Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z ogrzewaniem w naszych A4 A do Z


wasyl291

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego ale problem w tym ze mam chlodno w aucie , nie mialem tak , cos sie popieprzylo, ustawie na temp 23 lub HI i jest tak samo jadac w samej bluzie jest chlodno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vaga czyli pod komputer dac ?


witam , dzis odebralem auto od mechanika stwierdzil ze nie grzeje z tego wzgledu ze jest korek zly od zbiorniczka wyrywnawczego, prze[puszcza powietrze . jest to molziwe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema przeczytałem prawie cały temat niby wszytskie problemy podobne ale nie znalazłem odpowiedzi

Wąż mi pękł przy okazji naprawy chce coś zrobic z klimą .

Auto bardzo szybko łapie 90 stopni , ale cały czas wieje lodem , czasami po przejechaniu 20-30 km nagle zaczyna grzać na ful , że trzeba zmniejszać temperature bo nawiew parzy w rece

Z tego co zauważyłem kiedy nie grzeje chłodnica zimna

Odkreciłem dzisiaj wąż od nagrzewnicy i płyn nie leci, dopiero jak zaczołem ugniata grubszy przewód to pare kropel wyleciało

jakie pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn odpowietrzałem tą srubą w czarnej metalowej rurce na imbus i faktycznie duzo powietrza było

ale czy trzeba oddzielnie odpowietrzyć nagrzewnice ?

Jak to się robi ? bo w b6 nie mam tego otworu co piszą w internetach ze przy weżą od nagrzewnicy jest

teraz przejechałem 15 km i dolny przewód nagrzewnicy ciepły a górny zimny

pierwsza chłodnica ta cienka zimna ,a ta z tyłu ciepła

Edytowane przez radek2020
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem po przepchaniu nagrzewnicy , uklad odpowietrzony, i nic nie pomaga nadal dmcha zimne,

problem w tym ze po wlaczeniu silnika zanim dojdzie do 90 stopni dmucha cieplo jak juz jest 90 i pojade sie przejechac dmucha zimne powietrze , 2x razy u mechanika i nnikt nie moze pomoc, moze korek od wlewu plynu wyrownawczego jest nie szczelny? tez taka opcje dostalem od mechanika, lub termostat? pomozcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie zaczeło dziać się to samo.. dmucha zimnym powietrzem.. niedawno zalałem pół litra Prestone bo brakowało płynu i było ok przez parę dni i teraz jest problem.. Dodam że szybko łapie 90 stopni i trzyma, nie spada, jak mam obroty 2500-3000 to zaczyna dawać ciepłem a gdy stane na światłach zaczyna dmuchać na zimno.. od czego powinienem sprawdzić ? układ zapowietrzony ? uszkodzony termostat ? czy może nagrzewnica ? Termostat wymieniałem 2 lata temu firma BEHR.

Edytowane przez Kodzak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo. Auto nie grzeje, dopiero na wysokich obrotach coś tam zaczyna lekko grzać pomimo, że ogrzewanie nastawione jest "Hi". Termostat był wymieniany, początkowo okazało się, że był cały zapowietrzony, sporo płynu poszło, aby go odpowietrzyć, ale w końcu się udało, od razu poszła wymiana rozrządu z pompą wody. Wracając do domu auto grzało, na drugi dzień znowu kaput, nie grzeje. Podpiąłem pod komputer, okazało się, że nie ma żadnych błędów, więc już nie wiedziałem co robić, nagrzewnica była sprawdzana, wszystko z Nią ok. Teraz oddałem auto na warsztat i okazuje się, że prawdopodobnie uszczelka pod głowicą jest walnięta. Po przepchaniu auta C02 auto zaczęło grzać, korek również był wymieniany, ale to nie tego wina. Gość powiedział, że to może zrobić, uszczelka pod głowicą i inne części 700zł, regeneracja głowicy mi powiedział, że ok 1000zł, do tego robocizna 1000-1300zł, nie jest to przegięcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Wymieniłem dzisiaj kompletny rozrząd i po jego wymianie (u mechanika) ogrzewanie przestało działać dmucha zimnym powietrzem. Do tego czasu było ok . Tak grzało że na 24 stopniach nie szło wytrzymać. Czy to może być wina pompy wody?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć,
Chłopaki u mnie problem ten sam 2 tyś obrotów grzeje, stanę na tych przeklętych światłach można zamarznąć.

Oddaje autko do mechanika mogę powiedzieć co na ten czas wiadomo :

- wykluczona pompa wody bo jest nowa był czas na rozrząd
- wykluczona nagrzewnica ponieważ wyciągnięta przepłukana wyżarta i nie wiem co jeszcze
- wykluczony termostat bo nowy 5 tyś temu przy remoncie serducha mojego Wehikułu
- wykluczony zatkany układ i wykluczona uszczelka głowicy bo wszystko nowe.

Po świętach zobaczymy co jest nie tak powiedział że są jeszcze trzy warianty pomysły na gówniany problem.

Dodam że za robocizna mnie nie kasuje puki problemu nie rozwiąże. :) więc jest wiara w jego moce xD

Wesołych Świąt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przeszukalem cale forum ale niestety nie znalazlem odpowiedzi na moj problem. Autko to A4 B6 problem w tym, ze jak ustawie na climatronicu temperature np 19 st to ładnie dmucha z kratek ciepłe i przez jakis czas jest ok, ale po przejechaniu jakis 30 km kiedy sie juz nagrzeje zaczyna wiac takie chlodnawe powietrze ze kierowcy robi sie zimno wiec podwyzszam temperature i znow przez jakis czas jest cieplo az sie dogrzeje i sytuacja sie powtarza. Denerwujace jest to bo non stop trzeba podwyzszac temperature. Jak sie zatrzymam na stacji i auto sie wychlodzi to znow jest fajnie cieplo az do momentu jak sie nagrzeje. Błedow nie ma zadnych nastawy robilem kilka razy. Nawiewy na nogach grzeja caly czas tylko z gornymi jest cos nie tak. Ktos mi mowil ze dol bedzie zawsze grzal a z gornych bedzie wyrownywal temperature zimnym. Pozdrawiam i prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie powiedzcie mi czy ktoś z was się uporał z tym grzaniem mam audi a4 b6 2002 1.9 130 i tak samo nie dojrzewa mi

co z tym jest w końcu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponowienie wszystkich,

wiem że tematów w kwestii ogrzewania jest masa, nie mniej jednak uważam że każdy pacjent jest indywidualnym przypadkiem i objawia się różnymi symptomami.

U mnie sprawy mają się następująco. Tamtej zimy pojawiły się problemy z ogrzewaniem, oddałem auto do warsztatu. Mechanik wymienił termostat przepłukał nagrzewnicę auto minimalnie lepiej zaczęło grzać. Tej zimy problem powrócił, zero grzania!! :( jeszcze te mrozy jazdę ograniczam do koniecznej.

Ściągnąłem górny wąż z nagrzewnicy do dziurki odpaliłem i po chwili zaczęło z niego tryskać płynem. założyłem poprawa jest taka że jak wkręcę auto na 2500 to wtedy jest letni podmuch. Dodatkowo z nadmuchu pasażera (przy szybie) ciągle leci lodowate powietrze.

Nie chciał bym od razu oddawać auta do mechanika wolał bym to sam zrobić bo jeśli to coś prostego to tym bardziej będzie to dla mnie przyjemność.

Pytanie od czego zacząć gdzie szukać przyczyny bo wnioskuję ze nie jest to jeden powód. Liczę się z wymianą nagrzewnicy przestudiowałem kilkukrotnie DIY, które krąży na forum. I tu mam pytanie czy ktoś już ja wymieniał w B7 TDI tam są dwie nagrzewnice. Trzeba ściągać deskę czy można to zrobić bez?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy mam problem mianowicie temperatura na blacie co jakiś czas wywala mi ponad 90 gotuje wodę. górny wąż od chłodnicy gorący ale nie jest twardy dolny ledwo letni wywala błąd

17701 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Short to Plus

co zauważyłem gdy włączę ogrzewanie nie leci cieple powietrze tylko letnie. gdy dodam gazu zaczyna dmuchać ciepłym gdy zagotuje wodę odkręcę korek ze zbiorniczka wywala płyn temperatura wraca do 90 i zostaje 90. raz gotuje a raz nie i nie wiem co mam robić czy to termostat czy pompa wody proszę pomóżcie bo nie mam głowy już do tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa wody

hej dzięki za info ale jesteś pewien ze to bedzie ona dodam ze nie zawsze się przegrzewa. jaka firma ewentualnie byla by dobra

pompa wody

hej dzięki za info ale jesteś pewien ze to bedzie ona dodam ze nie zawsze się przegrzewa. jaka firma ewentualnie byla by dobra

pompa wody

hej dzięki za info ale jesteś pewien ze to bedzie ona dodam ze nie zawsze się przegrzewa. jaka firma ewentualnie byla by dobra

dziś odpaliłem samochód i zagotowało wodę chłodnica zimna i wąż górny letni Pomocy

Pomoże ktos?

można jakoś sprawdzić na sto procent czy to pompa czy termostat proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czeka Cię wymiana termostatu i pompy wody, nie ma wyjścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...