Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaz i Dzialanie ACC Adaptive Cruise Control Aktywny Radar 2008-2012


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Opowiedz o tym jak się kradnie auto metodą "na aktywny tempomat", to może być ciekawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej czytaj ze zrozumieniem nie auto a radar wyrywaja kratkę i odkrecaja radar obcinajac wiązke kwestia kilkudziesięciu sekund . Dobra głupie pytanie już to tak jest skonstruowane że producent sam nie utrudnia kradzieży .

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie trzeba wyrywać, wykręcać ani obcinać. Wssystko się wyjmuje palcami. 

Radar jest mały, zawsze możesz go nosić ze sobą. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym poście jest informacja "8K0907561B - ACC3 - działa w "przedlifcie", czy uchwyt radaru od polifta także pasuję do przedlifta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia Fri Jun 30 2017 o 21:59, Goffer3 napisał:

W pierwszym poście jest informacja "8K0907561B - ACC3 - działa w "przedlifcie", czy uchwyt radaru od polifta także pasuję do przedlifta?

Nie pasuje , radar nie będzie centralne na środku otworu w kratce zedzaka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Love-Audi za informację. W takim razie muszę poszukać uchwytu od przedlifta.
A ktoś może mi potwierdzić informację, że skrzynia biegów JJQ nie nadaje się do ACC? Nie wyświetla biegów i generuje jakiś błąd w ACC.
Skrzynia JJG to manualna skrzynia stosowane w 2.0 TDI, napęd na przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia nie ma nic do ACC ,tymbardziej manualna ktora nie ma zadnego sterownika ,jak juz to sterownik silnika moze nie obsluzyc ACC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się sterownik to podstawa żeby sprawdzić a na manuslu chodzi jak ta lala

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.07.2017 o 11:30, Goffer3 napisał:

Dzięki Love-Audi za informację. W takim razie muszę poszukać uchwytu od przedlifta.
A ktoś może mi potwierdzić informację, że skrzynia biegów JJQ nie nadaje się do ACC? Nie wyświetla biegów i generuje jakiś błąd w ACC.
Skrzynia JJG to manualna skrzynia stosowane w 2.0 TDI, napęd na przód.

hmmm , ja miałem w poprzedniej Audi  ACC w manualu i działał ale nie pamietam jak skrzynia miała oznaczenie rocznik  2010 a4 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem montaż i szło gładko na początku ale w końcu i trafiłem na mur.

Moduł pod kierownicą 016 wali błędami. A bez kalibracji czujnika skrętu nic nie zrobię. Oczywiście silnika jeszcze nie udało się zakodować na "22" ale liczę że kiedys się uda, poniżej błędy które mam. Pasowałoby podmienić manetki na coś z przedlifta i zobaczyć czy będzie ten sam problem. Ma ktoś jakiś pomysł?

Address 16: Steering wheel (J527)       Labels: 8K0-953-568.clb
   Part No SW: 8R0 953 568 R    HW: 8R0 953 568 R
   Component: Lenks.Modul   H02 0171  
   Revision: 00000000    Serial number: 20130717001046
   Coding: 00001E
   Shop #: WSC 12345 123 12345
   VCID: 50AF1A26032219C270-8004

   Component: E221 - MFL  H04 0010

3 Faults Found:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100101
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 192
                    Mileage: 152650 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.07.12
                    Time: 22:47:10

             Freeze Frame:
                    Voltage: 11.60 V
                    Hex Value: 0x0000
                    Speed: 0.0 km/h
                    Steering Angle: -3.76°

01044 - Control Module Incorrectly Coded
            000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 192
                    Mileage: 152650 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.07.12
                    Time: 22:47:10

02085 - Incorrect Control Module Installed
            000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 192
                    Mileage: 152650 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.07.12
                    Time: 22:47:10

             Freeze Frame:
                    Voltage: 11.60 V
                    Hex Value: 0x0000
                    Speed: 0.0 km/h
                    Steering Angle: -3.76°

Address 13: Auto Dist. Reg (J428)       Labels: None
   Part No SW: 8K0 907 561     HW: 8K0 907 561
   Component: ACC2          H07 0080  
   Serial number: 00000000000000
   Coding: 0079C0
   Shop #: WSC 44862 001 10485
   VCID: 6FEDB9DABE5C263A49-803A

3 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
            013 - Check DTC Memory
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101101
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 192
                    Mileage: 152650 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.07.12
                    Time: 22:40:34

             Freeze Frame:
                    Temperature: 39.0°C
                    Voltage: 11.65 V
                    Bin. Bits:    01000
                    Hex Value: 0x044B
                    Hex Value: 0x0013
                    Speed: -3.6 km/h
                    Lateral Accel.: 0.00 m/s^2

01316 - ABS Control Module
            013 - Check DTC Memory
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101101
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 192
                    Mileage: 152650 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.07.12
                    Time: 22:40:34

             Freeze Frame:
                    Temperature: 39.0°C
                    Voltage: 11.65 V
                    Bin. Bits:    01000
                    Hex Value: 0x044B
                    Hex Value: 0x0015
                    Speed: -3.6 km/h
                    Lateral Accel.: 0.00 m/s^2

00778 - Steering Angle Sensor (G85)
            013 - Check DTC Memory
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101101
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 192
                    Mileage: 152650 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.07.12
                    Time: 22:40:34

             Freeze Frame:
                    Temperature: 39.0°C
                    Voltage: 11.65 V
                    Bin. Bits:    01000
                    Hex Value: 0x044B
                    Hex Value: 0x0035
                    Speed: -3.6 km/h
                    Lateral Accel.: 0.00 m/s^2

Address 01: Engine (J623-CCWA)       Labels: 059-907-401-V1.clb
   Part No SW: 8R0 907 401 J    HW: 8K1 907 401 A
   Component: 3.0TDI EDC17  H08 0008  
   Revision: 15H08---    
   Coding: 0114002C240F0220
   Shop #: WSC 06325 123 12345
   ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0118R0907401J 001008
   ROD: EV_ECM30TDI0118R0907401J.rod
   VCID: 39794782B898B88AA7-806C

2 Faults Found:
4327 - Function Restriction due to Faults in Other Modules
          U1113 00 [039] - -
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 152650 km
                    Date: 2017.07.12
                    Time: 22:11:55

                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 62 °C
                    Intake air temperature: 34 °C
                    Ambient air pressure: 970 mbar
                    Voltage terminal 30: 11.760 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Crankshaft speed (RPM): 0.0 /min
                    Vehicle speed: 0.00 km/h
                    Acceleration: 0.000 m/s˛
                    ACCI a Des: 0.007 m/s˛
                    ACCI st State-Bit 0: 00000011
                    Cruise Control System (CCS): status-Bit 0: 00000110
                    ACCI st Brk Err mp-Bit 0: 00110000

7150 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics
          P1698 00 [039] - -
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 152650 km
                    Date: 2017.07.12
                    Time: 22:11:55

                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 62 °C
                    Intake air temperature: 34 °C
                    Ambient air pressure: 970 mbar
                    Voltage terminal 30: 11.760 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Crankshaft speed (RPM): 0.0 /min
                    Vehicle speed: 0.00 km/h
                    Accelerator position: 0.00 %
                    Vehicle voltage terminal 30: 11760 mV
                    Bus Diag st Node 0-Bit 0: 00000000
                    Com ct Rx TO GW-Bit 0: 00000000
                    Cr C st Key 0-Bit 0: 00000000
                    Cr C st Key 0-Bit 8: 00000000

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest ktoś kto ma ACC i Active steering to bardzo prosze o kontakt, porzebuje potwierdzenia jakie manetki pasują do takiego zestawienia ( o ile rzeczywiście różnią się od innych z ACC) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze trzeba skalibrowac G85 wraz aktywnym ukladem kierowniczym

w ELSIE trzeba poszukac czy jest do tego procedura

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest procedura na rosstechu ale zaczyna się od kalibracji g85 której nie da się skończyć prawdopodobnie przez błąd 

02085 - Incorrect Control Module Installed

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jaki masz soft w aktywnym ukladzie kierowniczym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1B active steering

HW/SW 8K0907144e H06 0580 revision 50001005 coding 0c0000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda że zagadka rozwiązana. Najprostszym rozwiązaniem niegenerujacym ryzyka jest zakup manetek 8K0xxxxxx z obsługą ACC i zastosowanie taśmy 8K0953568G . Niestety u mnie manetek poliftowych nie będzie bo one w wersji z ACC nie występowały bez lane assista. Producentem manetek z samą obsługa ACC jest Kostal i ich numery zaczynają się od 8R0 ale taśmy z producentem Valeo oczywiście nie są wymienne. Dlatego chcąc manetki lift musisz kupić je z Kostal mój przykład pokazuje że taśma może się gryźć z autem.

 

dzieki za pomoc Paudib8 i Miodzio ;)

 

pozostaje zdjęcie ochrony bo tylko od niej został błąd. W wolnej chwili wrzucę kodowania i spis sterowników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, edraven napisał:

Wygląda że zagadka rozwiązana. Najprostszym rozwiązaniem niegenerujacym ryzyka jest zakup manetek 8K0xxxxxx z obsługą ACC i zastosowanie taśmy 8K0953568G . Niestety u mnie manetek poliftowych nie będzie bo one w wersji z ACC nie występowały bez lane assista. Producentem manetek z samą obsługa ACC jest Kostal i ich numery zaczynają się od 8R0 ale taśmy z producentem Valeo oczywiście nie są wymienne. Dlatego chcąc manetki lift musisz kupić je z Kostal mój przykład pokazuje że taśma może się gryźć z autem.

 

dzieki za pomoc Paudib8 i Miodzio ;)

 

pozostaje zdjęcie ochrony bo tylko od niej został błąd. W wolnej chwili wrzucę kodowania i spis sterowników.

A co Ci przeszkadza przycisk do Lane assist?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo nie lubie takich niedokończonych projektów. Coś jast a nie działa. A nie chce montować lane'a w przyszłości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby tak, ale to jest tylko, mało widoczny przycisk, który, niewciskany, nie wywala błędów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...