Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż spryskiwaczy mgiełkowych


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, Aleq napisał:

Trochę odkop, ale jakoś nie było czasu by przysiąść i nawet sklecić kilka zdań.

A więc, 2 miesiące i niemal 3 tys. km później po montażu sprysków panowie @Mordeliuss i @swiety1337 stwierdzam, że jest git. Nie rezałem nic, mam jeszcze minimalne pole manewru. I na chwilę obecną je tak zostawiam. Jeśli chcecie to mogę porobić foto ile regulacji zostało i jak pryskają.

Pozdrawiam

Bylo by super zobaczyć efekt i jak to ustawić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem ze efekt całkowitej mgiełki występuje jak strumień delikatnie haczy o rant maski auta,tyle że część płynu ucieka później po masce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem w Wrocławiu i zamontowałem. Regulacje mam w połowie i nie wiem dlaczego inni podcinają. Gdy podniosę wyżej to cały strumień haczy o rant maski. Ogólnie efekt jest fajny na postoju, ale od 80 KM/h w górę leci biednie, nie mówiąc o autostradę gdzie nie poleci pewnie nic (nie sprawdziłem jeszcze). Moje poprzednie wysokowydajne (opis ASo) potrójne dysze były bardziej uniwersalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kuba.goller napisał:

Ja kupiłem w Wrocławiu i zamontowałem. Regulacje mam w połowie i nie wiem dlaczego inni podcinają. Gdy podniosę wyżej to cały strumień haczy o rant maski. Ogólnie efekt jest fajny na postoju, ale od 80 KM/h w górę leci biednie, nie mówiąc o autostradę gdzie nie poleci pewnie nic (nie sprawdziłem jeszcze). Moje poprzednie wysokowydajne (opis ASo) potrójne dysze były bardziej uniwersalne.

U mnie jest na 2/3 wysokości bez podcinania a jak dam wyżej to również o maskę haczy strumień. Aczkolwiek do 130km/h pryska odpowiednio wysoko.

Myślę że gbyby cześć spryskiwacza od strony szyby była by niżej o kilka mm to można by było ustawić wyżej zasięg spryskiwaczy bez haczenia o maskę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie same spostrzeżenia jak koledzy wyżej (Kuba i Łukasz). A w dodatku zauważyłem, że słabo spryskują lewą stronę patrząc z fotela kierowcy, przez co dolna część wycieraczki pod koniec zgarniania pracuje częściowo po suchej szybie - powstają smugi - trzeba dłużej przytrzymać, aby wypompować więcej płynu. Dysze 3 drożne wydają się o wiele praktyczniejsze :)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak piszesz. Zastanawiam się czy mamy złe dysze, piszą tu inni że bez podcięcia nie działało jak trzeba - jak to możliwe? Serio się zastanawiam czy przed wyjazdem na ferie nie zmienić na 3 drożne, po w trasie bę∂zie 10% spryskiwacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że dysze mamy dobre, nr się zgadza, pochodzą z VW. Po prostu nikt o tym nie pisał. Wcześniej kupiłem w ASO z RS7 są o połowę tańsze niż te. Za kpl. z adapterami zapłaciłem niecałe 125 PLN. Ale kupiłem jeszcze te na próbę, ponieważ tamte co prawda też są mgiełkowe, ale mają zauważalne 3 strugi. I chyba do nich wrócę, bo dają szerszy strumień (ewentualnie do ORI :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywaliłem dzisiaj te spryskiwacze i wróciłem do swoich "wysokowydajnych" potrójnych dysz.Teraz nie będę musiał zatrzymywać się na autostradzie aby umyć spryskiwaczem szyby:) Tak na serio od 80 km/h był dramat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...