Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Truckerzy


RS

Rekomendowane odpowiedzi

18 godzin temu, GILI napisał:

Stoneridge można oszukać na 11tce pauzie jeśli ją zrobisz przed 3cia 9tka ale nie zmieścisz się w dobie 24,zaliczy ja jako 11tke,jeśli nie policzysz zrobisz 4x9.

Czytałem kilka razy i nie rozumiem tego, podaj jakiś przykład dokładnie jak to można zrobić? I jak to się potem ma w programie bo wiadomo że tacho swoje program swoje. a przy szczytaniu karty potem kuku bo program co innego policzy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Program policzy 4 pauzy 9tki.

Przykład w poniedziałek,jedziesz 9godzin,masz ciśnienie stajesz tylko na 9godzin. Wtorek pracujesz 14godzin,załadunki rozładunki, dojeżdżasz pod firmę stoisz 11godzin lub więcej,ale zaliczoną masz 9tkę,bo nie zmieściłeś się w pracy 24.

W środę robisz 9,a w czwartek na wyświetlaczu pokazuje,że 9tka pauza wystarczy,a powinieneś robić 11kę.

Gdybyś zrobił najpierw 3x9,to w czwartek będzie pokazywało pracę 13godz. i pauzę 11.

Wychodzi tak w Scanii z 15' i w Man,ie z 17',więc może w najnowszym oprogramowaniu,to poprawiono.

Edytowane przez GILI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś kilka razy w manie tak, że w piątek już myślałem że mam 13h pracy a on mi pokazywał normalnie do 15h więc może i coś w tym jest. Jeszcze można zrobić tak że w czasie pracy zrobisz 3h pauzy to później robisz tylko 9 zamiast 11 ale to już jest legal 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.03.2019 o 10:38, GILI napisał:

z doświadczenia najlepsza jest pod tym względem Scania potem Man i Volvo.Daf po 500tyś. jest już złomem,a Actros psuje się od nowości.

Co z Renault i Iveco ? Jeździłeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Lu-Gi napisał:

Miałem kiedyś kilka razy w manie tak, że w piątek już myślałem że mam 13h pracy a on mi pokazywał normalnie do 15h więc może i coś w tym jest. Jeszcze można zrobić tak że w czasie pracy zrobisz 3h pauzy to później robisz tylko 9 zamiast 11 ale to już jest legal 

Tak,tylko miałeś jeszcze VDO,pokazuje dużo mniej,a ja mam już tacho Scanii,tak jak radio,skrzynię...unifikacja marek się pogłębia.3+9=11 to wiadomo.

7 godzin temu, granatowy napisał:

Co z Renault i Iveco ? Jeździłeś ?

Epizody solówkowe :decayed: Ivona stara,ale w górki szła niesamowicie,a cipka była złomem obie chłodnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W manie już miałem stoneridge identyczny jak teraz w scanii, na vdo to ostatnio jechałem jeszcze tga i iveco 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.03.2019 o 16:36, granatowy napisał:

Actros psuje się od nowości.

Tu się nie zgodzę. Jeździłem cztery lata do nowości, Przy 220tyś zepsuło się adblue, naprawili na gwarancji. A przy 440tyś zasyfiła się "zwężka WERDIEGO" - takie coś w rodzaju przepływomierza w silniku. Naprawa około 3 godziny robocze. Jak miał 460tyś wziął go inny kierowca w firmie. Nigdy nie stanął w drodze. Warunek taki, że zawsze wszystkie przeglądy w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, jmk napisał:

Tu się nie zgodzę. Jeździłem cztery lata do nowości, Przy 220tyś zepsuło się adblue, naprawili na gwarancji. A przy 440tyś zasyfiła się "zwężka WERDIEGO" - takie coś w rodzaju przepływomierza w silniku. Naprawa około 3 godziny robocze. Jak miał 460tyś wziął go inny kierowca w firmie. Nigdy nie stanął w drodze. Warunek taki, że zawsze wszystkie przeglądy w ASO.

Nie działo się nic z elektryką?

Jeździłem w firmie same roburki, niezawodność skończyła się po przesiadce na mp4,padały głównie kabelki, sterowanie rolety chłodnicy,regulator napięcia,pozimka(strzelały poduszki,przód) adblue ale nie wszystkie zapychajace się dpfy, sterowniki webasta.w jednym korba wyszła bokiem na 400 z kawałkiem. Auta miały dość ciężko. Samochód bardzo uzależniony od serwisu, któryś wymienił filtr paliwa w trasie,to padły wszystkie wtryski,bo oczywiście taka czynność ma procedure serwisowa odpowietrzania układu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas w firmie od 2 miesięcy już drugi mp4 jest na testach,ponoc szeryf chce wziąć kilka na krajowe linie a kierowcy robią wszystko żeby tego nie kupował. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli brać pod uwagę możliwości mieszkaniowe,to niema lepszej budy. Tempomat odległościówka i cała telemetria,też lata przed konkurencją. 

jmk.nie jest pierwszym,który mówi dobrze o Actrosie. Osobiście ma średnią opinię na temat komfortu jazdy i prowadzenia.

Edytowane przez GILI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekhm... Ze tak się wtrace... Actros ma wady i zalety, według mnie jest to taczka w porównaniu np do Tgxa. Przerobiłem w poprzedniej firmie 7 mp4-ek i tylko jednego uzytkowalem pół roku bez żadnej usterki (a praktycznie wszystkie brane jako nowe) - wszędzie jakieś pierdoly głównie elektryczne, zazwyczaj lampy tył lub kamera i sterowniki skrzyni biegów - szczególnie na rondach :rolleyes:wracając do tgxa - po przesiadce z mp4 odczulem mega komfort (aczkolwiek na zakrętach przy większych prędkościach czułem, że d*pa mnie zaraz wyprzedzi), praca skrzyni (bodajże ze scani, ale soft na 12 przełożeń) z retarderem - klasa światowa... Po przelocie 80kkm jak go teraz zdawałem, wartość klocków na przedniej osi 100%, tył 99/98... Aż nie do wiary w manie. Radar bardzo ok, nie raz dupe uratował, do mieszkania sympatyczny (aczkolwiek actrosowi też nie mogę zarzucić nic pod tym kątem) w koncu lodówka w całości pod łóżkiem - jedyne czego mógłbym sie czepiać to pierdoly typu ten nieszczęsny tunel z ręcznym... Owszem, brakowało mi też tego, co oferuje actros w standardzie, czyli elektryczny szyberdach, wszystkie przełączniki na CANie, domykanie i otwieranie szyb z pilota czy chociażby zostawienie go odpalonego bez kluczyka - latem bardzo fajna sprawa. Ostatecznie jednak wybrałbym tgxa... 

 

 

Edytowane przez kaju
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.04.2019 o 21:27, GILI napisał:

Nie działo się nic z elektryką?

Sorry. Zapomniałem dodać że złamał się kabel w peszlu od tylnego światła pozycyjnego. Ale to dotyczy już chyba wszystkich samochodów. U nas w firmie są Volva fh 12, oraz parę Actrosów. Problem z elektryką typu złamane kabelki dotyczy wszystkich łącznie z naczepami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ciekawe czy ktoś da radę mi pomóc z moim tachem. Dodam, że nie spotkało mnie nic podobnego wczesniej ani w polsce ani w niemczech. Do celu. Dzis niemiec się obudził po roku mojej pracy u niego, że ma przy każdym moim dniu pracy jakieś czerwone wykrzykniki (na kompie). Podobno ma to cos związek z moim sposobem logowania sie do tacho. Dokładnie nie widzi gość, że wpisałem pauze.

Codziennie wygląda to tak samo. 

Przyjeżdżam na firmę około 15, kraj zakonczenie D, karta do kieszeni, wpisz pojazd OUT, ok i idę do domu.

2. 5 rano karta do tacho. Wpis manualny tak. U góry mam date i czas wyciagniecia karty. Pod spodem symbol łóżka i czas dzisiejszy co wkładam kartę akceptacja kraj rozpoczęcia D i ok. Nie wiemo co kmn chyba ze on miał aktualizację programu na kompie :

Dodam, że nie jeżdżę tylko jednym pojazdem w tej firmie.

Pozdro. Czekam na ratunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już zalogujesz kartę i wyświetli Ci się "gotowy do jazdy" jeżeli oczywiscie masz Stoneridge to od razu ruszasz czy czekasz aż się wszystkie czasy pauzy itp wyświetla? W vdo Siemens musi się wyświetlić symbol karty taki malutki na wyświetlaczu w Stoneridge muszą się wyświetlić obie linijki czasów, bo po zalogowaniu wyświetla się tylko ta dolna. Jak ruszasz wcześniej to raczej nie zalicza Ci wpisu manualnego i tu może być błąd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vdo Siemens gdyby coś.  Nawet gdyby chwycić się zdania, że nie zalicza mi wpisu manualnego, to jak zrobić by było dobrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zalogowaniu wpisaniu symbolu państwa, zatwierdzeniu wszystkiego itp poczekać jakieś 2 minuty aż karta się zaloguje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi się na wyświetlaczu wyświetlić po wszystkim taki malutki symbol karty 

DSC_0910.JPG

Edytowane przez Lu-Gi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Steav napisał:

nie zalicza mi wpisu manualnego, to jak zrobić by było dobrze?

Wydaje mi się, że za szybko ruszasz. Musi się karta zalogować, tzn. ma się wyświetlać pełny symbol karty obok symbolu pauzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ruszam jakieś 30min po zalogowaniu ale prawda, może zbyt szybko daję młotki czy coś :) Jutro lub w piątek zczytam kartę i dam cynka czy coś się poprawiło. dzięki za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzili w końcu. jest ok, czyli musiałem nie mieć zalogowanej karty, a zmieniałem na młotki. Dzięki :)

Edytowane przez Steav
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...