Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Bez sensu przy kierunkowskazach z boku auta, które wskazują kierunek w tył. :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ma ktoś problem z opuszczanym do cofania prawym lusterkiem?
Co jakiś czas zdarza się, że po opuszczeniu, wraca do swojej pozycji, ale po drodze skręca zupełnie w bok i słychać, że silinczek mimo pozycji krańcowej ciągle pracuje, więc kiedyś może ulec uszkodzeniu. Jakieś pomysły? Pozycja lusterek i foteli oczywiście jest ustawiona w pamięci 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, jolley napisał:

Panowie, ma ktoś problem z opuszczanym do cofania prawym lusterkiem?
Co jakiś czas zdarza się, że po opuszczeniu, wraca do swojej pozycji, ale po drodze skręca zupełnie w bok i słychać, że silinczek mimo pozycji krańcowej ciągle pracuje, więc kiedyś może ulec uszkodzeniu. Jakieś pomysły? Pozycja lusterek i foteli oczywiście jest ustawiona w pamięci 

silniczek lusterka można kupić osobno. Ja wymieniałem, bo mi nie chodziła pozycja na boki.

Ogólnie dalej coś mam nie tak, bo jak wraca do góry, to delikatnie skręca do wewnątrz. Zrezygnowałem z tego, bo cofanie przy krawężniku jest ok, ale jak trzeba dalej cofać, to nic nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce ktos nowy kompletny zestaw LUK dwumasa + sprzegło do AWXa lub 1.8T ?

do oddania za 1500zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klubowicze ile można cenić ładnego sedana w sline z rnsem, brd, quattro, program, dpf i egr off, 250kkm nalotu oryginalnego, pompa zrobiona, gwint AP. Ogólnie auto trzyma się kupy, nie jest to żaden ulepiec. 
 

bo tak myśle i myśle czy by tu nie pokombinować z R32 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie możesz włożyć pomiędzy rurę a EGR i powinno wystarczyć, tylko czemu ta zaślepka ma otwór w środku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle sprecyzowalem. Chodziło mi o tzw kryzę, a nie o całkowite zaslepienie i wyrzucenie z softu. Czytalem o tym tutaj na forum. Blaszka z otworem 9mm. 

Dopadly mnie problemy z brakiem mocy a czasami szarpnieciami więc spróbuję tego. 

Edytowane przez Bambr97
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomuś, pewnie żeby było lżejsze:sarcastic:

Edytowane przez Adam87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a nie możesz całkiem wywalić???

Ja też mialem problemy, kupiłem nawet 2 chłodniczke za suma sumarum 600zł a i tak w tym roku poszło wszystko w .uj:decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlodniczka już siedzi nowa od roku 

:whistling: 900 poszlooo. 

Chciałem spróbować z tym. Po nowym roku egr+dpf miał wylecieć z auta ale wiadomo jak to jest. 

Póki co to trzeba sprawić by znów to jeździło jak 170km bo około 100 gdzieś uciekło :thumbdown:

 

A WIĘC 

Bo nadal nie wiem :p. Blaszka z otworem w miejsce które wskazalem na zdjęciu? To to miejsce czy gdzieś indziej? 

Edytowane przez Bambr97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde jakie tu inwestycje robicie w zbędne rzeczy :D u mnie już dawno co sprawiało lub mogło sprawić kłopoty dawno zniwielowane. DPF, egr, chłodniczka spalin wyrzucona, eleganckie zaślepki 5mm założone na egr i przy kolektorze i temat zapomniany, a i pod maską jakiś większy porządek bez tych zbędnych eko rurek i badziewi. 

jeszcze turbo wywalić, dwumasę i normalny stary niezniszczalny diesel :rotfl:

 

Poza tym co o tym myślicie? 

GlockSB.jpg

Edytowane przez mass143
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mass143 napisał:

kurde jakie tu inwestycje robicie w zbędne rzeczy :D u mnie już dawno co sprawiało lub mogło sprawić kłopoty dawno zniwielowane. DPF, egr, chłodniczka spalin wyrzucona, eleganckie zaślepki 5mm założone na egr i przy kolektorze i temat zapomniany, a i pod maską jakiś większy porządek bez tych zbędnych eko rurek i badziewi. 

jeszcze turbo wywalić, dwumasę i normalny stary niezniszczalny diesel :rotfl:

 

Poza tym co o tym myślicie? 

GlockSB.jpg

Chciałoby się mieć jak fabryka wypuściła, ale niestety realia są inne:facepalm:

Więc, trzeba tak jak mówisz... eliminować po kolei co nie pasi:evil:

 

 

Aha, foteliki piękne:oklasky:

Edytowane przez Adam87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ma ktos zdjecie jak idzie wezyk od zbiorniczka do spryskiwaczy szyb przednich ? Ujeba... mi sie wezyk przy samym sprysku,zaznaczone na biało.

Wyjąłem plastik zaznaczony na żółto i próbowałem go wcisnąć do węza ale niestety nie da rady za duzo srednica,moze ktos mial podobny przypadek i wie jak z tym na szybko sobie poradzic.

Dodam ze chce to dobrze zabezpieczyc,aby woda nigdzie nie kapała a tym bardziej do srodka maski.

989233362_212200-Montaspryskiwaczymgiekowych-7.jpg.c2f9abfbd153f10f542bfb8eb0560cbe.jpg

Edytowane przez Mizur138
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie muszę się pochwalić od 2 miesięcy chodziło mi pogłowie wymiana wydechu plany były na podwójny od 1.8t ale udało się dostać dedykowanego remusa używke :)  + dokładka sline w czarną perłę :) 

 

Edytowane przez Czarek99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...