Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

To rdzewieje rant dookoła światła stopu, uszczelka z czasem robi się sztywna i zaczyna popuszczać wodę i potem już dalej ruda szaleje... ja ze względu na to kupiłem nowe światło, bo jak zdemontowałem stare to uszczelka rozsypała się w rękach ? a jest ona na stałe z plastikiem ? 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No kupie tez nowe na bank bo kolega mówił ze ona się rozsypie na 99% przy wyciąganiu , podziekował :yes2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, FroS-t napisał:

No kupie tez nowe na bank bo kolega mówił ze ona się rozsypie na 99% przy wyciąganiu , podziekował :yes2:

Jak co to mam nówki ori po 190zł ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, H4mm3R napisał:

Jak co to mam nówki ori po 190zł ;) 

Będę pamietał:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje pomocy. Chce kupić springi eibach pro kit bo mojego B7 1.8T Quattro Sedan. Wg tabliczki mam: 1 - 1065 kg, 2 - 1085 kg. Na stornie eibach są dwa zestawy do 1.8T Q:

 

Numer katalogowy: E10-15-003-04-22

nacisk na przednią oś 1090 kg

nacisk na tylną oś 1135 kg

 

Numer katalogowy: E10-15-003-05-22

nacisk na przednią oś 1165 kg

nacisk na tylną oś 1135 kg

 

Oba zestawy różnią się przednimi sprężynami. Mam do kupienia zestaw drugi używkę, ale zastanawiam się bo chyba parząc na moją tabliczkę odpowiedniejszy byłby zestaw pierwszy bo przy tym drugim przód może nie siąść tak jak oczekuje (z racji pewnie twardszej sprężyny). Co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam sprawdzić w moim BFB ciśnienie oleju i paliwa. Czy da rady to zrobić tym samym manometrem? 

Załóżmy takim z aukcji:

https://allegro.pl/oferta/tester-manometr-pomiaru-mierzenia-cisnienia-oleju-7523535643

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.01.2019 o 18:43, FroS-t napisał:

No kurde posypało mi się w kilka miechow, masakra, no dobra lecę do lakiernika, dzięki panowie ??

Dla pewności odklej szybę. Ja jak tak zrobiłem okazało się że rdza już zsadzała uszczelnienie szyby i cud że jeszcze nie przeciekało. Na bank będziesz miał to samo. Dokładnie doczyścić, podkład epoksyd, lakier i dokładne uszczelnienie światła stop. Miałem też problem z odklejaniem się lotki potem( bo jest przyklejona fabrycznie), sprawę załatwiła dopiero taśma dwustronna sprowadzona z niemiec bo w polsce to shit sprzedają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś chętny na felgi savannah (mallory) 19x9 et 33? 

Edytowane przez HOLMATRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie może tutaj ktoś pomoże bo mnie ch jasny strzeli.

A więc postanowiłem, że zwykłe stołki zamienię na skórę (w środku szare na bokach czarne).

Oddaje do mechanika odbieram i... lędźwie nie działają ale ok powiedzmy, że wymieniacz nie poradził sobie z doprowadzeniem plusa z bezpieczników. Twierdził, że kostki nie pasowały i były zupełnie inne... 

Dodatkowo wsiadam no i nie mogę znaleźć pozycji za kierownicą, lędźwie są wypukłe i nie mogę ich schować - ktoś ma patent aby bez podłączenia po prostu "spuścić" je? Dodatkowo jest jakby mniej miejsca... odsuwam się na koniec i dalej czuję jakąś ciasnotę a z tyłu dosłownie nawet torba nie wejdzie - wcześniej na pewno tak nie bylo ale domniemam, że to przez grubość fotela. 

Dodam, że u pasażera mam wrażenie jakbym siedział niżej.

Dodatkowo nie zmienił szyn / prowadnic u kierowcy ponieważ podobno nie pasowały - jest to możliwe aby przez szyny ze zwykłych stołków siedziało się po prostu wyżej? Mam 197cm i ciężko mi zająć wygodną pozycję.

Dodatkowo dosłownie przed oddaniem do niego wycieraczki zatrzymały się w 3/4 ruchu tzn. działają normalnie, nic nie zwalniają, wszystko jest ok ale kończą pracę na 3/4 szyby - z tego co wyczytałem wystarczy ustawić na nowo pozycję "0" - on twierdzi, że to silniczek albo przekaźnik wycieraczek, możliwe?  

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, papadziordzio napisał:

Panowie może tutaj ktoś pomoże bo mnie ch jasny strzeli.

A więc postanowiłem, że zwykłe stołki zamienię na skórę (w środku szare na bokach czarne).

Oddaje do mechanika odbieram i... lędźwie nie działają ale ok powiedzmy, że wymieniacz nie poradził sobie z doprowadzeniem plusa z bezpieczników. Twierdził, że kostki nie pasowały i były zupełnie inne... 

Dodatkowo wsiadam no i nie mogę znaleźć pozycji za kierownicą, lędźwie są wypukłe i nie mogę ich schować - ktoś ma patent aby bez podłączenia po prostu "spuścić" je? Dodatkowo jest jakby mniej miejsca... odsuwam się na koniec i dalej czuję jakąś ciasnotę a z tyłu dosłownie nawet torba nie wejdzie - wcześniej na pewno tak nie bylo ale domniemam, że to przez grubość fotela. 

Dodam, że u pasażera mam wrażenie jakbym siedział niżej.

Dodatkowo nie zmienił szyn / prowadnic u kierowcy ponieważ podobno nie pasowały - jest to możliwe aby przez szyny ze zwykłych stołków siedziało się po prostu wyżej? Mam 197cm i ciężko mi zająć wygodną pozycję.

Dodatkowo dosłownie przed oddaniem do niego wycieraczki zatrzymały się w 3/4 ruchu tzn. działają normalnie, nic nie zwalniają, wszystko jest ok ale kończą pracę na 3/4 szyby - z tego co wyczytałem wystarczy ustawić na nowo pozycję "0" - on twierdzi, że to silniczek albo przekaźnik wycieraczek, możliwe?  

 

 

Wypowiem się co do silniczków. Jeżeli Ci nie opada odpowiednio w dół, to zrób jeden przejazd dla pewności żeby silnik miał pozycję 0 i popraw ręcznie wysokość startową.

Mi przy wymianie szyby za wysoko ustawili i musiałem po nich poprawiać.

Zmień mechanika :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, MarcinL napisał:

Wypowiem się co do silniczków. Jeżeli Ci nie opada odpowiednio w dół, to zrób jeden przejazd dla pewności żeby silnik miał pozycję 0 i popraw ręcznie wysokość startową.

Mi przy wymianie szyby za wysoko ustawili i musiałem po nich poprawiać.

Zmień mechanika :D

No tamten Pan już samochodu nie dostanie. Jak poprawiam ręcznie to wraca z automatu na 3/4. Przy zapalonym silniku jak je ruszę to robią cały ruch i również wracają - objaw jest taki, że pozycja "0" jest po prostu przestawiona, reszta działa tak jak powinna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak to jest z zawieszeniem. Aktualnie mam 1BV i jest za twarde, chciałbym zmienić na 1BE. Czytałem sporo i wynika, że oba mają te same springi, ale 1BE ma miększe amorki. JEDNAK, na grupie na FB podają info iż 1be i 1bv mają te same springi i amorki, a różnią się jedynie jednym wahaczem. Wpływałby tak na ogólną twardość?

Może wypowiedzieć się też ktoś, kto robił wymianę na "miększą" opcję.

Zgłupiałem?

Edytowane przez jolley
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szukam webasto najlepiej kompletny zestaw do benzyny. Jak ktoś ma lub wie kto ma proszę o info 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, jolley napisał:

Panowie, jak to jest z zawieszeniem. Aktualnie mam 1BV i jest za twarde, chciałbym zmienić na 1BE. Czytałem sporo i wynika, że oba mają te same springi, ale 1BE ma miększe amorki. JEDNAK, na grupie na FB podają info iż 1be i 1bv mają te same springi i amorki, a różnią się jedynie jednym wahaczem. Wpływałby tak na ogólną twardość?

Może wypowiedzieć się też ktoś, kto robił wymianę na "miększą" opcję.

Zgłupiałem?

Na tej grupie FB czasem takie pierdoły piszą że głowa boli :facepalm:

Sprężyny są te same bo są dobierane według klasy wagowej, różnica jest w amortyzatorach (inne tłumienie). Do tego dochodzi stabilizator który mocniej usztywnia auto w przypadku 1BE/BV

Jeśli chodzi o różnice w wahaczach to ten temat tyczy się tylko B6, w B7 inny wahacz występuje tylko w przypadku V8 a nie w wersji zawieszenia. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, jolley napisał:

Panowie, jak to jest z zawieszeniem. Aktualnie mam 1BV i jest za twarde, chciałbym zmienić na 1BE. Czytałem sporo i wynika, że oba mają te same springi, ale 1BE ma miększe amorki. JEDNAK, na grupie na FB podają info iż 1be i 1bv mają te same springi i amorki

Na grupach fb  nieraz pisza ze jak amortyzator zmienisz  to sie auto podniesie, jestes z okolic , podjedz na czasie to dobiore ci odpowiednie ;) 

Edytowane przez tomekhxc
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany czy ktoś zmieniał u siebie gumkę kluczyka/pilota jak poniżej?

https://allegro.pl/oferta/audi-a3-a4-a6-q5-q7-przycisk-gumka-kluczyk-pilot-5089651538

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Rabbi napisał:

Pany czy ktoś zmieniał u siebie gumkę kluczyka/pilota jak poniżej?

https://allegro.pl/oferta/audi-a3-a4-a6-q5-q7-przycisk-gumka-kluczyk-pilot-5089651538

 

Gumkę na pilocie zmieniam dość często.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, HOLMATRO napisał:

Gumkę na pilocie zmieniam dość często.. 

Tak się ściera szybko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...