gangsta15 0 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Witam, zmieniłem z orginalnego intercoolera na frontowy. Intercooler pochodzi z Forda Focusa ST mk2. jak narazie wszystko chodzi jak powinno, jestem bardzo zadowolony poniewasz wydaje mi sie a raczej napewno podniosło to troche moc auta. Podobno focus pompuje do 0,65 bara chociasz mojego brata z zwiekszonym intercoolerem i dośc powaznym tuningiem ciśnie do 1,2 bara. Teraz moje pytanie czy ten intercooler który załozyłem wytrzyma cisnienie mojego turbo w 1.9 tdi <BRB>. A w planach mam wymiane turbo z <AVF>. Prosze o odpowiedz poniewasz mczy mnie to troche:( dzieki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 po pierwsze po załozeniu FMIC to mocy nie przybedzie:wink: a dwa ze dlaczego miałby nie wytrzymac. chinczyki wytrzymuja ponoc do 5 barów:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gangsta15 0 Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Po pierwsze Co masz namyśli chinczyki??? a dwa uwiesz że na standardzie i tylko na programie nie był taki zrywny jak jest teraz na FMIC... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctv 1 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Bo jest zimno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gangsta15 0 Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Intercooler wymieniłem w sobote 17.11.2012 do tej daty jezdziłem na starym i tez było zimno, ale nie ważne. Prosze jeszcze raz o odp. czy ten standart FMIC od focusa st 225km. wytrzyma mi ciśnienie jakie produkuje moja turbinka. Przypomne tylko że na wiosne zamiezam zmienic na turbo z <AVF>. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domialex 1 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 po zalozeniu FMICa auto wrecz oslabnie bo sie lag zwiekszy. co do colera to jesli juz nie jest nieszczelny to takie cis. powinien wytrzymac " z palcem w...." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Po pierwsze Co masz namyśli chinczyki??? a dwa uwiesz że na standardzie i tylko na programie nie był taki zrywny jak jest teraz na FMIC... mówie o chinskich FMIC... które ma 1/3 zmodzonych fur, Ponoc wytrztmuja do 5 barów. Tak wiec taki z fokusa spokojnie da rade. A dwa uwierz ze FMIC nie dodaje Mocy:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 założyłeś FMIC i masz po prostu złudzenie że auto wymiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Odczucie przyrostu mocy jest jak najbardziej na miejscu, zadaniem fmica jest poprawa schłodzenia powietrza w stosunku do seryjnego intercoolera, co za tym idzie, zwiększenie gęstości powietrza, dzięki czemu rośnie jego masa dostarczana do komory spalania i spalenie większej mieszanki paliwo-powietrze co ma przełożenie na delikatny wzrost mocy nawet bez programu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 w 115 KM dieslu na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 doda z 5km moze:whistling: bez wystrojenia pogorszy charakterystyke, zwiększy laga tylko:whistling: a cooler spokojnie wytrzyma, 1,2bara w tym TDI to żadna rewelacja:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KICHOL 1 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Odczucie przyrostu mocy jest jak najbardziej na miejscu,zadaniem fmica jest poprawa schłodzenia powietrza w stosunku do seryjnego intercoolera, co za tym idzie, zwiększenie gęstości powietrza, dzięki czemu rośnie jego masa dostarczana do komory spalania i spalenie większej mieszanki paliwo-powietrze co ma przełożenie na delikatny wzrost mocy nawet bez programu przy obecnej temperaturze na zewnątrz, różnice temp zassanego powietrza między fmicem a ori ic moze osiągnie góra 10stC a przy takiej różnicy to poprawy nie odczujesz.........druga sprawa, że stary IC mógł być tak zasyfiony, że po prostu nie chłodził tego powietrza a tylko ograniczał jego przepływ........i w tym przypadku możesz odczuć różnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się