi, zaciskow jest sporo na allegro

Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk

Jeździłeś na takich że tak odradzasz? :naughty: Bo ja akurat śmigam na nacinanych i wierconych i jest znacznie lepiej niż na głatkich zwłaszcza z dużych prędkości lub w deszcz :whistling: Nie zauważyłem jakiegoś szybszego zużywania klocków czy też większego pylenia. Jedyne co to jest głośniejsze hamowanie z prędkości pow. 140 jak się mocniej depnie. Dobre 312mm przód + 288mm tył + dobry płyn ... już jakoś hamuje :wink:

---------- Post dopisany at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany at 15:22 ----------

Co do 320mm to nie we wszystkie 16" się mieści :whistling: albo zrywa klejone odważniki :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dosc sie naczytalem na ten temat, ja sie raczej ciebie spytam czy robiles jakies faktyczne testy porownawcze dwoch nowych zestawow powiedzmy nacinanych i nienacinanych tarcz, czy to tylko takie twoje odczucie ze lepiej hamuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 1LT, wiec 312mm.

Co do wymany to chętnie bym to zrobił, ale co ja potem zrobie ze swoimi 312, kolejny grat w piwnicy. Zresztą czy duża róznica miedzy 312, a 320, no i czy do 16" felg sie zmieszczą?

pokaz jakie masz felgi to Ci powiem czy wejda 320-ki

do tego trzeba wrzucic 288 na tył

swoje 312/255 spokojnie sprzedasz

zanim zaczniesz cos cudowac i narobisz bałaganu a potem bedziesz płakał

zajrzyj do tego tematu:

http://a4-klub.pl/uklad-hamulcowy-96/all-b6-b7-upgrade-hamulcow-a4-19418/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimę mam View image: IMG 0361

a na lato View image: 01092012559

Patrząc po cenach to kupno dobrych 312 nawiercanych+klocki wyjdzie tyle samo co kupno mało używanych 320, wiec warto sie zastanowić.

PS

Biorę sie za czytanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz zwykle ale firmowe 320 bo z tymi nacinanymi może być więcej złego jak dobrego, nawet jeśli hamuja lepiej ( mówię o tej samej średnicy tarczy) to jest to niezauwazalna wręcz różnica dla osobowki, a trzeba je serwisować bardziej skrupulatnie, bo więcej pyla, trzeba je oczyszczać, itd, na pewno będziesz zadowolony, zresztą niech napisze jeszcze o tym forumowy spec od hamulców devastation

Wysłano z HTC EVO 3D X515m z użyciem Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dosc sie naczytalem na ten temat, ja sie raczej ciebie spytam czy robiles jakies faktyczne testy porownawcze dwoch nowych zestawow powiedzmy nacinanych i nienacinanych tarcz, czy to tylko takie twoje odczucie ze lepiej hamuje ;)

ja mam nawiercane i hamula lepiej niz seria:wink:

ze 180 do praktycznie 0 nie poca sie jak zwykle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimę mam View image: IMG 0361

a na lato View image: 01092012559

Patrząc po cenach to kupno dobrych 312 nawiercanych+klocki wyjdzie tyle samo co kupno mało używanych 320, wiec warto sie zastanowić.

PS

Biorę sie za czytanie :)

pod te koła wchodzą 320-tki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego zainwestuj w 320mm różnica kolosalna między 312. Mam u siebie 320mm tarcze zimmermann Sport nawiercane klocki ATE i auto super hamuje i to jakieś mity o szybszym ścieraniu klocków i pyleniu, dużo lepiej hamuje niż na gładkiej tarczy ATE zwłaszcza z 200km/h:p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dosc sie naczytalem
:facepalm: czyli nie masz praktycznego pojęcia o tym, co piszesz, bo ja i inni, którzy takie mają/mieli-mają doświadczenia z takimi tarczami...

...moje nawiercane i nacinane na pewno hamowały lepiej, stygły szybciej i odprowadzały wodę lepiej niż gładkie seryjne, o tych samych wymiarach, a klocki-zużywały się podobnie-to takie moje testy...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę z czystym sumieniem polecić tarcze Brembo ORO:kox: Wprawdzie mam tylko 288mm na przodzie ale jak się dogrzeją hamulce jest bajka w porównaniu ze zwykła tarczą:naughty: Z tego co czytałem to ORO nie są wiercone tylko już odlewane z otworami bez żadnego wiercenia:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jednak kupiłem 320mm z AUDI A6 C6 4F0 3.0 tdi 320 mm i to tego tarcze zwykłe.

Co jeszcze musze dokupić aby wziąc sie za zakładanie? Osłony ponoć pasują z moich 312mm. Wiadomo, tarcze, klocki, płyn ale co jeszcze? Czy te zacoski wystarczy wkrecić w moje zwrotnice?

C6_L.jpg

<br /><br />

image.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to konieczne? o 288 myślałem po zimie. Teraz przed montażem do pisakowania i malowania, tylko jaki kolor. czy zostac na srebrno, czy może cos zaszalec :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Marcinlbn24 napisał:

Na przód

Jeśli wlepka odpowiada rzeczywistości to 312x25.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...