Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z ogrzewaniem w naszych A4 A do Z


wasyl291

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, pila24 napisał:

Ściągnij schowek pasażera i obserwuj wzrokowo silniczki po odpaleniu testu na vcds,możliwe iż ciegno spadło lub klapa blokuje się  w silniczku nad dmuchawą.

Tak myślę, żeby cięgno spadło to bym nie miał wcale ogrzewania, a ja nie mam ogrzewania gdy jadę powyżej 120km/h. Żeby ogrzewanie wróciło spowrotem to muszę zwolnić do ok. 90km/h i ciągle tak się powtarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, marcin1520 napisał:

Tak myślę, żeby cięgno spadło to bym nie miał wcale ogrzewania, a ja nie mam ogrzewania gdy jadę powyżej 120km/h. Żeby ogrzewanie wróciło spowrotem to muszę zwolnić do ok. 90km/h i ciągle tak się powtarza.

Myślę że  zamyka się klapa świeżego powietrza przy tych 120km/h, wówczas przy zamkniętej klapie obiegu zamkniętego dmuchawa nie ma powietrza które mogła by tłoczyć do układu wentylacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pila24 napisał:

Myślę że  zamyka się klapa świeżego powietrza przy tych 120km/h, wówczas przy zamkniętej klapie obiegu zamkniętego dmuchawa nie ma powietrza które mogła by tłoczyć do układu wentylacji.

Gdzie znajduje się ta klapa? Jak zapobiec zamykaniu się jej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, marcin1520 napisał:

Gdzie znajduje się ta klapa? Jak zapobiec zamykaniu się jej?

Nad dmuchawą,steruje tą klapą niebieski silniczek v113. Dla pewności że to problem z tą klapą odkręć ten silniczek i sprawdź jak działa klapa. Poza tym możesz podczas jazdy jak nie grzeje włączyć obieg zamknięty,jak będzie grzało to klapa zamyka się podczas szybszej jazdy.

Temat dla Ciebie 

 

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pila24 napisał:

Nad dmuchawą,steruje tą klapą niebieski silniczek v113. Dla pewności że to problem z tą klapą odkręć ten silniczek i sprawdź jak działa klapa. Poza tym możesz podczas jazdy jak nie grzeje włączyć obieg zamknięty,jak będzie grzało to klapa zamyka się podczas szybszej jazdy.

Temat dla Ciebie 

 

Jutro sprawdzę przez kompa co się dzieje powyżej 120 i jak coś znajdę dam znać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, marcin1520 napisał:

Jutro sprawdzę przez kompa co się dzieje powyżej 120 i jak coś znajdę dam znać 

Ale jak klapa zamyka się zamoistnie z jakiegoś powodu to na kompie nie pokaże nic. Sprawdź z tym obiegiem zamkniętym,włącz go jak ogrzewanie nie działa i sprawdź czy wówczas zaczyna grzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, pila24 napisał:

Ale jak klapa zamyka się zamoistnie z jakiegoś powodu to na kompie nie pokaże nic. Sprawdź z tym obiegiem zamkniętym,włącz go jak ogrzewanie nie działa i sprawdź czy wówczas zaczyna grzać.

Zaraz sprawdzę. Po nastawach klap mam taki błąd

16391276599483763548837130374303.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, marcin1520 napisał:

Zaraz sprawdzę. Po nastawach klap mam taki błąd

16391276599483763548837130374303.jpg

Przy tym błędzie z lewej strony może grzać na maxa lub dawać tylko zimne powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Przymierzam się do kupna a4b6. Sprzedający poinformował o problemie z climatronikiem, mianowicie można zmienić temperature jednak dmuchawa cały czas podaje na maksa i nie można zmniejszyć obrotów. Jakieś przypuszczenia co może być wynowajca? Bardziej blachostka czy poważniejszy temat? Nie wiem czy się w to pchać. Z góry dzięki za odpowiedź 

Edytowane przez Mefju1337
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Mefju1337 napisał:

Witam Panowie. Przymierzam się do kupna a4b6. Sprzedający poinformował o problemie z climatronikiem, mianowicie można zmienić temperature jednak dmuchawa cały czas podaje na maksa i nie można zmniejszyć obrotów. Jakieś przypuszczenia co może być wynowajca? Bardziej blachostka czy poważniejszy temat? Nie wiem czy się w to pchać. Z góry dzięki za odpowiedź 

Raczej błahostka, być może wystarczy wymienić panel klimatyzacji (problem z elektroniką panelu)  za 150zł, ale poczekaj jeszcze na wypowiedź innych. Jeszcze kwesta ceny tego B6 i co oprócz tego mu dolega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Lukasz_mk2 napisał:

Raczej błahostka, być może wystarczy wymienić panel klimatyzacji (problem z elektroniką panelu)  za 150zł, ale poczekaj jeszcze na wypowiedź innych. Jeszcze kwesta ceny tego B6 i co oprócz tego mu dolega.

Wystawiona za 10900zl. Na dniach jadę oglądać, więc w zasadzie dopiero wtedy będzie dokładnie wiadome czy coś dolega czy nie. Tyle wiem, że zawieszenie bdb(s-line), hamulce 50procent, rozrząd, sprzęgło, egr, oleje filtry zmienione niedawno. 

 

Aa i najważniejsze silnik 1.9 130km.N alotu 340tys 

Edytowane przez Mefju1337
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Mefju1337 napisał:

Wystawiona za 10900zl. Na dniach jadę oglądać, więc w zasadzie dopiero wtedy będzie dokładnie wiadome czy coś dolega czy nie. Tyle wiem, że zawieszenie bdb(s-line), hamulce 50procent, rozrząd, sprzęgło, egr, oleje filtry zmienione niedawno. 

 

Aa i najważniejsze silnik 1.9 130km.N alotu 340tys 

To jedź i oglądaj, a potem daj znać jak poszło, bo jak sprzedający bez oglądania mówi o problemach to znaczy, że pewnie coś jeszcze wyjdzie przy oględzinach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ogrzewanie nie działa, majstry stwierdziły, że nagrzewnica więc wymieniona, dodatkowo rzygał płynem z węży które idą do nagrzewnicy i no wiadomo było trzeba lać dużo płynu dzień w dzień koniec końców nie pomogło,  majstry mówią więc, że termostat więc wymieniony i dalej nie pomogło, ale problem z pobieraniem płynu i wyrzucaniem płynu z wężów nagrzewnicy zniknął .. co może być przyczyną jeszcze..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapy climatronica. Majstry zadowolone z przeprowadzonej naprawy, bo hajs się zgadza? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A daj spokój... Szkoda strzępić ryja.. szkoda, że trochę jestem zielony w tych sprawach, ale cóż.. jak z tymi klapami clinatronica sprawa wygląda.. ciężka sprawa do ogarnięcia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za pomocą vcds odczytaj czy są błędy od klap. Jeśli tak to próbować skasować i przeprowadzić nastawy podstawowe. Jak nie pomoże to wymiana silniczków od klap - dostęp średni. To tylko jedna z opcji.

Temperaturę trzyma w ogóle silnik? Może się układ zapowietrzać jeszcze z jakiegoś powodu.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...