Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 16.05.2018 o 00:39, jolley napisał:

Panowie sprzęgło do 1.8t (moc seria) warto wrzucić tarczę kevlar, gdy nie planuję podnoszenia mocy? Może wpadnie program.

Jeżeli nie, to Sachs czy Luk? Mechanik stwierdził, że lepszy Luk bo Sachsy b. często nie są jako nowe tylko regenerowane

Panowie, wypowie się ktoś jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

7 godzin temu, jolley napisał:

Panowie, wypowie się ktoś jeszcze?

wystarczy seria, programem i tak za wiele nie osiągniesz  ;)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chodzi o a4 b6 sedan mam siedzenia z b7 też sedan z dzielona składana kanapa tylna. W moim b6 okazało się jest płyta i kanapa się nie składa.  Da radę jakoś zamontować te siedzenia że składana kanapa?? "

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupując  tylny zderzak PDC z czujnikami i wiązką to potrzebuję jeszcze czegoś, żeby to działało? jakieś moduły czy obejdzie się? 

Mając boczki z elektrycznie składającymi się lustrami, a ich nie posiadając to można potem ustawiać lusterko czy już nie? jak to wygląda? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, niwet napisał:

Kupując  tylny zderzak PDC z czujnikami i wiązką to potrzebuję jeszcze czegoś, żeby to działało? jakieś moduły czy obejdzie się? 

Mając boczki z elektrycznie składającymi się lustrami, a ich nie posiadając to można potem ustawiać lusterko czy już nie? jak to wygląda? 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, WydRos napisał:

 

 

Dzięki, jedno już mniej więcej wiem ;) tylko z tą wiązką do przodu mam rozkminę...  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, niwet napisał:

Dzięki, jedno już mniej więcej wiem ;) tylko z tą wiązką do przodu mam rozkminę...  

No jakoś musisz dojść do tego

co do luster to spokojnie możesz je ustawiać tym pokrętłem z składaniem 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, WydRos napisał:

No jakoś musisz dojść do tego

co do luster to spokojnie możesz je ustawiać tym pokrętłem z składaniem 

Oki, może jeszcze ktoś napisze co do tej wiązki do przodu ;) bo zależy mi tylko na tylnim pdc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co do luster. Da się ustawić prawe lustro które się opuszcza przy wpięciu wstecznego, aby nie opadało tak nisko? U mnie opada tak że widzę dolną listwę a krawężnika już prawie nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, jolley napisał:

Panowie co do luster. Da się ustawić prawe lustro które się opuszcza przy wpięciu wstecznego, aby nie opadało tak nisko? U mnie opada tak że widzę dolną listwę a krawężnika już prawie nie ?

U mnie zrobiłem tak że na wstecznym gdy już opadło to ustawiłem tak jak chciałem i tyle... za każdym razem opada po mojemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak zrobić żeby lusterko opuszczało się po wbiciu wstecznego? Da się tak? Ja za każdym razem muszę opuszczać ręcznie, żeby felg nie zarysować...

 

Drugie pytanie. Czy dokładka s-line od cabrio będzie pasować do sedana? Zdjęcie podglądowe:

53bc1169cbf02273575b59cd302d4862--cabrio-audi-a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Damianq napisał:

A jak zrobić żeby lusterko opuszczało się po wbiciu wstecznego? Da się tak? Ja za każdym razem muszę opuszczać ręcznie, żeby felg nie zarysować...

 

Drugie pytanie. Czy dokładka s-line od cabrio będzie pasować do sedana? Zdjęcie podglądowe:

53bc1169cbf02273575b59cd302d4862--cabrio-audi-a.jpg

Jak masz pamięć foteli to zrobisz, inaczej modul trzeba dokupić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, WydRos napisał:

Jak masz pamięć foteli to zrobisz, inaczej modul trzeba dokupić 

Ja mam moduły .. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiele elementów nadwozia pasuje z Cabrio do Avant/Sedan. Same zderzaki są inne więc raczej dokładka też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.05.2018 o 21:44, niwet napisał:

Oki, może jeszcze ktoś napisze co do tej wiązki do przodu ;) bo zależy mi tylko na tylnim pdc 

Ja ostatnio robiłem sam tył.  Poniżej zdjęcia klamotów które miałem i wszystko pięknie działa.  

IMG-20180411-WA0004.jpeg

IMG-20180411-WA0008.jpeg

IMG-20180411-WA0006.jpeg

Edytowane przez qruku
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany ktos wymieniał zawór rozprężny w klimie oraz oring przybiegł łączeniu? Jakieś numery części ? ☺️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jeszcze jedno mam pytanie.

1.8TQ BFB 2006 r. - jaki napinacz rozrządu? Hydrauliczny czy mechaniczny? Mechanik mi wciska hydrauliczny. Podobno mają być zamieniane mechanicznymi, bo hydra były wadliwe (mimo że droższe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

W delikatnym skrócie opiszę problem i przy okazji proszę o radę bo sam się nie mogę zdecydować.

Jadąc w piątek nad morze przed wrocławiem zaczeła mi świszczeć( piszczeć, gwizdać) turbina w trakcie przyspieszania ( ok 2 do 2,5 tyś obr) przy odpuszczaniu gazu zawsze ładnie ją było słychać, no ale co zrobić, 400 km przejechałem, olej kontrolowałem na każdym postoju wszystko w normie. W trakcie powrotu na autostradzie średnia ok 160km/h złapałem tryb awaryjny i brak turbiny ( poniżej wstawię błąd) kontrolka świec migała do momentu zgaszenia auta a nie tak jak mi się trafiło dawniej że 3x i dość. Postój, kontrola oleju wszystko w normie ( zakupiłem na zapas najdroższy olej na świecie 75 zł za litr ? no ale środek nocy w razie w 250 ml które miałem mogło nie starczyć) po 30 min postoju start i wszystko w normie aż do domu jeszcze przez 320 km. 

I teraz pytanie znając życie turbo do zrobienia tylko czy można chwilowo z tym jezdzić? Co dalej regeneracja czy nowa turbina? A może zabawić się w większe turbo i dołożyć trochę koni żeby autko się zrobiło bardziej ekonomiczne i żwawsze? 

Na obecny moment nie mam pojęcia co robić. Mam jeszcze w domu intercooler prawy od BRD ale nie było czasu nić robić bo po co jak działa. 

Ktoś coś doradzi?

Tutaj błąd z tego zdarzenia:

                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BPW.clb
Control Module Part Number: 03G 906 016 KN    HW: 03G 906 016 KN
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  9012
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 06335 000 00000
                      VCID: 79FF9BBF305B80D6D3D-802C
1 Fault Found:

000564 - Boost Pressure Regulation 
               P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 286952 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2064.00.00
                    Time: 00:00:00

             Freeze Frame:
                    RPM: 2919 /min
                    Speed: 118.0 km/h
                    Load: 76.1 %
                    Voltage: 13.98 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Absolute Pres.: 2366.4 mbar
                    Absolute Pres.: 2590.8 mbar


Readiness: 0 0 0 0 0 

 

Edytowane przez fox60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...