Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Raczej nie, kod jest ogólny E4J i często był już wpisany w przypadku kiery i gałki sline.
Po numerze VIN sprawdź przednią popiołkę i ramkę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1 minutę temu, MAT1000 napisał:

Raczej nie, kod jest ogólny E4J i często był już wpisany w przypadku kiery i gałki sline.
Po numerze VIN sprawdź przednią popiołkę i ramkę :)

Po nr Vin jak ? 

Wlasnie z kodów wyposazenia wyszło mi tylko ogólnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był na pewno srebrne ale nie wiem czy 1nk czy 7n6, a jest między nimi różnica 

ok przedzwonię może mi powiedzą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica jest jak leżą obok siebie.
Nie rozumiem za bardzo o co chodzi, nie masz w ogóle dekorów ? Jeżeli masz to zdejmij te z drzwi i powinny być naklejki na nich z kodem koloru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to ze mam vin auta itd i na nim były dekory szczotkowane Alu ale nie wiem jakie, nie mam tego auta fizycznie już a takie dekory potrzebuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

2 godziny temu, WydRos napisał:

Chodzi o to ze mam vin auta itd i na nim były dekory szczotkowane Alu ale nie wiem jakie, nie mam tego auta fizycznie już a takie dekory potrzebuje

 

7n6 były w b6 a 1nk w b7. 

7n6 jest jaśniejszy od 1nk 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Norbas napisał:

 

7n6 były w b6 a 1nk w b7. 

7n6 jest jaśniejszy od 1nk 

Tak, 7n6 jest jaśniejsze 

czyli musiało to być 1nk bo było to fabrycznie w b7

dzieki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, WydRos napisał:

Tak, 7n6 jest jaśniejsze 

czyli musiało to być 1nk bo było to fabrycznie w b7

dzieki 

Jeszcze były dekory w88 ale one nie miały popielniczki i ramki Alu. Odcienie podobne :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Norbas napisał:

Jeszcze były dekory w88 ale one nie miały popielniczki i ramki Alu. Odcienie podobne :) 

WW4 to też alu bez popielniczek w B7 też podobne są do sline

Edytowane przez ucho.77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, ucho.77 napisał:

WW4 to też alu bez popielniczek w B7 też podobne są do sline

Tak tak wiem ale interesuje mnie tylko z popiolka i ramka 

sam mam szczotkowane Alu ciemne i pójdzie na sprzedaż  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, WydRos napisał:

Tak tak wiem ale interesuje mnie tylko z popiolka i ramka 

sam mam szczotkowane Alu ciemne i pójdzie na sprzedaż  

Masz ramkę 1nk do mAnuala ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie. Zakupiłem kierownicę multi z Q5. Miałem wcześniej trojramnienną multi B7.  Dziś chciałem założyć ta z Q5 i okazało się że nie pasuje wiązka poduszki do taśmy. Więc potrzebuję innej wiązki? Czy taśmę? 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tasme z tego co pamietam.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już ogarnięte, wystarczyło przyciąć kostkę od airbaga delikatnie, ale teraz świeci mi się na czerwono na desce kontrolka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robiłem, ale to w vcds?  Bo ja tylko kierownicę zmieniałem, nic więcej nie okrecalem i nie odłączałem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taśmy też nie ruszałeś, bo nie jestem pewny ale jeżeli nie trafiłeś idealnie rowkami to kierownica może nie być ustawiona prosto i wtedy trzeba przeprowadzić kalibrację vcdsem.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Exmi napisał:

Już ogarnięte, wystarczyło przyciąć kostkę od airbaga delikatnie, ale teraz świeci mi się na czerwono na desce kontrolka 

Co ma czujnik skrętu do poduszki? 

Mozesz przestawić na ząbkach ile chcesz czujnik tego nie wykryje, on wykrywa położenie po skręcie kierownica, jak przestawisz za dużo na ząbkach to nie wejdzie kierownica na wypust w taśmie i tyle 

poduszka może świecić bo albo zczytal komputer jak ja odpiales i trzeba skasować błąd albo zle podpięta i jej nie widzi 

 

23 minuty temu, AnnJan napisał:

taśmy też nie ruszałeś, bo nie jestem pewny ale jeżeli nie trafiłeś idealnie rowkami to kierownica może nie być ustawiona prosto i wtedy trzeba przeprowadzić kalibrację vcdsem.

 

Edytowane przez WydRos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...