Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Moze ktos polecic jakas firme sprzedajaca tlumiki koncowe? Chodzi mi NIE o serie. 

 

I gdzie najlepiej zappatrzyc sie w DP do 3.0tdi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Be siódemkowcy (szczególnie posiadacze silników 2.0 tdi) czy macie jakieś przykre doświadczenia z tymi silnikami? Jeżeli tak to podajcie dokładne oznaczenia silników i co Wam się konkretnie z nimi działo ?! Z góry dzięki za odpowiedzi :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oooo avantador będzie na handel, dzwonie do szwagra bo szuka ! A nie, to ośka :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, KoJ@K napisał:

Panowie Be siódemkowcy (szczególnie posiadacze silników 2.0 tdi) czy macie jakieś przykre doświadczenia z tymi silnikami? Jeżeli tak to podajcie dokładne oznaczenia silników i co Wam się konkretnie z nimi działo ?! Z góry dzięki za odpowiedzi :hi:

Ja mam BRD i ogólnie jakieś przykre doświadczenia to np: Pęknięta chłodniczka spalin- 800zł, DPF :facepalm:...

Nie pamiętam co jeszcze (coś napewno) ale są klubowicze z tymi motorami także może coś dorzucą :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, HOLMATRO napisał:

oooo avantador będzie na handel, dzwonie do szwagra bo szuka ! A nie, to ośka :facepalm:

Niech szwagier bierze a Q się wyreza :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A te pękające głowice itd? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, KoJ@K napisał:

A te pękające głowice itd? 

Wiem że @Gremlin0209 zmieniał głowice bo pękła i coś tam jeszcze robił.. to pytaj jego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no nie chodzi mi o jakieś pojedyńcze sytuacje, tylko tak ogólnie ciekawy jestem co macie do powiedzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, KoJ@K napisał:

Nie no nie chodzi mi o jakieś pojedyńcze sytuacje, tylko tak ogólnie ciekawy jestem co macie do powiedzenia :)

Zadzwoń 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, KoJ@K napisał:

Tera ? :naughty:

Dzisiaj :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie lusterko kierowcy duo opcja składanie, fotochrom, grzanie, pamięć ma 14 pinów? Zależy mi na szybkiej odp 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kolei ja mam pytanie bo w dziale zawieszenie nikt mi nie odpisuje :(

W moim B7 1.8T Quattro PB mam zawieszenie 1BA przód 0JJ tył 0YL. Jako, że straszna koza to chce posadzić niżej. Chciałbym kupić używane zawieszenie od S-Line 1BE i wrzucić talerzyki od B5 i teraz mam zagwozdkę.

 

1. Czy 1BE powinienem szukać spręzyn przód 0JJ tył 0YL?  Wg tematów na forum 0JJ - klasa wagowa 9 przy 1BA jest 886-918 kg natomiast przy 1BE 941-982 kg   , 0YL - klasa wagowa 11 przy 1BA  jest 571-597 kg natomiast  przy 1BE 598-625 kg. Patrząc na te kg  to 1BA w tej samej klasie wagowej nie jest równe 1BE czy zatem nie powinienem szukać 1BE o podobnych kg? Np.  0JG - klasa wagowa 7 ma  przy 1BE 861-899 kg lub 0JH - klasa wagowa 8 ma przy przy 1BE 900-940 kg i analogicznie tył 0YK - klasa wagowa 10 ma przy 1BE 571-597 kg  (czyli dokładnie tyle samo co 0YL - klasa wagowa 11 przy 1BA  jest 571-597 kg).

2. 3. Gdybym chciał żeby siadło jeszcze niżej (niż standardowe -20) to sprężyny powinny być wyższej klasy wagowej czy niższej klasy wagowej? W poście #3 w temacie o obniżaniu sprężynami @Bart-S napisał, że wyższa klasa = lżejsze auto czego nie mogę zrozumieć. Powiedzmy klasa 9 (0JJ) przód przy 1BA 886-918 kg czyli sprężyna przeniesie 918 kg, a klasa 10 (0JK) przód przy 1BA 919-952 kg czyli sprężyna przeniesie 952 kg. Reasumując klasa 10 jest wyższa niż 9 i sprężyna jest na większy ciężar więc i auto cięższe... Czyli mi wychodzi, że wyższa klasa = cięższe auto więc odwrotnie niż @Bart-S. Zatem, żeby siadło niżej trzeba by dać klasę 8 (niższą) rozpatrując ten sam typ powiedzmy 1BA żeby sprężyna pod większym ciężarem bardziej się ugięła? Chyba, że to się inaczej czyta?

3. Czy kategorie wagowe B6 i B7 są inne? Bo np. moj przód 0JJ pokazuje wg tematu na forum, że w B7 mogę założyć sprężyne 8E0 411 105 BH/DH  0JJ ale w B6 ta sama sprężyna 8E0 411 105 BH pokazuje 0JK czyli już kategoria wyżej.

 

Z ciekawych spraw to kolega ma 1BV 1.8TQ tyle że AVANT i ma przód 0JG i tył 0YM. Czyli przód ma tak jak napisałem w pkt. 2 1BA w tej samej klasie wagowej nie jest równe 1BE/BV. Ja mam 0JJ - klasa wagowa 9 1BA 886-918 kg on 0JG - klasa wagowa 7  1BE/1BV 861-899 kg. A tył z kolei nie poszedł na 0YK - klasa wagowa 10 1BE 571-597 kg (czyli dokładnie tyle samo co 0YL - klasa wagowa 11 1BA 571-597 kg) tylko wskoczył na 0YM - klasa wagowa 12 1BE/BV  626-654 kg. Rozumiem, że to Kombi, ale jeśli moje rozumowanie jest dobre to w sedanie powinno być tak jak napisałem 0YK - klasa wagowa 10 1BE 571-597 kg a jemu skoczyło aż o 2 do góry czyli na 0YM - klasa wagowa 12 1BE/BV  626-654 kg. Aż 2 klasy wyżej z powodu kombi?

Proszę, wytłumaczcie mi to jakoś łopatologicznie bo mam już mętlik w głowie po przeczytaniu tych wszystkich tematów...

 

Edytowane przez Damianq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamów sobie eibachy ! Dobierz je pod wagę( jest tabliczka pod maską z prawej strony odnośnie wagi auta!)

Wtedy ładnie siadzie i będziesz zadowolony ?

Edytowane przez pajda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pajda napisał:

Zamów sobie eibachy ! Dobierz je pod wagę( jest tabliczka pod maską z prawej strony odnośnie wagi auta!)

Wtedy ładnie siadzie i będziesz zadowolony ?

A jak z twardością Eibachów w porównaniu do sprężyn fabrycznych 1BE?

Edytowane przez Rabbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie są twardsze według mnie. Twardość zawieszenia to głównie kwestia amorka. 

miałem eibach'a w połączeniu z bilstein'em B8 i było twardo, teraz mam je  w połączeniu z amorkami Sachs'a 1BE i jest wręcz za miękko. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...