Jump to content
53 53
H4mm3R

B7 Crew

Recommended Posts

2 godziny temu, Gremlin0209 napisał:

Tez mi kapalo na skrzynie, ubywalo srednio 300ml na miesiac. Okazalo sie, ze sie saczylo z weza od nagrzewnicy, gdzies przy opasce. Krociec wymienilem tez profilaktycznie, zeby dwa razy nie grzebac tam ?

Jak możesz napisz mi na pw jak do tego się zabrałaś ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Panowie, może ktoś wie kto na forum ogarnia zderzaki, grille s-line. Oglądałem parę z allegro i albo połamane albo posklejane tragedia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minut temu, Mizur138 napisał:

Jak możesz napisz mi na pw jak do tego się zabrałaś ?

Nie ja, a mój mechanik ?

Bo robił mi to i usuwał pompe SAI. Wiem na pewno, że zeszło mu z tym z 4h ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Gremlin0209 napisał:

Nie ja, a mój mechanik ?

Bo robił mi to i usuwał pompe SAI. Wiem na pewno, że zeszło mu z tym z 4h ?

Też mi cieknie z tego miejsca i nawet nie chce mi się tam tego ruszać, bo za ciasno :D . W środę daję wkońcu do mechanika na wyciąganie turbo, to przy okazji mi zrobi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Gremlin0209 napisał:

Nie ja, a mój mechanik ?

Bo robił mi to i usuwał pompe SAI. Wiem na pewno, że zeszło mu z tym z 4h ?

Wlasnie u mnie tak juz cieknie ze kilka min na postoju i poł zbiornika nie ma :D jak by malo ciekło to bym sie tym nie przejmowal ale teraz mysle czy zabierac sie za to samemu czy oddac mechanikowi zeby to zrobil. Jak koszt moze byc robocizny w warsztacie u kogos? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolo 200. Zalezy ile sobie zyczy za roboczogodzine ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, FiFfson napisał:

Witam Panowie, może ktoś wie kto na forum ogarnia zderzaki, grille s-line. Oglądałem parę z allegro i albo połamane albo posklejane tragedia.

Spróbuj na grupie na FB - dużo anglików sprzdają ludzie na części, może trafi się coś z okolicy bo FB i wysyłka to murowane zaskoczenie przy odbiorze :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej.

Ile moge cenić komplet klamek rs4 b7? Nie ma aktualnie żadnych na sprzedaż, więc ciężko o punkt odniesienia a nie chce sie wygłupić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, misiek95 napisał:

Hej.

Ile moge cenić komplet klamek rs4 b7? Nie ma aktualnie żadnych na sprzedaż, więc ciężko o punkt odniesienia a nie chce sie wygłupić.

Zobacz w aso po ile sa , do rs4 b8 na allegro chodziły po 1tys zł używane .. gdzie nowe za 900zl bez zniżek idzie dostać w aso.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie 2.0 TDI z fajkami na jedną stronę - wiem, że kształt ma być w literę " h ".

Jaka maksymalna średnica wejdzie na dwururki żeby nie rezać dokładki SLINE a żeby weszły "na styk" wielkością.

Nie wiem czy 70 x 2 czy 80 x 2.

Dodatkowo otwór montażowy 55mm / 57?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minut temu, papadziordzio napisał:

Panowie 2.0 TDI z fajkami na jedną stronę - wiem, że kształt ma być w literę " h ".

Jaka maksymalna średnica wejdzie na dwururki żeby nie rezać dokładki SLINE a żeby weszły "na styk" wielkością.

Nie wiem czy 70 x 2 czy 80 x 2.

Dodatkowo otwór montażowy 55mm / 57?

 

 

2x80. 2x90 wchodzą na styk. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok czyli podwójną 89mm na spokojnie zamawiać czy lepiej 76mm? Ma ktoś może fotkę jak to wygląda na jedną mańkę z większymi? Może być na priv :thumbup1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, papadziordzio napisał:

Ok czyli podwójną 89mm na spokojnie zamawiać czy lepiej 76mm? Ma ktoś może fotkę jak to wygląda na jedną mańkę z większymi? Może być na priv :thumbup1:

U mnie zamontowane są 2x76. Zerknij sobie. 

Edited by [email protected]

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 26.08.2019 o 08:06, Mizur138 napisał:

 

Gdzie dostanę taka dokladke ?? Bo ten tył w B7 mięśnie trochę wygląda i mi czegoś tam brakuje,jeszcze myślę nad listwami bocznymi pod tylni zderzak,chodzi o te z maxtona... 

 

Oraz tutaj Pytanie do wszystkich. Wczoraj zauwazylem dosc duza plame na postoju przy uruchomionym silniku płynu chłodniczego,po wiekszych ogledzinach wyszlo ze cieknie z tyłu na skrzynię. Obstawiam ze to krocie,jest opcja ze moze to byc cos innego?? 

Allegro -  Dyfuzor czy dokładka uniwersalna szukaj 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, jest gdzieś na forum wątek z numerami części z pakietu S-line dla B7?

Chodzi mi o rozpoznanie numerów kratek zderzaka

Posiadam takie numery 8E0807681F/682F oraz blenda 8E0807287C 1QP

Czy to podejdzie do?

spacer.png


A4 B5 Quattro+ AVF/GTD20/HF100/SDI/diff-lock/AVIC980BT

Prawdopodobnie najmocniejsze 1,9TDI w budzie B5 308KM/570NM by Spanky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do kratki, zależna jest od wersji silnikowej z tego co widzę:

Bez tytułu.png

 


A4 B6 Mingblau AVFant by kamil-vag

Audi A6 C5 2.4 ALF > Audi A4 B5 1.9 TDI AFN > Audi A3 8L 1.9 TDI ALH > VW Passat B5 FL 2.0 ALT > Audi A4 B6 1.9TDI AVF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie tych blend i adapterów pod tablice w zderzaku sline- jakie są numery śrub montażowych które wchodzą od dołu blendy (4szt.)?

Odnosnie pierwszej pozycji na zdjęciu- nigdzie nie mogę znalesc adaptera pod tablice, są tylko same maskownice. Wiem że większość montuje na taśmę lub przykreca wkretami pomijając ten adapter ale jakoś mi się to nie widzi. Może adapter podejdzie z jakiegoś innego modelu, ktoś próbował? 

IMG_20190829_123208.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, kamil-vag napisał:

Co do kratki, zależna jest od wersji silnikowej z tego co widzę:

Bez tytułu.png

 

Od ilości intercoolerów, bo np. BPW ma jeden cooler i z prawej strony jest dodatkowo maskownica


Mapy do RNS-E / MMI 2G / 3G DVD / 3G HDD / 3G+ + spolszczenia i lektor

Oryginalne Rozrządy / żarniki D1S / D2S / VCDS - obsługa wszystkich modułów w B6/7 i nie tylko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie w takim razie powinny być kratki do BFB?


vr8sdlzc.gif

Moje A4 B7 1.8T Quattro

Rzeszów / Nowa Dęba

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Damianq

Jeśli chodzi o BFB to:
-zderzak zwykły:
*lewa strona nie ma zaślepki,
*prawa strona ma zaślepkę w zderzak,
-zderzak S Line:

*lewa kratka jest "otwarta",

*prawa kratka jest zabudowana.

Jak potrzebujesz numery to napiszę.

 

 

Edited by rosati

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, rosati napisał:

@Damianq

Jeśli chodzi o BFB to:
-zderzak zwykły:
*lewa strona nie ma zaślepki,
*prawa strona ma zaślepkę w zderzak,
-zderzak S Line:

*lewa kratka jest "otwarta",

*prawa kratka jest zabudowana.

Jak potrzebujesz numery to napiszę.

 

 

Chodzi o S-Line ;) Podaj numery jeśli to nie problem. Jeśli zmieniam ze zwykłego na S-Line to chyba jeszcze kierownice powietrza są inne prawda to? Ktoś zna numery? 


vr8sdlzc.gif

Moje A4 B7 1.8T Quattro

Rzeszów / Nowa Dęba

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Damianq

8E0 117 335 P - kierownica powietrza do zderzaka S Line lewa,

8E0 807 681 F - kratka do zderzaka S Line lewa "otwarta",

8E0 807 682 G - kratka zderzaka S Line prawa "zabudowana".

Na wszelki wypadek sprawdź jeszcze te numery.

Jeśli nie masz drugiego IC dołożonego z prawej strony to kierownica powietrza nie jest potrzebna.

 

Edited by rosati
Dopisek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wkładając licznik od rs4 eu kolor do 1.8t, trzeba tylko wszystko dobrze zakodować? Numer nie ma znaczenia?

Edited by niwet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oporniki do drl z Osrama nie grzeją się? Czy jest coś lepszego? Szukam gotowca dam niczego nie zmajsteuję ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minut temu, Bambr97 napisał:

Oporniki do drl z Osrama nie grzeją się? Czy jest coś lepszego? Szukam gotowca dam niczego nie zmajsteuję ?

Nie lepiej Ci kupić drl bez zbędnych oporników nie generujacych błędów? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, rafiki5 napisał:

Nie lepiej Ci kupić drl bez zbędnych oporników nie generujacych błędów? 

Pokaż mi takie sprawdzone, to dostaniesz order.


Mapy do RNS-E / MMI 2G / 3G DVD / 3G HDD / 3G+ + spolszczenia i lektor

Oryginalne Rozrządy / żarniki D1S / D2S / VCDS - obsługa wszystkich modułów w B6/7 i nie tylko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Używam osobiście takich od przeszło 1.5 roku bez błędu na FISie , nie grzeją się i świeca pięknym białym światłem led. Zakupione przeze mnie i jeszcze kilku osób od kolegi z forum. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, H4mm3R napisał:

Pokaż mi takie sprawdzone, to dostaniesz order.

Dokładnie tak ?. 250zl poszło na żarówki 100% canbus 100% nie będzie błędu.. 

1 godzinę temu, rafiki5 napisał:

Używam osobiście takich od przeszło 1.5 roku bez błędu na FISie , nie grzeją się i świeca pięknym białym światłem led. Zakupione przeze mnie i jeszcze kilku osób od kolegi z forum. 

 

Podlinkuj jeśli możesz. 

 

 

Widziałem różne oporniki ceny od 10 do 50zl. Osram wart uwagi? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
53 53

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...