Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Adaptacja przepustnicy


szogun0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Odpaliłem auto na lekko podładowanym aku, bo chciałem podjechać do roboty, gdzie mogłem go podłączyć pod VAG-a ale najpierw ładowałem akumulator przez całą noc. Był więc dobrze naładowany. Przed odpaleniem następnego dnia, pokasowałem błędy i ustawiłem przepustnicę. Zdziwiłem się, że nie widać grupy 060, a działa 098. Może ktoś coś przekładał w przeszłości. Zmartwiłem się jednak, jak go odpaliłem. 500obr na zimnym. Jak się rozgrzał to po zdjęciu nogi z gazu spadał do 500 i powoli podnosił do prawidłowych obrot?w.

Z błędami użyłem złego slowa. Był tylko jeden błąd nie zwązany z niskim napięciem. Problem z centralnym zamkiem. Otworzylem auto z kluczyka i pewnie stąd ten błąd.

I teraz na poważnie :) wcześniej nie miałem takich problemow. Po odłączeniu aku, auto mi więcej paliło. Była przeprowadzona adaptacja przepustnicy i spalanie wróciło do 8/100. Miałem też kilka małych usterek, które wykryłem VAG-iem i od razu je naprawiałem. Autko chodziło jak malina, stąd moje zdziwienie :(

Zdesperowany i przeziębiony poszedłem do chaty. Rano pytam kobity, jak odpaliło auto, a ona, że super. Przed chwilą wróciła z pracy i sam sprawdziłem. Chodzi zarąbiście. Nic z tego nie kumam. Zmarzłem przez te dwa dni jak pies, a on się sam ustawił.

Bediks pomożesz skąd mam wziąć dane silnika? Za cholerę nie wiem skąd to odczytać. Silnik to zwykły 1.8 125 KM. Skrzynia automat be trip-a. Prawdopodonie to ADR.

Dzięki za odzew.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tyłu w bagazniku jak podniesiesz klape od kola zapasowago bedziesz mial taka naklejke z kodami i tam jest kod silnika, kod lakieru, kod skrzyni i kody wyposazenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. Jutro spiszę i uzupełnię profil.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie dzisiaj sam naprawiałem immobilizer i miałem odłączony aku juz po naprawie imo podłączyłem aku i odpaliłem silnik zaczol skakać na obrotach 2tys na 2.5 tys i i tak dalej już kiedyś miałem taka sytuacje ale bylem z tym u mechanika .Czy samemu dam rade to zrobić..

Proszę o pomoc..... silnik 2.6 abc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj :hi: :hi: :hi: bediks niestety nie mam muszę se sprawić bo to dobra rzecz a bez tego jakoś inaczej idzie..... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo kluczykiem mozna to zrobic ale jakbys miał vaga to chociaz bys wiedział czy adpt ok czy not ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bediks Robiłem adaptacje ale nie powiodla sie.... JUŻ NIE MAM SIŁ...dalej jest tak samo jutro na 10 mam przyjechać do mojego mechanika i niech ogarnie też sam nie wiem czy to przepustnica i zaraz spytam jak on to dokładnie robi no bo w moim audiiku po odłączeniu klem zawsze jesst tal samo a jeszcze dyzo mnie czeka az go kompletnie ogarnę wiec morze byc jeszcze dużo takich sytuacji ...... :good: :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bediks Witam więc wygląda to tak byłem u niego pod kompa nie mógł się wbić taki jeden znajomy też próbował a byłem u takiego fachowca co mial jakiś lepszy program to dało rade ale to dawno byloo. :wallbash: :wallbash: :wallbash:.. ale to nie ważne już opowiadam zbiegłem trochę z tematu zaczął ostawiać ręcznie był to silniczek krokowy po odpięciu klem po prostu silniczek nie odbił w silniczku krokowym jest taki dzyndzel czy cuś nie wiem jak fachowo nazwać.....ROZKRĘCIŁ WYCZYŚCIŁ i musiałem przekręcać stacyjką aż sie wysunie ten dzyndzel maksymalnie bo jeśli nie będzie to będzie wariował na obrotach ...TERAZ działa ale będe to poprawiał sam bo jeszcze do końca nie jest tak jak powinno być .przy odpaleniu na początku było 1750 na saniach więc duzo jesli byla temp.70 wskoczył na 1300 jak było 90 stop. to na 850 ..a po poprawie tego silniczka na początku było 850 a jak było na blacie 90 to 130 czyli odwrotność nie miałem czasu wiec nic nie pooprawiałem od poniedz... teraz jak by sie trochę przestawiło na zimnym 1300 po czym schodzi na 1000 do 1100 .będę miał czas w następnym tyg ..to próbuje to ogarnąć jeszcze zęby było jak igła :hi: :hi: :hi::good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo widze ze obroty ci faluja poradzic sobie z tym nie mozesz, jezdzisz po mechanikach, rozbieraja czyszcza skladaja a falowac jak falowaly faluja, nie wiem czy kase wydajesz ale na alle drogo kupisz uzywke na podmiane za 60 zł i okaze sie ze problem zniknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przy takich problemach zainwestowalem w uzywke przepustnicy i jak reka odjal.

Obroty tak sie trzymaja ze :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HMMM pomyśle na tym ale jeśli tak mówicie a silniczek to nie ma winy bo przecież on tyklko przy nim grzebał .......

nc nie przy przepustnicy a ale jak ja bym wymienił i aku rozebrał to sądze że i tak by wskakiwał w ten tryb awaryjny....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale silniczek z przepustnica stanowia jednosc i samego silniczka chyba nawet sie nie wymienia :wallbash:

chyba 70 zł to nie wydatek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ON ustawiał na samym silniczku a silniczek krokowy był wymieniony....Powiem ci tak sam to najpierw rozbiorę i zobaczę jak to wygląda.....i co tam jest najeb..... :hi:[br]Dopisany: 22 Styczeń 2012, 11:50_________________________________________________Jeszcze nie sprawdzałem a czy przypustnica od 2.8 czy od 2.7 Twin turbo podejdzie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bediks Raczej od 2.7 nie podejdzie ale od 2.8 chyba tak ale dzisiaj sprawdzałem i kostka była odłączona i jak ja podłączyłem to nawet sanie wróciły zobaczymy jak będzie teraz mechanik zapomniał podłączyć lub nie wiedział jak to zrobić to ją odłączył by obroty się uspokoiły :thumbdown:.....Wydaje że to kostka od czujnika krokowego.. :mysli:..będzie czas to to wszystko odłączę i wyczyszczę po swojemu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien mechanika i dlaczego nie wezmiesz tej przepustnicy na podmiane jaka powinna byc, nie kumam Cie juz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...