Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura odpowietrzania wymiana filtra paliwa 2008-2012


johnny2002

Rekomendowane odpowiedzi

Faja i tyle 

Chcesz kupuj i wymieniaj takie filtry na własną odpowiedzialność :) 

Każdy robi jak uważa że jest to słuszne. Dobrze że kolega posłuchał i zmienił filtr paliwa na inny i problem mu się rozwiązał :D 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wesoly_ napisał:

Faja i tyle 

Chcesz kupuj i wymieniaj takie filtry na własną odpowiedzialność :) 

Każdy robi jak uważa że jest to słuszne. Dobrze że kolega posłuchał i zmienił filtr paliwa na inny i problem mu się rozwiązał :D 

Pozdrawiam.

pewnie że będę stosował dalej filtrona

stosuję je od 15lat u siebie i klientów i żadnych problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.07.2018 o 22:59, arek252525 napisał:

Sory nie czujni tylko zawór na szynie wtryskowej ten od strony kabiny i sprawdzisz go na vcds ale jak silnik pracuje na wolnych obrotach.

Kolego jak VCDS-em sprawdzic ten czujnik? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys tak wlasnie robiłem i poszło bez problemu, teraz muszę podac jakieś wartosci w tych dwóch polach, bo inaczej nie wystartuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, puczyl1990 napisał:

Kiedys tak wlasnie robiłem i poszło bez problemu, teraz muszę podac jakieś wartosci w tych dwóch polach, bo inaczej nie wystartuje. 

ty masz pierwsze napełnianie zbiornika to nie to.

Edytowane przez arek252525
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, arek252525 napisał:

ty masz pierwsze napełnianie zbiornika to nie to.

musisz włączyć aktywacje pompy paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wchodzisz w kanał 1 Silnik potem kanał 3 i tam masz test pompy i to włączasz, będzie chodzić pompa około 30 s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje niedopatrzenie, robiłem to w maju i teraz zapomnialem? dzieki. A powiedz mi jeszcze cos na temat sprawdzenia czujnika cisnienia paliwa tego na szynie wtryskowej. Test vcds-em pokaze jego niesprawności? Mialem dwa razy blad niskiego cisnienia paliwa na szynie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje niedopatrzenie, robiłem to w maju i teraz zapomnialem? dzieki. A powiedz mi jeszcze cos na temat sprawdzenia czujnika cisnienia paliwa tego na szynie wtryskowej. Test vcds-em pokaze jego niesprawności? Mialem dwa razy blad niskiego cisnienia paliwa na szynie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, puczyl1990 napisał:

Moje niedopatrzenie, robiłem to w maju i teraz zapomnialem? dzieki. A powiedz mi jeszcze cos na temat sprawdzenia czujnika cisnienia paliwa tego na szynie wtryskowej. Test vcds-em pokaze jego niesprawności? Mialem dwa razy blad niskiego cisnienia paliwa na szynie. 

musisz wejść w logi i zaznaczyć aktualne ciśnienie na pompie wtryskowej i wymagane ciśnienie i porównać różnice czy na biegu jałowym niema zbyt wysokich odchyleń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, puczyl1990 napisał:

Mowisz o tym tak?

 

Ciężko powiedzieć bo wygląda w porządku, bo na dobrym i uszkodzonym skoki są. Ale jak masz zamiar ruszać wtryski lub pompę i wydawać kupę kasy na regeneracje to lepiej spróbować najpierw wymienić ten zawór i sprawdzić czy na nim niema opiłków. Ja wymieniałem już ten zawór kilkanaście razy w wielu autach audi i vw a oznakami uszkodzenia były też nieregularne wibracie karoserii.

 

Edytowane przez arek252525
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, puczyl1990 napisał:

No to tutaj jest w porządku, poza różnicą regulacji, duże skoki chyba że tak ma byc? 

Ciężko powiedzieć bo wygląda w porządku, bo na dobrym i uszkodzonym skoki są. Ale jak masz zamiar ruszać wtryski lub pompę i wydawać kupę kasy na regeneracje to lepiej spróbować najpierw wymienić ten zawór i sprawdzić czy na nim niema opiłków. Ja wymieniałem już ten zawór kilkanaście razy w wielu autach audi i vw a oznakami uszkodzenia były też nieregularne wibracie karoserii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, KoJ@K napisał:

O którym zaworze mówisz i za co on odpowiada ?

Na listwie wtryskowej od strony szyby, ten co odpowiada za regulacje ciśnienia paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, arek252525 napisał:

Ciężko powiedzieć bo wygląda w porządku, bo na dobrym i uszkodzonym skoki są. Ale jak masz zamiar ruszać wtryski lub pompę i wydawać kupę kasy na regeneracje to lepiej spróbować najpierw wymienić ten zawór i sprawdzić czy na nim niema opiłków. Ja wymieniałem już ten zawór kilkanaście razy w wielu autach audi i vw a oznakami uszkodzenia były też nieregularne wibracie karoserii.

Wibracji nie ma, mialem tylko dwa razy tryb awaryjny (zaraz po odpaleniu auta) w odstepach 2 miesiace, związane bylo to z za niskim cisnieniem w systemie/na szynie paliwowej. Pompę zamowilem drugą póki co (moge odeslac). Wykrecalem w niej czujnik i niby opilkow nie bylo, no wlasnie niby bo jakis jakby wiór czy cos tam siedzialo. A ten czujnik z tylu listwy nie jest jednorazowy, tzn nie mozna go z powrotem wkrecic juz tak? Czujnik kosztuje 500 a pompa 800, ale niby te pompy i tak sie sypia w koncu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, puczyl1990 napisał:

Wibracji nie ma, mialem tylko dwa razy tryb awaryjny (zaraz po odpaleniu auta) w odstepach 2 miesiace, związane bylo to z za niskim cisnieniem w systemie/na szynie paliwowej. Pompę zamowilem drugą póki co (moge odeslac). Wykrecalem w niej czujnik i niby opilkow nie bylo, no wlasnie niby bo jakis jakby wiór czy cos tam siedzialo. A ten czujnik z tylu listwy nie jest jednorazowy, tzn nie mozna go z powrotem wkrecic juz tak? Czujnik kosztuje 500 a pompa 800, ale niby te pompy i tak sie sypia w koncu? 

Pompy sie sypią ale dopiero jak opiłkują. większość ludzi wymienia na te bez wad z 2013r tak dla spokoju. czujnik z przodu auta można odkręcić i z powrotem wkręcić, tylko zawór z drugiej strony jest według serwisu jedno razowy bo po demontazu frez co na nim jest morze być już nieszczelny. jeśli nie masz opiłków a miałeś błąd za niskiego ciśnienia to bym wymienił czujnik i zawór. Ale to moje spostrzeżenie. Ja w każdym przypadku wymieniałem ten zawór jak występowały nieregularne wibracie karoseria w jednym przypadku zdarzyło mi się ze były to wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...