wyzyk83 34 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 to nie wiem skąd bierzecie częsci ale jak mam sprawdzonych dostawców i nie ma problemu z firmami jakie wymieniłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Czujnik przyjdzie jutro, zobaczymy jak będzie po wymianie. Teraz podczas jazdy pokazuje na klimatroniku 92~97C. Czasami mam wrażenie jakby czujnik zawyżał temperaturę o te ~10C, stąd czasami w mieście temperatura skakała do 110~120C, bo podczas jazdy poza miastem widać jak temperatura dochodzi do 97C i spada (87C otwarcie termostatu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Na bank wina czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Czujnik przyszedł, w najbliższym czasie postaram się zamontować. Jest tylko jeden problem, którego nie umiem wyjaśnić. Z reguły jeżdżę do 100 km/h - tu nie ma problemu z temperaturą, jednak jak wczoraj wracałem z pracy do pozwoliłem sobie na te 160. Temperatura wskoczyła po chwili na 120C (na klimatroniku), zwolniłem do 100 i dojechałem do domu (jakieś 5 km). Temperatura spadła dopiero po 4 minutach postoju pod domem do 90C. Rano sprawdziłem poziom płynu - nic nie ubyło, jednak zabrało mi ok 100 ml oleju (spadło o 2 kropki w zapunktowanym przedziale). Ostatnio dolewałem tydzień temu po tym, jak termostat zaciął mi się w zamkniętym i niczego nie wiedząc gnałem z przegrzanym silnikiem, co stało za wywaleniem płynu z małego obiegu (dolewałem 2,5l) i 'spaleniem' 500 ml oleju.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Zmień ten czujnik ja pier**le.. Płynu raz jest deczko mniej a pojedziesz i będzie więcej, nie patrz na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 17 minut temu, k232 napisał: Zmień ten czujnik ja pier**le.. Płynu raz jest deczko mniej a pojedziesz i będzie więcej, nie patrz na to. Ty sie nie denerwuj, jedz kiełbasę i obserwuj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Ty już nie masz ałdi to na c**j się udzielasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Nie płynu, a oleju mi ubyło to czarne co smaruje silnik (i chłodzi też) A już na 100% jestem przekonany, że czujnik, pod domem dzisiaj na zegarach 121, zaraz jak spadło na 93 otworzyłem maskę, i płyn w zbiorniczku zimnu, górne węże letnie, dolny zimny, silnik tez gorący nie był, co mnie uspokoiło, ale jeszcze muszę się turbinie przyjrzeć, czy nie zabiera sobie za dużo oleju, bo w sumie olej mi ucieka tylko wtedy jak pozwole sobie na 130+ km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kros79 0 Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 witam wszystkich podłącze się do tematu, a mianowicie posiadam audi a4b5 1,6 b/lpg model silnika ANA z 2000 roku , występuje u mnie problem takiego typu. kiedyś gdy jechałem po d wzniesienie wskazówka temperatury na zegarach podskoczy mi w położenie miedzy 90 a 100 stopni , jak wjechałem na wzniesienie jadę po równej drodze wskazówka opadła na 90 stopni i od tamtej pory wskazówka podnosi się do 100 stopni nawet gdy stoję w korku czy jadę na równej drodze, pojawiło się jeszcze coś podświetlenie zegarów od obrotomierza czasem nie świeci a czasem świeci i wtedy wskazówka temperatury wariuje. czy ktoś coś miał takiego dodam ze bylem mechanika auta stojąc na postoju silnika pracuje na biegu jałowym temperatura rośnie miedzy 90 a 100 stopni po podłączeniu komputera komputer wskazał temp 99 stopni mechanik powiedział z e czujnik temperatury jest uszkodzony , czy to jest możliwe. zapomniał bym kiedyś był taki przypadek stałem na poboczu drogi silnik na biegu jałowym dodałem gazu a wskazówka od temperatury z 90 stopni spadła na 70 a potem wzrosła gdy ruszyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 12 godzin temu, kros79 napisał: witam wszystkich podłącze się do tematu, a mianowicie posiadam audi a4b5 1,6 b/lpg model silnika ANA z 2000 roku , występuje u mnie problem takiego typu. kiedyś gdy jechałem po d wzniesienie wskazówka temperatury na zegarach podskoczy mi w położenie miedzy 90 a 100 stopni , jak wjechałem na wzniesienie jadę po równej drodze wskazówka opadła na 90 stopni i od tamtej pory wskazówka podnosi się do 100 stopni nawet gdy stoję w korku czy jadę na równej drodze, pojawiło się jeszcze coś podświetlenie zegarów od obrotomierza czasem nie świeci a czasem świeci i wtedy wskazówka temperatury wariuje. czy ktoś coś miał takiego dodam ze bylem mechanika auta stojąc na postoju silnika pracuje na biegu jałowym temperatura rośnie miedzy 90 a 100 stopni po podłączeniu komputera komputer wskazał temp 99 stopni mechanik powiedział z e czujnik temperatury jest uszkodzony , czy to jest możliwe. zapomniał bym kiedyś był taki przypadek stałem na poboczu drogi silnik na biegu jałowym dodałem gazu a wskazówka od temperatury z 90 stopni spadła na 70 a potem wzrosła gdy ruszyłem Ewidentnie czujnik temperatury do wymiany, swoją drogą jak Ci mrugają zegary to problem z zegarami dodatkowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Zacznij od wymiany czujnika, jak to nie pomoże to procesor w liczniku do wymiany (nie opłacalne, lepiej nowy licznik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kros79 0 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 jakiej marki zastosować czujnik temperatury , w którym miejscu on się znajduje, ile ma pinów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 22 minuty temu, kros79 napisał: jakiej marki zastosować czujnik temperatury , w którym miejscu on się znajduje, ile ma pinów Jak to jakiej marki? Oryginalny.. 4 piny, za rurką, która idzie od przepływomierza do przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kros79 0 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 pytam bo jak wiemy sa zamienniki w sprzedarzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Ja kupiłem raz zamiennik z FAE to od nowości był zepsuty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faded97 0 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Witam , od niedawna posiadam audi a4 b5 1.8t sedan , po założeniu lpg auto na postoju łapie 100 stopni, przy wyłączonym nawiewie, lecz podczas jazdy i lekki nawiew schodzi na 90 i się utrzymuje , czy to normalne o tej porze roku i co może być przyczyną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Przekłamuje czujnik temperatury. Temperatura ma stać na 90 bez znaczenia czy jest nadmuch czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Nie koniecznie, skoro na postoju rośnie, a podczas jazdy maleje to moze być to związane z pompą wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faded97 0 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Słyszałem że podczas zakładania lpg oni coś tam robią przy układzie chłodzenia żeby reduktor był podgrzewany czy coś i może zapowietrzyli układ, co myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 To spróbuj odpowietrzyć układ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się