Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Adaptacja przepustnicy


szogun0

Rekomendowane odpowiedzi

nic tam nie czyściłem , miałem zwarcie na sadzie lambda spaliło mi bezpiecznik nr 29 (sterowanie silnika) i auto ogólnie wariacji dostawało wymieniłem bezpiecznik i teraz mi tak się dzieje ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe ok wyczyszczę ale gorzej będzie z logami niema vag-a ;/ [br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 15:46_________________________________________________Wyczyściłem przepustnice (okazało się ze była zabita czarnym nalotem aż się skaleczyłem przez ta blaszkę :D )

Zrobiłem adaptacje i jest SPOKO !!!

Dzięki !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobić adaptację przepustnicy w AFN przu użyciu VAG-a ?

Szukałem i nie znalazłem - pomóżcie proszę.

W tym silniku nie ma przepustnicy :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobić adaptację przepustnicy w AFN przu użyciu VAG-a ?

Szukałem i nie znalazłem - pomóżcie proszę.

W tym silniku nie ma przepustnicy :gwizdanie:

Ups coś mi się pochrzaniło :embarrassed:

Chodziło mi oczywiście o adaptację pedału gazu, bo po wciśnięciu na maksa VAG wykazuje 97%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem z adaptacją, tzn: przepustnica piszczy cały czas piszczy i nigdy nie przestaje ( no chyba żę włącze zapłon.

Vagiem też jest problem bo wyskakuje Error.

Co o tym sądzicie.

Przepustnica jest wyczyszczona na błysk.

Błędów brak

Silnik odpala. jednak brakuje mu mocy bo wkręca sie na obroty ale słąbo przyspiesza i sarpie.

Wolne obroty w porządku.

Na gazie chodzi dobrze chociaż nie chce się przełączać .Dopiero za krórymś razem załapuje- ale to już chuba wina ustawienia gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO jakby auto nie widzialo przepływki .... a błędy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj sprawdze błędy czy są jakieś nowe, ale jak pamiętam nigdy nie było błęgów dotyczących przepustnicy[br]Dopisany: 03 Kwiecień 2011, 16:04_________________________________________________Witam.

Właśnie sprawdziłem błędy i nie było zadnego (poprostu czysto)

próbowałem adoptować przepustnicę vagiem i wyskakuje to:

adaptacja.jpg

Po kilku próbach nic nie się nie zmieniło.

Odłączyłem kompa i sprawdziłęm czy da radę się zaadoptowac bez vaga.

I zaskoczenie :shocked:działa adaptacja(piszczy jakieś 30s i potem jest pstryk.

Już sam nic z tego nie rozumiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na pewno masz taki silnik i rocznik jak w profilu ? W przepustnicach DBW ( całkowicie elektr. ) adaptacje robi się w gr. 060 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem z obrotami silnika, mianowicie po odpaleniu silnika obroty sa w normie ok 860. kiedy jezdze wciskajac troche w pedal ale tez i nie koniecznie (jezdzac normalnie) po zatrzymaniu sie obroty zatrzymuja sie na ok 1100. i tu jest wlasnie problem kiedy juz tak sie dzieje i pukne w pedal gazu obroty sie normuja w granicach 890- 920. czy ktos wie w czym problem?

dodam ze przepustnica byla czyszczona ale niestety ktos widocznie nieumiejetnie zrobil adaptacje lub jej nie zrobil

kolejna sprawa podobno po przekreceniu stacyjki na zaplon slychac przepustnice jak delikatnie wyje i po jakims czasie powinno cyknac i sie wylaczyc. to oznacza ze przepustnica jes dobrze ustawiona. u mnie niestety po przekreceniu przepustnica caly czas piszczy nawet po 3-5 min. zna ktos moze rozwiazanie moze intrukcje jak wykonac adaptacje programem VAG

;(prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie a ja mam pytanie

podczas procesu adaptacji vagiem z przepustnica elektroniczna DBW protokół KWP-1281 pokazuja sie napisy adaptaion run a pozniej adaptaion ok , trwa to moze 3-5 secund, nie słychac zadnych cykniec, dlaczego?

kiedy jakis mechanik pamietam robil adaptacje programem jakims i wtedy te cykniecia i wycie bylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie a ja mam pytanie

podczas procesu adaptacji vagiem z przepustnica elektroniczna DBW protokół KWP-1281 pokazuja sie napisy adaptaion run a pozniej adaptaion ok , trwa to moze 3-5 secund, nie słychac zadnych cykniec, dlaczego?

kiedy jakis mechanik pamietam robil adaptacje programem jakims i wtedy te cykniecia i wycie bylo

Jak jest ADPT OK to wszystko masz OK ( przynajmniej z przepustnicą :rolleyes:) :wink4: Poprzednio miałem 1.6 [ANA] też już z przepustnicą DBW i przy adaptacji brzęczała ale b.cicho :cool1: ( cyknięcia na końcu też nie było )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę otworzyć maskę i się przysluchac. bo jak np robię adaptację po odjęciu aku i przekrecam kluczyk to słychać jak się nastawia ale nie słychać nic jak robię to vagiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj sprawdze błędy czy są jakieś nowe, ale jak pamiętam nigdy nie było błęgów dotyczących przepustnicy[br]Dopisany: 03 Kwiecień 2011, 16:04_________________________________________________Witam.

Właśnie sprawdziłem błędy i nie było zadnego (poprostu czysto)

próbowałem adoptować przepustnicę vagiem i wyskakuje to:

adaptacja.jpg

Po kilku próbach nic nie się nie zmieniło.

Odłączyłem kompa i sprawdziłęm czy da radę się zaadoptowac bez vaga.

I zaskoczenie :shocked:działa adaptacja(piszczy jakieś 30s i potem jest pstryk.

Już sam nic z tego nie rozumiem.

Hej

Mam dokładnie to samo w ADP i też kilka razy próbowałem ale za każdym razem nici. Kiedyś raz mi się udało a później już nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zostawiłem włączone światło wewnątrz auta i całkowicie rozładowałem aku. Po lekkim naładowaniu auto nie chce odpalić bez dodania gazu. Po pierwszym odpaleniu zachowywał się jakby nie miał oleju. Stukał strasznie i po chwili to ustało. Po odpaleniu z pomocą gazu ma 500obr/min na wolnych. Jak trochę pojeżdżę to obroty wzrosną, ale auto pracuje źle. Nie umiem tego opisać, ale spod maski dochodzą lekkie hałasy i lekko nierównomierna praca silnika. Coś nadal po cichu stuka. Słychać to z lewej strony za filtrem powietrza. Jakby między akumulatorem, a filtrem, ale przecież tam nic nie ma. Być może zrobiłem błąd, jadąc tym autem, ale musiałem podjechać do miejsca, gdzie można było podpiąć się pod VAG-a.

Podpiąłem go do VAG-a i problem jest taki, że mam protokół KWP-1281, a nie działa grupa 060. Po wpisaniu jest cisza. Działa natomiast grupa 098 czyli nie przewidziana dla tego protokołu. W czasie adaptacji w grupie 98 słychać brzęczenie więc przepustnica się chyba ustawia. Widać też komunikat w VAG-u że adaptacja nastąpiła. Jednak przy próbie odpalenia auta, znów muszę pomagać gazem i znów jest 500obr/min.

Wcześniej oczywiście pokasowałem wszystkie błędy. Większość z nich byłą o zbyt niskim poziomie napięcia - z wiadomej przyczyny.

Co mogłem jeszcze skopać, rozładowując aku do zera i odpalając auta na zbyt niskim poziomie napięcia?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic

naładuj porzadnie aku a nie "troche"

albo kup nowy

napisałes " wiekszosc"

jakie jeszcze błedy byly oprócz napiecia??

bo to one moga dac odpowiedz dlaczego np masz 500 ob/min i auto zle chodzi

bo skoro auto juz zalapie a alternator dobrze ładuje to auto powinno pracowac normalnie nawet jesli aku jest nie doladowane bo skoro mialo by byc inaczej to odpalanie na kable czy pych nie mialo by sensu[br]Dopisany: 18 Grudzień 2011, 20:49_________________________________________________i nie mów ze przed rozladowaniem aku auto nie mialo tych " problemów" ?? :disgust:[br]Dopisany: 18 Grudzień 2011, 20:50_________________________________________________i uzupelnij dane o silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...