Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BAU BDH BDG - jakie dokładnie różnice ?


Tomeks

Rekomendowane odpowiedzi

Turbinki 059 145 701 S - to ostatni wypust, wychodzily tez w ostatnich AKE i kto taka dostal - mial szczescie.

W/G etki taka mam :drool:

To jest ciekawe, VP44 - BAU - 059 130 106 L - podobno pompy z "L" na koncu maja wlasnie blokade sterownika, ale to wynikaloby z tego, ze BDH/BDG jej nie maja, a przeciez maja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym numerem : BDG - 8E0 907 401 T to w ogóle był jakiś czad, bo chyba znalazłem, że pompa źle działa na jałowym, rozgrzanym silniku jeśli był ten ECU...

Poza tym podałem numery ECU dla BDG z 2004, z 2005 jest 8E0 907 401 AF

Oraz wtryski : 059 130 201 G (059 130 202 G)

:gupek2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa wtryskowa :

ciekawe, że dla manuala w BDG jest inna niż w automacie

pewnie stad roznica w momencie-

manual-350Nm

automat-310Nm

Co? 310 Nm w BDG??

Przecież to tyle co w moim AFB, i mniej niż w zdrowym awx/2.0tdi!!!

Szok, przecież to nie jeździ. Jak mogli coś takiego zrobić, taki moment na współczesnego diesla v6 to porażka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja wole B6 i 2.5Q niz B7 i 2.5FWD... :tongue4:

tylko ze B6 strasznie nie podoba mi sie w avancie a niestety za pieniadze ktore bede mial nie dostał bym pozadnej b6 sedan z dobrym 2.5Q taka 2004 rok b7 za to w avancie ujdzie bez Q chyba tez przezyje ja niestety bardzo zle trafiłem na mojego AKE popszedni własciciel oniego nie dbał ja w silnik mam wrzucone 7000zl i dalej nie chodzi jak powinien.A z tego co czytałem na forum to musi byc droga połow 2004 zeby silnki juz byl ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bartek, skoro wrzuciles juz 7000 to nie widze sensu sprzedazy auta, doloz jeszcze troche, oddaj do porzadnego fachowca i ciesz sie autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa wtryskowa :

ciekawe, że dla manuala w BDG jest inna niż w automacie

pewnie stad roznica w momencie-

manual-350Nm

automat-310Nm

Co? 310 Nm w BDG??

Przecież to tyle co w moim AFB, i mniej niż w zdrowym awx/2.0tdi!!!

Szok, przecież to nie jeździ. Jak mogli coś takiego zrobić, taki moment na współczesnego diesla v6 to porażka...

Ale co ty porównujesz V do rzedowki. Jak chodzi kobieta na szpilkach a jak w adidasach ach chłopie niektórzy nie potrafią tego pojąć. A sztuka jest utrzymać taka szpilke i ja rozkręcić w dobra mapę. 6a5247d36480d3f46f89ac97b0ba6a26.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


kombinowalem tak,zeby wsadzic odpowiednie podzespoly z BDH do mojego BDG,mial bym 180PS+370Nm i wtedy walnac moda
na 205-210PS + 420-440Nm,bo chipowanie BDG dla marnych 15PS to troche bez sensu

w BDG chyba nie tylko te 15PS do ugrania jest :decayed: Co do generacji to mi się o uszy obiło że BCZ/BAU posiadając normę EURO3 nie posiadają wtrysku "pilotującego" przez co ich układ wtryskowy się tak nie pier... i nie ma tego całego magicznego efektu narywania jaki występuje w BDG/BDH z normą EURO4 i 2 stopniowym wtryskiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...