Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARG] Syczy przy wlewie paliwa


Eros

Rekomendowane odpowiedzi

Dzis zatankowalem Anie ... odpalam i skacza mi obroty, ale po ok 30 sek sie normuja! Zatankowalem pol baku a po 20 km wskazowka spoadla o polowe! I to syczenie przy wlaczonym silniku! Czytalem cos o tym na forum! Ale czy ktos moglby mnie przeprowadzic krok po kroku jak nam przeczyscic ten zaworek wegla aktywnego ... czy ukladu odprowadzania oparow! Bylbym super wdzieczny ... BO ni cholera nie wiem jak sie za to zabrac!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem tez taki przypadek u siebie na filtrze paliwa maz zaworek wegla aktywnego on prawie ciagle sobie cyka slychac to jezeli ci padla to jest cisza ale zato syszy ci w wlewie paliwa i wytwarza ci sie w baku cisnienie i dlatego spada ci ciagle wskazowka ja wymienilem ten zaworek i problem z glowy ale niestety on osztuje 300 zl orginal niektorzy radza zdjac uszczelke z korka ale to do konca nie rozwiaze problemu a i nie tankuj do pelna(czyli pod korek) bo mi przez ten filtr ciagl paliwo i zalewal silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loco87, widze ze czytanie txt ze zrozumieniem sprawia Ci klopoty! Napisalem ze syczy w baku ... przy wlewie a nie w zaowrku ....

Ale mniejsza to ....

M.Audi ... dzieki kolego za porade ... 300 Pln to jesce nei tak sporo!

Zobaczymy czy to usunie problem! Jesce raz dziekuje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie też wystąpił ten sam problem. Obroty skakały jak szalone czasami nawet z 900 poniżej 300! Zawsze po dodaniu gazu i odpuszczeniu ale po chwili wszystko się normowało. Nie mówiąc już o zasysaniu powietrza z baku które było słychać w środku samochodu. Zasysało tak mocno że aż odkształcał się bak paliwa.

Po paru godzinach poszukiwań okazało się że to właśnie ten zaworek na filtrze paliwa.

Na początku pomagało tylko jego delikatne obstukanie ale problem zawsze wracał :(

Po zdemontowaniu przedmuchałem go sprężonym powietrzem i zapryskałem WD-40 lub czymś podobnym. Okazało się że z jednej strony przy tym zaworku jest regulacja przepływu. Przy podłączonym powietrzu zacząłem kręcić tą śrubką i w pewnym momencie zaworek ożył zaczął ''cykać''.

ustawiłem wszystko tak jak było na początku i zabrałem się za montaż.

po odpaleniu furki problem z zasysaniem powietrza zniknął jak rękom odjął! :rolleyes:

Jedynie co zostało to falujące obroty ale po przejechaniu paru kilometrów problem ustał i jest już ok.

Trzyma teraz równo i jak do tej pory odpukać zaworek hula :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jaki maz model tego zaworka ale u mnie jest on hermetycznie zamkniety mozesz wrzucic fotke gdzie jest ta srubka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śrubka znajduje się wewnątrz króćca tego zaworka, od strony wtyczki. Z tego co pamiętam można zrobić nią 6 pełnych obrotów.

U mnie skręcona była na połowę tak też ją zostawiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...