Mateusz892 1 Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 (edytowane) Dobra, to zacznę od wymiany czujnika. Licznik tez będę musiał naprawić bo wskazówka juz dochodzi do 105 na rozgrzanym, a na zimnym 75. Na kompie temperatura bez zmian jak wyżej pisałem. Pytanie mam co do licznika. Da radę samemu jakoś skorygować tą wskazówkę czu to grubsza robota? Czytałem, że podobno w liczniku jest jakiś silniczek krokowy i może być uszkodzony. Wskazówka nie podnosi się powoli bo przekreceniu zapłonu tylko "strzela " normalnie jak z procy. Jak kupowałem auto rok temu to wskazówka od paliwa przekłamywała sporo ,ale nie przeszkadzało mi to bardzo . Edytowane 4 Marca 2017 przez Mateusz892 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Ja czytałem, że trzeba cały blat wymienić z zegarami, chyba że jesteś elektronikiem, i potrafisz sobie takie zegary naprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 zrób test vagiem i jak się zatrzyma wskazówka od temperatury przestaw ją palcem na 90 powinno być ok jeżeli to nie pomoże to musisz wymienić zegar od temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 A test nie wygląda raczej tak, że zegary powoli mają iść na koniec, i wrócić na początek bez żadnego problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako1612 0 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Wskazówki idą na koniec i jak wracają to wskaźnik od temperatury i paliwa staje w połowie bynajmniej u mnie tak jestWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 3 godziny temu, pako1612 napisał: Wskazówki idą na koniec i jak wracają to wskaźnik od temperatury i paliwa staje w połowie bynajmniej u mnie tak jest Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Tak ma być przy teście zegarów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Chłopaku, zostaw czujnik temp narazie w spokoju, podłącz kompa, zrób test zegarów i pewnie się okaże że wskazówka jest w niewłaściwej pozycji. Tu masz filmik jak zrobić test i jak powinny stać wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 A ta z obrotów nie powinna też do połowy iść? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Wszystkie wskazówki powinny iść do końca a wracając zatrzymać się w danym miejscu- obroty na 3tys, prędkość na 100km/h a temperatura cieczy i paliwo w połowie skali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz892 1 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Dnia 9.03.2017 o 14:16, fanthomas18 napisał: Wszystkie wskazówki powinny iść do końca a wracając zatrzymać się w danym miejscu- obroty na 3tys, prędkość na 100km/h a temperatura cieczy i paliwo w połowie skali Zrobiłem test zegarów. Wskazówka od temperatury zatrzymuje sie na 104-105 stopniach. Na rozgrzanym silniku vag pokazuje 97 a odczyt z licznika Na vagu 95 . Zauważyłem tez ze płyn w zbiorniku wyrównawczym jest zimny , podobnie chłodnica. Już nie wiem za co się brać. Czujnik kupiłem juz oryginalny. Zawsze mogę oddać. Co radzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 4 minuty temu, Mateusz892 napisał: Zrobiłem test zegarów. Wskazówka od temperatury zatrzymuje sie na 104-105 stopniach. Na rozgrzanym silniku vag pokazuje 97 a odczyt z licznika Na vagu 95 . Zauważyłem tez ze płyn w zbiorniku wyrównawczym jest zimny , podobnie chłodnica. Już nie wiem za co się brać. Czujnik kupiłem juz oryginalny. Zawsze mogę oddać. Co radzicie? to teraz rozbierz zegary tak żebyś miał wskazówki na wierzchu, zdejmij tą od temperatury silnika, zrób test jeszcze raz i załóż ją tak, żeby była na 90st. Ja bym czujnik oddał a zajrzał do termostatu i ewentualnie go wymienił Albo po ustawieniu wskazówki poprawnie rozgrzej dobrze auto, jak osiągnie 90st to trzymaj jeszcze na obrotach żeby się bardziej grzało i co jakiś czas łap za wąż od termostatu i sprawdzaj czy termostat się otwiera i wąż robi się ciepły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz892 1 Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 14 godzin temu, fanthomas18 napisał: Albo po ustawieniu wskazówki poprawnie rozgrzej dobrze auto, jak osiągnie 90st to trzymaj jeszcze na obrotach żeby się bardziej grzało i co jakiś czas łap za wąż od termostatu i sprawdzaj czy termostat się otwiera i wąż robi się ciepły No trzymałem na obrotach po rozgrzaniu i wąż od termostatu cały czas zimny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 To termostat wymień, czujnik narazie zostaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz892 1 Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 W tygodniu ogarnę i dam znać czy pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Na postoju nie grzeje sie samochodu, ludzie.. Trzeba się przejechać, w ten sposób zaoszczędzimy czasu, paliwa i silnika, bo nie będziemy go tak piłować w miejscu. Żeby zagrzać diesla trzeba zrobić min. 7 km, dopiero w tedy można sczytywać temperatury. Jeżeli o zimny dolny wąż chodzi, on prawie zawsze jest zimny, będzie ciepły tylko po dłuższej trasie, gdzie termostat był otwarty przez dłuższy czas, lub zaraz po jego otwarciu. Tak to ten wąż nie ma się kiedy nagrzać na postoju, bo termostat otwiera się co jakiś czas. To samo tyczy się zbiorniczka z płynem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Jak będzie się trzymać silnik cały czas na obrotach to napewno się szybciej zagrzeje niż podczas jazdy, podczas jazdy na silnik cały czas dmucha powietrze co go szybciej ostudza, stojąc w miejscu na silnik nic nie dmucha i się szybciej zagrzeje. Trzeba tylko trzymać jakiś czas powiedzmy 2tys obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Widać nie masz pojęcia jak działa silnik. Może i trzyma obroty, co daje bogatsza mieszankę paliwa, ale nie ma żadnego obciążenia, co skutkuje tym, że nie zagrzeje się tak szybko jak podczas jazdy, przy której to obciążenie występuje, a jak boisz sie, że Ci silnik schłodzi, to włącz nawiew na 18 stopni lub wyłącz go całkowicie. gwarantuje CI, że w 5 minut jak zrobisz te 6 km, ciecz chłodząca osiągnie 80~90 stopni, ale jak wolisz przez 20 minut gazować go na postoju i sąsiadom ciśnienie podnosić od hałasu to Twoja brocha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Ja pisałem o "trzymaniu auta na obrotach PO ROZGRZANIU" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 2 godziny temu, fanthomas18 napisał: Ja pisałem o "trzymaniu auta na obrotach PO ROZGRZANIU" Jak będzie się trzymać silnik cały czas na obrotach to napewno się szybciej zagrzeje niż podczas jazdy, Ja tu nie widzę nic takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 (edytowane) Dnia 10.03.2017 o 19:05, fanthomas18 napisał: to teraz rozbierz zegary tak żebyś miał wskazówki na wierzchu, zdejmij tą od temperatury silnika, zrób test jeszcze raz i załóż ją tak, żeby była na 90st. Ja bym czujnik oddał a zajrzał do termostatu i ewentualnie go wymienił Albo po ustawieniu wskazówki poprawnie rozgrzej dobrze auto, jak osiągnie 90st to trzymaj jeszcze na obrotach żeby się bardziej grzało i co jakiś czas łap za wąż od termostatu i sprawdzaj czy termostat się otwiera i wąż robi się ciepły Proszę Cię bardzo Edytowane 13 Marca 2017 przez fanthomas18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się