Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] 1996, 1,9 TDI, czarny dym


easyone

Rekomendowane odpowiedzi

Witam autko jak w temacie Audi A4 1,9 TDI 110KM rocznik 96'. Auto niedawno zaczelo mi ostro dymic na czarno, przy odpalaniu i przy obrotach pow 3 tys. Zastanawiam sie co to moze byc, mam troche za duzo oleju (na cieplym silniku bagnet pokazuje normalny poziom, to co splynie to nadwyzka). Oprocz tego niedawno tankowalem na pusty bak, i auto zassalo powietrze tworzac poduszke w silniku - nie chcialo palic, mechanik musial popuszczac na wtryskach po kolei zeby wywalic to powietrze - moze to byc przyczyna ? co jeszcze zauwazylem to fakt iz po odlaczeniu przeplywomierza auto zaczyna dymic na troche wyzszysch obrotach i dym jest troche jasniejszy.

Nie dawno wymienialem wydech i ten zaczal gwizdac na wyzszych obrotach, w najblizszym czasie pojade na reklamacje nie wiem czy moze to miec zwiazek

No i ostatnie co moze byc istotne to fakt iz autku brakuje mocy, komputer w ASO nic nie pokazal, mechanik sugerowal ze turbina moze byc do wymiany, ale jak zaproponowalem kupno nowej to zaczal mieszac ze to moze nie byc to a nie chce w bloto wyrzucac pieniedzy.

jak ktos wie co moze byc przyczyna z gory dzieki za odpowiedz.

Bede wdzieczny za namiary na dobre serwisy w zielonej gorze i okolicach najlepiej z mozliwoscia podpiecia pod VAG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede wdzieczny za namiary na dobre serwisy w zielonej gorze i okolicach najlepiej z mozliwoscia podpiecia pod VAG.

W dobrą strone idziesz... Vag i logi trzeba zrobic :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym stawial na wtryski,zwlaszcza,ze mechanik luzowal je

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym stawial na wtryski,zwlaszcza,ze mechanik luzowal je

Wątpie. mechanik luzował przewody paliwowe a nie same wtryski.

Co do warsztatu z VAG w ZG zapytaj tu :

Chłopaki z ZG coś doradzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym stawial na wtryski,zwlaszcza,ze mechanik luzowal je

Wątpie. mechanik luzował przewody paliwowe a nie same wtryski.

Co do warsztatu z VAG w ZG zapytaj tu :

Chłopaki z ZG coś doradzą

auto ma 12 lat,nie wiadomo czy kiedykolwiek byly ruszane,luzujac przewody,mogl przypadkiem poluzowac wtrysk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie takie gdybanie nie ma sensu :gwizdanie:

ale zawsze moze podsunac pare pomyslow wlascicielowi :paker:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja dzieki za wszelkie sugestie.

Podlaczylem auto pod komputer i pokazalo blad ze jest za slabe cisnienie w kolektorze ssacym ?

any ideas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomoże macanie rur w dolotach - pęknięcie jednej z nich to klasyka w tych silnikach.

Na zimnym silniku obadaj organoleptycznie WSZYSTKIE połaczenia na drodze turbina - intercooler - dolot.

Nie obędzie się bez sciągnięcia płyty podłogowej.

Jezlei na jakimkolwiek łaczeniu znajdziesz duże ślady oleju - masz przyczynę.

Poza tym - skoro wywaliło błąd , teraz możesz iść za tropem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...