Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wysoka temperatura


rafal9119

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra. Termostat wymieniony. Pomogło.Temperatura teraz 91-93 . Zamontowany miałem jakiś chińczyk chyba i na dodatek "mechanik " nie dał nowego oringu , a króciec uszczelnił silikonem.  I weź tu oddaj komuś auto... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pałka mięknie od tych partaczy.. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja aktualnie też mam chińczyka.. wytrzymał (aktualnie, odpukać) dłużej jak jego poprzednicy : Behr, Wahler, Bosh (one padały równo po 2 tygodniach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.03.2017 o 21:03, Mateusz892 napisał:

Dobra. Termostat wymieniony. Pomogło.Temperatura teraz 91-93 . Zamontowany miałem jakiś chińczyk chyba i na dodatek "mechanik " nie dał nowego oringu , a króciec uszczelnił silikonem.  I weź tu oddaj komuś auto... 

A wskaźnik od temperatury poprawiałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zawsze, pamiętaj, że elektronika kiedyś nie była robiona tak jak dzisiaj, i zamiast potrzymać kolejne 15 lat, wytrzyma max 3. Czasami lepiej jest przejechać się na szrot i zapłacić grosze za czujniki powyciągane z rozbitych aut, jak płacić praktycznie 3 razy wyższą cenę tylko przez to, że ASO zawsze dorzuci sobie 40% za znaczek oooo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.03.2017 o 09:05, fanthomas18 napisał:

A wskaźnik od temperatury poprawiałeś?

Jeszcze się nie zabrałem za to. Temperaturę sprawdzałem vagiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego wskaźnika się nie poprawia, tam jest taki silniczek, który można ewentualnie wymienić, ten silniczek z czasem traci swoją sprawność, i nie reaguje na podane mu napięcie odpowiednio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam pacjent to silnik 2.8 AQD, silnik po generalce dorównującej wartości wozu. Problem polega na tym że temperatura cieczy potrafi w korku przekraczać 110 stopni co skutkuje grzaniem się silnika, już raz mi awaryjnie odcięło klimę.Termostat, wisko, wentylator klimy, czujnik G62, nowe z ASO. Błędów w VAG'u brak. Jakiś pomysł na diagnozę? Dzisiaj po trasie zauważyłem, że pierwsza chłodnica ta czarna bodajże oleju jest zimna druga już gorąca. Górnego węża od chłodnicy nie da się dotknąć z gorąca jednak Twardy nie jest, do dolnego nie mam jak się dostać. Ktoś pomoże? Bo upały idą ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z głowicą przy remoncie silnika? Może majstry zapomnieli, że głowicę trzeba naprawić :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A spr czy wentylatory się wtlaczaja jak jest ciepły?  Bo przynajmniej u mnie jest jeden czujnik temp w chlodnicy i on odpowiada za ich wlaczanie. 

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wentylator działa, wisko zasprzęgla, głowice, gniazda, pierścienie, itp nowiutkie, zegary sprawne.  Ogólnie loteria... Tydzień po mieście polatam i bez problemu a z autostrady dojade do bramek i zaczynają sie jaja.."Majster" mówi, że tak ma być ale to mnie nie przekonuje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja bym jednak sprawdził termostat na Twoim miejscu. Wyciągnij go i zobacz w domu przy wrzącej wodzie czy się otwiera, możliwe że z wadą fabryczną został kupiony, lub w ogóle założony na odwrót, bo i takie 'majstry' sie zdarzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Langista napisał:

To ja bym jednak sprawdził termostat na Twoim miejscu. Wyciągnij go i zobacz w domu przy wrzącej wodzie czy się otwiera, możliwe że z wadą fabryczną został kupiony, lub w ogóle założony na odwrót, bo i takie 'majstry' sie zdarzają.

Tak samo jak Ty założyłeś łącznik na odwrót :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z taką różnicą, że u mnie taka rzecz normalnie funkcjonuje, termostat niestety w 'drugą' stronę się nie zamknie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie. Jakiś czas temu wymieniałem termostat bo autko nie dogrzewalo. 

Wszystko byłoby ok, tylko wczoraj w korkach wskazówka poszła ponad 90°

 Na kanale 49 jakieś 108°

Na 51 równe 90°

 

Zdarzyło się to drugi raz, zawsze przy wysokiej temp zewn. 

Czesto też temp płynu bo dłuższej jeździe, np. W mieście owcylowala w granicach 100°.

Na trasie norma jakieś Max 95°

Co jeszcze mnie zastanawia to po dłuższej jeździe , zgaszaniu silnika i tak po Max 20 min po odpaleniu, wskazowka prawie zawsze na chwile przekraczala 90° by po chwili znów trzymać równe 90°

 

Czyżby termostat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temperatury.

Przerabiałem u Siebie to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli, że źle odczytuje czy rzeczywiście się grzeje ? 

Bo przy temp takiej ~20° praktycznie wszystko jest ok.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, kiciKic napisał:

Czyli, że źle odczytuje czy rzeczywiście się grzeje ? 

Bo przy temp takiej ~20° praktycznie wszystko jest ok.

 

 

To może termostat się przycina skoro raz jest git a raz nie.

Ja tak samo miałem, że po dłuższej jeździe i ponownym odpaleniu wskazówka od razu leciała na 2 kreski ponad 90 stopni. Zmieniałem termostat i nic to nie dało, zmieniłem czujnik temp i jest spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...