Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Adam87 napisał:

A to na 100% koło???     Hmm.. gdyby to była półoś to wibrowała by napewno wcześniej..  nie poluzowało się coś?? Co na dołkach?? Może też coś czuć przy wolniejszej jeździe..

Przypuszczam że to koło ale pewien w 100% nie jestem,bardzo odczuwalne jest to od 180 w górę. Na dolkach i Przy wolniejszej jeździe nie czuć.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

7 minut temu, Mizur138 napisał:

Przypuszczam że to koło ale pewien w 100% nie jestem,bardzo odczuwalne jest to od 180 w górę. Na dolkach i Przy wolniejszej jeździe nie czuć.  

Hmmm .. bardzo dziwne, że takie coś przy tak dużych prędkościach, a wcześniej nic..

Sprawdź najprostsze rzeczy: dokręcenie kół, może hamulce coś robiłeś i zacisk nie jest na tyle dokręcony, z zawiasem też chyba nie bo tak jak pisałem to są za duże prędkości ale lepiej sprawdzić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Adam87 napisał:

Hmmm .. bardzo dziwne, że takie coś przy tak dużych prędkościach, a wcześniej nic..

Sprawdź najprostsze rzeczy: dokręcenie kół, może hamulce coś robiłeś i zacisk nie jest na tyle dokręcony, z zawiasem też chyba nie bo tak jak pisałem to są za duże prędkości ale lepiej sprawdzić. 

No dzis wlasnie to zauwazylem troche dziwna sytłacja ale coz trzeba sprawdzic co to moze byc,jeszcze dodam ze przy normalnej jezdzie sciaga mnie na prawo wlasnie. 

Edytowane przez Mizur138
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Mizur138 napisał:

No dzis wlasnie to zauwazylem troche dziwna sytłacja ale coz trzeba patrzec,jeszcze dodam ze przy normalnej jezdzie sciaga mnie na prawo wlasnie. 

To jak w prawo Cię ściąga przy normalnej prędkości a szybciej lewe koło szaleje to już nie wiem... trza szukać niestety tak jak pisałem. Posprawdzaj wszystko co pod ręką, zobacz ciśnienie, 

Jeszcze mój kierownik w swoim aucie miał może nie identycznie ale podobnie, że go ściągało i jakieś wibracje.. okazało się, że miał zajeb...e koła od środka i ten brud działał jak bardzo hu..wo wyważone koła... (taka myśl)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Adam87 napisał:

To jak w prawo Cię ściąga przy normalnej prędkości a szybciej lewe koło szaleje to już nie wiem... trza szukać niestety tak jak pisałem. Posprawdzaj wszystko co pod ręką, zobacz ciśnienie, 

Jeszcze mój kierownik w swoim aucie miał może nie identycznie ale podobnie, że go ściągało i jakieś wibracje.. okazało się, że miał zajeb...e koła od środka i ten brud działał jak bardzo hu..wo wyważone koła... (taka myśl)

Kurde poprawiłem posta pierwszego chodziło o prawe koło i w prawo sciaga... tak jak juz mowiłem dziwna sytlacja,moze tez opony juz zajechane ale no dalej i tak dziwne to dla mnie. Wczesniej czegos takiego nie mialem ale coz trzeba ogarnac temat. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Mizur138 napisał:

Kurde poprawiłem posta pierwszego chodziło o prawe koło i w prawo sciaga... tak jak juz mowiłem dziwna sytlacja,moze tez opony juz zajechane ale no dalej i tak dziwne to dla mnie. Wczesniej czegos takiego nie mialem ale coz trzeba ogarnac temat. 

Aha:wink4:

Ale i tak nie ulega wątpliwości, żeby posprawdzać wszystko wokół koła Prawego:decayed:

Daj znać co i jak.

Edytowane przez Adam87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio widziałem parę osób dokładało uchwyt na kubek z UE w miejsce wizytownika ,będę i ja zakładał .Pytanie gdzie przenieśliście wł esp?lub jakieś propozycje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany pilna sprawa. Mam do kupienia zderzak s-line gość ma do niego spryski. Upiera się, że to spryski od tego zderzaka, ale mają numer 8e0955101d / 8e0955102d, a z tego co wyczytałem na forum sline ma z końcówką E. Jak to w końcu jest? Gość leci w kulki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Damianq napisał:

Pany pilna sprawa. Mam do kupienia zderzak s-line gość ma do niego spryski. Upiera się, że to spryski od tego zderzaka, ale mają numer 8e0955101d / 8e0955102d, a z tego co wyczytałem na forum sline ma z końcówką E. Jak to w końcu jest? Gość leci w kulki?

Ewidentnie chce Cię wydymać :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, andrzej104513 napisał:

Ostatnio widziałem parę osób dokładało uchwyt na kubek z UE w miejsce wizytownika ,będę i ja zakładał .Pytanie gdzie przenieśliście wł esp?lub jakieś propozycje .

Osobiście sam tego nie rezałem, ale niektórzy wrzucają ESP do schowka..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, andrzej104513 napisał:

Esp wolę mieć pod ręką .

Też tak myśle.. bo też miałem na myśli dołożenie z anglika uchwyt, żeby było 2. Możesz też spróbować ulokować go gdzieś koło zapalniczki... lub tak jak kiedyś myślałem (sporo roboty) spróbować wkomponować go w panel klimatyzacji.. przycisk od czegoś innego.. jeszcze nie mam pomysłu od czego... może ty będziesz miał pomysł??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytam tutaj bo w dziale nikt mi nie odpowiada ;/ 

Panowie mam A4 B7 1.8T 163km BFB Quattro i moduł z końcówką "S". Posiadam fabrycznie pełnego FIS'a, chciałbym dołożyć tempomat i multi. Po przeczytaniu tematu w dziale skompletowałem taki zestaw:

Kierownica 8E0 419 091 EF + Airbag (komplet z A4 B7)
Wiązka Airbag + Multi 4F0 971 589 A
Zwijak / Taśma 4E0 953 541 A
Manetka Tempomatu 4E0 953 521
Moduł Tempomatu+Multi 8E0 953 549 Q

Osłona kolumny kierownicy: 8E0 953 515 F

 Radio mam fabryczne Concert II z końcówką D wiec powinno śmigać.


Wymieniam części, zapinam kleme, odpalam auto i koduje.

 Pytania następujące:

1. Czy mam już wszystko czy jeszcze czegoś brakuje? Czy jakieś czujniki do pedałów jeszcze są potrzebne bo w temacie przewinęły się jakieś nie jasne informacje?

2. Czy kodując moje domyślne wartości się pojawią, żeby pozmieniać tylko cyferki w odpowiednich miejscach czy muszę cały CODE wpisywać od początku. Pytam bo do tej pory zmieniałem sobie tylko CODE jak uruchamiałem kontrolkę niezapiętych pasów i dźwięk. Tam właśnie tylko zmieniłem jedną cyferkę i było git.

3. Czy muszę przejść całą procedurę kodowania tak jak w B6?

Czyli procedura kodowania w kolejności:

16-Steering Wheel - > kodowanie kierownicy

16-Steering Wheel - > adaptacja VIN

03-ABS - kodowanie wybierając jeden z dwóch sposobów zależny od sterownika.

Jeśli tak to jak sprawdzić czy mam pompę 5.7 czy 8.0 żeby wybrać sposób kodowania 03-ABS? Patrząc na linki do ross-rech to czy w 8.0 pomijamy LOGIN i CODING, a dane się same zaczytają ze starego i robimy tylko adaptacje G85 (czujnik skretu) i dodatkowo G419 (czujnik ESP)?


 

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób sobie całą procedurke w odpowiedniej kolejności, pokoduj pod siebie i będzie śmigało :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie nic mi to nie mówi ? Jak byś mógł odpowiedzieć na pytania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Damianq napisał:

W sumie nic mi to nie mówi ? Jak byś mógł odpowiedzieć na pytania ;)

Tu masz dobry temat. Cała procedura kodowania jest i zrób wszystko jak na poradniku. Musisz wszystko pod swoje parametry auta przypisać.

Co do tempomatu, to żadnych czujników nic nie trzeba dokładać. Manetka, taśma, moduł i wiązka pod MF jedynie no i kierownica.

Sam dokładałem miesiąc temu z tego poradnika i żadnych problemów nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian zrob przed całą zabawą skan auta i zapisz go do pliku. Wtedy bedziesz wiedział jakie masz kodowanie w poszczegolnych stwrownikach. W sterowniku abs tez w logu odczyyasz czy 5.7 czy też 8.0.

Procedurę trzeba zrobic w calosci od a do z podczas jednego podlaczenia kabla. Jak zrobisz na raty to nie pojdzie...

Części na szybko patrzac masz wszystkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat mi znany :)Z tego co wyczytałem to w B7 powinienem mieć 8.0. Teraz patrząc na procedure to tam niema LOGIN, a w CODING jest napisane " If the old Control Module is still accessible read/copy it's Coding to the new Module. " co nie bardzo rozumiem. Mam przed wymiana zalogować się do 03-ABS i sprawdzić co tam jest? Tak samo potem robie G85 i G419. W tym filmiku:

kolega nie robi tego wstępu a ni kodowania G419. Mam już mętlik w głowie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijasz kodowanie ABS, a robisz basic settings G85 i G149 przez security acces pinem 40168...

Sensor for Steering Angle (G85)

[Select]
[03 - ABS Brakes]

[Fault Codes - 02]
[Done, Go Back]

Start Engine (session still running).

Turn steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead.

[Meas. Blocks - 08]
Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-)
Specification: 0.0 °
Tolerance (when straight): ±5.0 °
[Done, Go Back]

[Security Access - 16]
Enter 40168
[Do It!]

[Basic Settings - 04]
Group 001
[Go!]
[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]
All fault codes should have disappeared.
[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

 

ESP-Sensor Unit (G419)

[Select]
[03 - ABS Brakes]

[Security Access - 16]
Enter 40168
[Do It!]

[Basic Settings - 04]
Group 069
[Go!]
Field 2 should show OK after a successful Calibration.
[Done, Go Back]

[Meas. Blocks - 08]
Group 010 Field 1/2 (Longitudinal Acceleration Sensor (G251))
Specification: ±1.25 m/s²
[Done, Go Back]


[Fault Codes - 02]
All fault codes should have disappeared.
[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to już cenna informacja :) A co z tym:

Coding

If the old Control Module is still accessible read/copy it's Coding to the new Module. In case this is not possible please contact us directly and we will assist you with the Coding Process.

Every inquiry on this topic has to include a full Auto-Scan as well as which parts have been replaced and why, also make sure the Auto-Scan includes the complete VIN of the vehicle in question.

 

Źródło:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Brake_Electronics_(Bosch_8.0)

 

Jest napisane żeby zczytać i skopiować do nowego... tylko co? Napisałeś żeby tylko zrobić G85 i G419. No i czego na tym filmie kolega nie koduje G419?

Edytowane przez Damianq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...