Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kierownica a4 b5


Kamillo1992

Rekomendowane odpowiedzi

Kierownica, redukcja, taśma, obudowa troche zabawy z kostkami ale ogólnie warto wydać kase bo jest efekt, wnętrze odmłodnieje :decayed: (mam taśmę z kostkami jakby co :naughty: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

torx

---------- Post dopisany at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ----------

http://images41.fotosik.pl/749/f5214f547a61a122.jpg

taka kierownica pasuje bez przeróbek, ma mały wieloklin taki jaki jest w twojej audi

nawet nie wiedziałem że ta kiera pasuje bez przeróbek

tylko czy aby na pewno bo może warto by coś pokombinować z kołem kierowniczym

to jest porzedliftowa kierownica na mały wieloklin wiec pasuje bez przeróbek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

torx

---------- Post dopisany at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ----------

http://images41.fotosik.pl/749/f5214f547a61a122.jpg

taka kierownica pasuje bez przeróbek, ma mały wieloklin taki jaki jest w twojej audi

nawet nie wiedziałem że ta kiera pasuje bez przeróbek

tylko czy aby na pewno bo może warto by coś pokombinować z kołem kierowniczym

to jest porzedliftowa kierownica na mały wieloklin wiec pasuje bez przeróbek

Dzięki za info przyda się :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam bym ją sobie wziął bo mam też starszą kierownice ale chwilowo inne wydatki, może pod choinke sobie sprawie heh :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reasumując oprócz tej kiery co tam by jeszcze trza ?

czy wystarczy tylko odkręcić starą i założyć "nową" ?

zdejmujesz stara i zakladasz ta wszystko jest P&P :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reasumując oprócz tej kiery co tam by jeszcze trza ?

czy wystarczy tylko odkręcić starą i założyć "nową" ?

zdejmujesz stara i zakladasz ta wszystko jest P&P :decayed:

podziękował :hi:

będziemy myśleć :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie bardzo się z Wami zgodzę...... P&P do przedlifta podejdzie ta co pokazał Masato, a ta z linka to poliftowa, więc do kompletu trzeba jeszcze redukcję wieloklina, taśmę (zwijak) i obudowę kiery. Dziękuję dobranoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się z kolegą powyżej. To są całkiem inne kiery Masato dobrze mówi że bez przeróbek. Natomiast ta z linka jest na duży wieloklin. Dobrze że ktoś tu czuwa nad tematem bo napaleńców nie brakuje i zaraz by zamawiali a okazuje się że kiera do przeróbek ta z alledrogo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się z kolegą powyżej. To są całkiem inne kiery Masato dobrze mówi że bez przeróbek. Natomiast ta z linka jest na duży wieloklin. Dobrze że ktoś tu czuwa nad tematem bo napaleńców nie brakuje i zaraz by zamawiali a okazuje się że kiera do przeróbek ta z alledrogo :P

kuzwa faktycznie ta z alledrogo jest z polifta ale ze mnie amator :facepalm: musze usunać posta zeby nikogo w blad nie wprowadzic :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...