Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z ogrzewaniem w naszych A4 A do Z


wasyl291

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, doman96b6 napisał:

Panowie,który wąż się ściąga przy odpowietrzaniu,chodzi o te przy grodzi

Ten z dziurą od góry.Nie musisz całkiem ściągać,wystarczy że trochę odsuniesz tak aby dziurą mogło schodzić powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten z dziurą od góry.Nie musisz całkiem ściągać,wystarczy że trochę odsuniesz tak aby dziurą mogło schodzić powietrze
Wielkie dzięki!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie napiszcie mi który króciec w nagrzewnicy to zasilanie a który jest powrotem? Chodzi o b6 alt. Jeden jest wyżej a drugi niżej. Nie wiem czy czasem nie mam coś pomieszane. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie napiszcie mi który króciec w nagrzewnicy to zasilanie a który jest powrotem? Chodzi o b6 alt. Jeden jest wyżej a drugi niżej. Nie wiem czy czasem nie mam coś pomieszane. Pozdrawiam
Górny masz zasilanie u dołu powrót. Pozdr

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m4ever dziękuję za szybką odpowiedź. Jutro drugie podejście do odpowietrzania układu w serwisie. Mam nadzieję ze podołają bo kiepsko jeździ się w zimie bez ogrzewania. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, master8406 napisał:

m4ever dziękuję za szybką odpowiedź. Jutro drugie podejście do odpowietrzania układu w serwisie. Mam nadzieję ze podołają bo kiepsko jeździ się w zimie bez ogrzewania. Pozdrawiam 

Weź od razu niech Ci wymienią nagrzewnicę, ile tu na forum było przypadków odpowietrzania, wymieniania pół osprzętu w aucie i zero efektów, wymiana nagrzewnicy w każdym przypadku rozwiązywała problem ogrzewania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź od razu niech Ci wymienią nagrzewnicę, ile tu na forum było przypadków odpowietrzania, wymieniania pół osprzętu w aucie i zero efektów, wymiana nagrzewnicy w każdym przypadku rozwiązywała problem ogrzewania [emoji4]
Kolega ma rację. Napisałem parę postów wcześniej jak mi to pomogło.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po lekturze postów wynika że nagrzewnicę wymieniamy bez demontażu kokpitu od strony nóg kierowcy? Jeśli jutro nie powiedzie się odpowietrzanie to kupię nagrzewnice nową. Dziękuję za zainteresowanie moim problemem. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po lekturze postów wynika że nagrzewnicę wymieniamy bez demontażu kokpitu od strony nóg kierowcy? Jeśli jutro nie powiedzie się odpowietrzanie to kupię nagrzewnice nową. Dziękuję za zainteresowanie moim problemem. Pozdrawiam
Zdjąć musisz schowek pod kierownicą, zaślepkę od nagrzewnicy i czujniki od pedałów. Dokładny opis jest na forum jak napisałeś. Mam nadzieję że masz ogrzewany garaż bo w zimie to lipa robić grzanie. Powodzenia [emoji6]

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Odebrałem audi po odpowietrzeniu układu. Operacja zakończyła się niepowodzeniem. Po powrocie pod blok znów leci zimne powietrze. W serwisie mowili ze trzeba było odwrócić przewody bo otwór odpowietrzający był na dole. Teraz zasilanie mam na dole a powrót u góry. Dolny przewód jest gorący a górny prawie zimny. Muszę wiedzieć na 100 procent czy dół ma zasilać czy góra. Jest filmik na YT w którym gość odpowietrza i mówi że dół zasila a góra to powrót. Pomożecie?  Czy jest jakaś procedura odpowietrzania tego alt? Gdzies czytałem ze zbiorniczek trzeba odkrecic i podniesc jak najwyzej. Jaka jest kolejność? Tracę cierpliwość do tego auta. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolny na być chłodny a górny ma być gorący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze. Wezmę po robocie rozgrzeje autko trochę i sprawdzę czy na pewno jest u góry wejście i napiszę

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, m4ever napisał:

Kurcze. Wezmę po robocie rozgrzeje autko trochę i sprawdzę czy na pewno jest u góry wejście i napiszę

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
 

Po co będziesz rozgrzewał jak już jechałeś i widziałeś, że jest źle, dolny ma być chłodny a górny gorący, jedź do specjalistów niech poprawiają ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co będziesz rozgrzewał jak już jechałeś i widziałeś, że jest źle, dolny ma być chłodny a górny gorący, jedź do specjalistów niech poprawiają [emoji16]
I tak już rozgrzałem i chyba za bardzo bo obudowa gorące tak samo.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, master8406 napisał:

Witam ponownie. Odebrałem audi po odpowietrzeniu układu. Operacja zakończyła się niepowodzeniem. Po powrocie pod blok znów leci zimne powietrze. W serwisie mowili ze trzeba było odwrócić przewody bo otwór odpowietrzający był na dole. Teraz zasilanie mam na dole a powrót u góry. Dolny przewód jest gorący a górny prawie zimny. Muszę wiedzieć na 100 procent czy dół ma zasilać czy góra. Jest filmik na YT w którym gość odpowietrza i mówi że dół zasila a góra to powrót. Pomożecie?  Czy jest jakaś procedura odpowietrzania tego alt? Gdzies czytałem ze zbiorniczek trzeba odkrecic i podniesc jak najwyzej. Jaka jest kolejność? Tracę cierpliwość do tego auta. Pozdrawiam

Stefan czy nagrzewnicę wymieniłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagrzewnicy nie wymieniałem. W pierwszej kolejności chcę podłączenie nagrzewnicy doprowadzić do stanu jaki powinien być. Jeśli układ dalej będzie oporny do odpowietrzania to wtedy kupię i będę zmieniał tyle że sam nie mam warunków do tego bo mieszkam w bloku i nie mam garażu. To wynika z tego że przewody do nagrzewnicy mam zamienione. Może to jest problemem w odpowietrzaniu. Dziękuję Wam za odpowiedzi i jesli komuś cos sie nasunie na myśl to proszę napisać.  Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie chciałem jeszcze zapytać czy ktoś wymieniał te przewody od nagrzewnicy? Jest tam możliwie normalne dojście żeby je zamienić? Czy trzeba połowę gratów odkrecać od silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, k232 napisał:

Dolny na być chłodny a górny ma być gorący.

Jesteś tego w 100% pewny? Znalazłem coś takiego https://a4-klub.pl/topic/250028-płukanie-nagrzewnicy-domowym-sposobem-zdjęcia/

Kolega pisze że dolny jest doprowadzający. 

Drugie źródło https://m.youtube.com/watch?v=Ff0KxEW6d4o

Tutaj też jest komentarz że dół zasila. Jak to w końcu jest. Nie chciałbym bardziej komplikować sprawy jak jest. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stefan narobisz się,napłukasz,nacudujesz z odpowietrzaniem a i tak skończy się na wymianie nagrzewnicy jak chcesz mieć ciepło.Taka jest prawda

PS.  A węże nie tak prosto jest zamienić bo średnio wtedy pasują

Edytowane przez Rabbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Kupujecie nowe nagrzewnice czy używki ? Jak nowe to jakiej firmy? Oraz jaki koszt ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...