Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Audi 80 QUATTRO URQUATTRO B2 COUPE ---> moze ktos chce kupic to cudo??


pawelek

Rekomendowane odpowiedzi

Piekne i mocne, może ktos chce kupić to cudo??

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5420753

Opis pojazdu:

Young timer , Kultowe AUDI QUATTRO w wersji URQUATTRO TURBO (poszerzone) w super stanie , napęd 4x4 z możliwością odłączenia dyferencjału , auto z ABS,em i komputerem ,ostatni rok produkcji , sprzedam tylko pasjonacie , nie odpisuje na maile kontakt tylko telefoniczny w godzinach przyzwoitości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym się czepiał ale to chyba nie dział sprzedam :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej kolego ja taka sama kupuje tylko w orginale fabrycznie poszerzana nawet lakier orginalny jeszcze ma i malowane fabrycznie pierscienie na bokach jak na razie autko od 20 lat nie bylo ruszane z gararzu i niewiem czy tak po prostu odpali :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odpali, a nawet jak, to na na krótko i coś strzeli. Nawet nie próbuj, może Ci to zaoszczędzić trochę $$. 20lat to kopa czasu. Olej jest kompletnie utleniony i cały w misce, silnik suchy i skorodowany. Nie że Ci odradzam zakup, ale targaj ją na lawetę i do mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak było z tym odłączaniem dyfrencjału, jakieś fakty , cytaty, bom ciekaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsamochodzi Audi quattro napędzane są wszystkie cztery koła. Automatycznie blokowany środkowy mechanizm różnicowy TORSEN ( nazwa TORSEN jest zastrzezona znakiem fabrycznym firmy DK Glaeson S.A. okreslajacym mechanizm roznicowy kontrolujący moment obrotowy i powstałym jako skrót angielskich słów TORque SENding ) przenosi optymalnis moc silnika w zależności od sposobu jazdy i stanu nawierzchni.

Moc silnika jest przenoszona przez skrzynię biegów i środkowy mechanizm różnicowy bezpośrednio na mechanizm różnicowy osi przedniej i przez wał na mechanizm różnicowy osi tylniej.

Na zakręcie koła samochodu pokonuja różne drogi . Powstała w wyniku tego różnica prędkości obrotowej kół jest wyrównywana przez mechanizmy różnicowe przedniej i tylniej osi. Środkowy mechanizm różnicowy TORSEN wyrównuje różnice obrotów pomiędzy osiami.

Środkowy mechanizm różnicowy TORSEN jest skonstruowany przy wykorzystaniu ślimaków i kół ślimakowych tak ze na śliskiej nawierzchni powoduje przydzielanie momentu obrotowego osi której koła posiadają wiekszą przyczepność . Przy normalnej jeździe i suchej nawierzchni środkowy mechanizm różnicowy równo rozdziela siłę napędową na koław przedniej i tylniej osi w stosunku 50% / 50% . Jezeli jednak naśliskiej lub sypkiej nawierzchni koła jednej osi tracą przyczepność i wykorzystuja coraz mniejszy moment obrotowy , to środkowy mechanizm różnicowy płynnie zaczyna przekazywac wiekszy moment na oś bardziej obciązona czyli niebędąca w poslizgu . Rozdział siły napędowej odbywa się mechanicznie i w sposob płynny w zakresie od 25% / 75% do 75% / 25%

Mechanizm różnicowy tylniej osi mozna blokowac ręcznie. Blokada ta słuzy tylko jako pomoc przy ruszaniu w trudnych warunkach drogowych i dlatewgo wyłącza sie automatycznie po przekroczeniu prędkości okolo 25 km/h . Dopóki jest ona włączona następuje wyłączenie systemu ABS

Oczywiście nic odłączać nie szło/nie idzie/nie pójdzie

Źródło : Instrukcja obsługi samochodu Audi 100

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=78675&highlight=generacje+quattro

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=55265&highlight=generacje+quattro

http://pl.wikipedia.org/wiki/Quattro_(uk%C5%82ad_nap%C4%99dowy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napęd na tył odłączany jest na 100% ......

....... dobrym kluczem lub palnikiem :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro piszecie że nie jest odłączany, to po jakiego grzyba w starszych modelach (np B3) na odkowym tunelu był montowany przycik "DIFF"???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro piszecie że nie jest odłączany, to po jakiego grzyba w starszych modelach (np B3) na odkowym tunelu był montowany przycik "DIFF"???

wystarczy żebyś :szukaj:

to jest blokada dyferencjału - koła kręcą sie z tą samą prędkością przez co można wyjechac z grząskich terenów czy śniegu, automatycznie wyłacza sie po przekroczeniu chyba 30 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...