Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Gdzie jest oryginalnie przykręcona masa ze zmieniarki?

Brązowy kabelek z oczkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie potrzebuje kupić sprężyny Eibach Pro KIT ale tylko na przednią oś... Ktoś coś?

Zadzwoń do przedstawiciela eibach, powinni sprzedać sam przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje kupić sprężyny Eibach Pro KIT ale tylko na przednią oś... Ktoś coś?

Zadzwoń do przedstawiciela eibach, powinni sprzedać sam przód.

Wszędzie widze same komlety, ale w sumie dobrze mówisz. Zawsze warto spróbować zadzwonić bezpośrednio. Jutro dzwonie. Dzięki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy ten element białe kołeczki od zderzaka tylnego to element wymienny (jak odgiąłem to niby dało się nimi pokręcić ale ciężko wyczuć czy by się dało to wyciągnąć i zamówić tak jak spinki do tapicerki bocznych drzwi np? Pytam bo nie trzymają mi wszystkie 3 po obu stronach i zderzak się za bardzo telepie na dziurach i słychać to w środku na większych dziurach oraz spas zderzaka jest mierny z tyłu bo odstaje .. ewentualnie jakiś patent na naprawienie tego? Ząbki trzymające są już "zużyte" i lipa.. a druga sprawa to od belki do dokładki zderzaka jest taki plastyk który też mi pękł i dokładka aktualnie jest bez tych 2 śrub da to radę zamówić ? Wyrzuciłem już jakiś czas temu a nie pomyśłałem spojrzeć czy nr są mógłby ktoś podesłać jakby wiedział o co mi chodzi?:) Nie wiem czy to ślizg zderzaka czy taki element mocowanie dokładki do belki by była sztywniejsza?mksr4i3dpqoi.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze zrozumiałem to to będzie to.

slizg_zpsklelvsnb.jpg


PS.1.

:hi:

Mam do wymiany półoś prawą. Wg etki numer 8E0407272BN zastąpiony w 2011r. numerem 8E0407452QX. Nowe kosztują majątek, a używanych jak na lekarstwo. Z czego jeszcze zamiennie podchodzi półośka? Podobno z Exeo ludzie pakują ale czy będzie pasowała do Tipa? Jaki nr mają te z Exeo?

Ktoś, coś?

PS.2

Teoretycznie, gdyby spaliła mi się żarówka w DRL i włożyłbym identyczne żarówki P21 o świetle pomarańczowym z kierunkowskazów - poleci dowód za barwę światła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Exeo nie było tipa tylko multi.

Półoś taka ma oznaczenie 8E0407271BK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie też patrzę teraz else i chyba masz rrację 8E0807329 taśma mocująca a nr tych kołków to chyba N10621301 :) i są na jakiejś śrubie ale same powinno się dać wymienić, dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy po świetach działam . Wstępnie terminy w dynosoft i compsport, porównuje wykresy i już sam jestem w kropce. O obydwu firmach same pozytywne opinie. Co wy byście wybrali? Silnik 2.0 220 PS .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da się uruchomić wskazówki z navi na fisie przy rns-e ?

podjedź, to Ci zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju brak czasu w środę dzwoniłem to Ty nie miałeś ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju brak czasu w środę dzwoniłem to Ty nie miałeś ...

pjerdolisz jak antoś, że 20 minut nie znajdziesz. jutro jestem dostępny od 5 do 1 rano dnia kolejnego - robota...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się być. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy po świetach działam . Wstępnie terminy w dynosoft i compsport, porównuje wykresy i już sam jestem w kropce. O obydwu firmach same pozytywne opinie. Co wy byście wybrali? Silnik 2.0 220 PS .

To słabo szukałeś jak same pozytywne opinie :decayed: ale w sumie mało kto o tym pisze :lol: nie hejtując i tu i tu myślę, że powinno być w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, kto na forum ma na sprzedaż jakieś kable do diagnostyki i pomoże w temacie jaki wybrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:thumbup1:


Pany jak to jest z Bixenonem w naszych b7. Jeśli założe go powiedzmy bez sprysków to bedą mocne jaja przy kontroli drogowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dowód poleci :) chyba, że trafisz na jakiś łaskawych policjantów w co wątpię

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nieciekawie, zwłaszcza że na NIemcy jeżdze :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy po świetach działam . Wstępnie terminy w dynosoft i compsport, porównuje wykresy i już sam jestem w kropce. O obydwu firmach same pozytywne opinie. Co wy byście wybrali? Silnik 2.0 220 PS .

Jedź tam gdzie masz bliżej ;) ja od siebie polecam CS. Jakbyś miał problem z kontaktem w CS to wal na pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IroN, w CS jest nie tyle problem z kontaktem, co z dostosowaniem pułapu cenowego do przeprowadzanej modyfikacji. Chłopaki wolą grzebać grube fury i syte projekty po pisiont kuni, gdzie zarobią sporo plnów, a nawet ojro. Zwykłemu szaremu człowieczkowi, który chce zrobić tylko soft + dp w zwykłej pospolitej B7 2.0tfsi zaproponują cenę jak za ropę u szejka w Arabii. Nie ujmuję nikomu umiejętności i doświadczenia, ale rozwaga w cenach tez powinna być. Dlatego ja wolę jechać kilka razy dalej do gregora, który zrobi robotę jak należy, niż płacić w CS za soft+dp 4 tałki netto. ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...